• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Go kiss already D: x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Pas op Campbell: George gaat paniekern en een george die in paniek is, is npoit iets goeds x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Go kiss already D: x')


    Shhhhh, hou je bezig met je eigen liefdes verhaal :x

    Wat, zodat we eindelijk naar het nest kunnnen gaan? :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Shhhhh, hou je bezig met je eigen liefdes verhaal :x

    Wat, zodat we eindelijk naar het nest kunnnen gaan? :')


    ja D: dat word leuk ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Pas op Campbell: George gaat paniekern en een george die in paniek is, is npoit iets goeds x)


    pff :< dit word nog wat.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ohgod ik heb zojuist de intervieuw met Dylan Everett dus Campbell Saunders afgeluisterd en X.o' ik ben bang voor wat hij gaat doen na zijn geblondeerde haren..
    Hij kreeg een vraag of hij ooit een slechterik wilde spelen; maar ze zei ook daarbij dat dat wss niet kon omdat hij dus cute is XD UHH! :P like I didn't know that
    Toen zei hij; I could shave my eyebrows and hair en ik :O NO.. DYLAN NO! (N) dus nu heb ik een hartaanval ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    welkom bij weer een volgespamte pagina door mij XD
    Laten we er maar op houden dat mijn PF te cute is om niet gezien te worden :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Een hand trok me terug waarna ik weer verslagen op de grond belandde. Verslagen leunde ik achterover en sloot mijn ogen.
    'Je kan Fred niet helpen door naar buiten te gaan. Je kan hem enkel helpen door hier binnen te blijven en alles te overleven, oke? Als jij doodgaat wordt niemand daar gelukkig van.' Hoorde ik nog en opende wat mijn ogen. Draco trok me terug..? Wilde hij werkelijk dat ik niet dood zou gaan? Hij fluisterde iets naar Campbell waarna hij wegliep. Voor ik het wist tilde Campbell me op en ik probeerde tegen te gaan stribbelen, maar ik was te zwak. Uiteindelijk liet ik me gaan en sloot mij ogen om get duisternis tegemoet te komen.

    Zwakjes opende ik mijn ogen en even dacht ik dat ik droomde maar het eerste wat ik zag was Madama Plijster die bezig was met mijn wond.
    'Fred?' Was de eerste die ik riep. Ik keek even om me heen.
    'Campbell..?' murmelde ik dan en keek zeiwaarts. Waar ik Campbell zag staan.
    'Campbell Saunders!' Ik probeerde om op te staan zodat ik op hem af kon stormen maar Madama Plijster hield me tegen.
    'Blijf rustig, zo kan ik je wond niet behandelen..' zei ze maar alsnog probeerde ik op te staan maar gaf het eindelijk op.
    'Campbell Saunders, waar is Fred? Hebben jullie hem terug naar binnen gebracht? Heb jij me hier heen gebracht? Oh god, jij hebt me gered.. is er iets met je gebeurd? Waarom rende je naar buiten! Je kon dood gaan door mij..' Madama Plijster was eindelijk klaar met mijn verband en gebaarde dat ik op kon staan, dus zette ik mijn kussen recht op er tegen aan te kunnen leunen. Ik zag dat mijn shirt netjes aan de stoel naast me hing, en mijn hele bovenlichaam leek wel helemaal bedekt te zijn met verband waardoor ik deels op een mummie leek.
    'Zeg me dat Fred in oorde is,' jammerde ik haast, deels door het pijn en deels door de angst die ik voelde voor Fred.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Fred.’ Ik schrok op uit mijn gedachtes terwijl zijn blik door de zaal ging. ‘Campbell Saunders!’ ik merkte dat hij op wilde staan maar madame Plijster hield hem tegen.
    ‘Campbell Saunders, waar is Fred? Hebben jullie hem terug naar binnen gebracht? Heb jij me hier heen gebracht? Oh god, jij hebt me gered.. is er iets met je gebeurd? Waarom rende je naar buiten! Je kon dood gaan door mij.’ Door het laatste slaakte ik een zucht. Juist ik zou dood kunnen gaan door hem. Geloof me ik was minder bang voor twee op hol geslagen weerwolven dan voor Nathaniel.
    ‘Zeg me dat dat Fred in orde is.’ ik beet op mijn lip. Ik had geen flauw idee hoe het met Fred was. Ik wist niet eens welke van de twee Fred was. Ik was niet stil gaan staan om te kijken welke misschien Fred kon zijn terwijl George er tussen stond. Ik deed de laatste paar passen naar hem toe terwijl ik voor een seconde zwijgend bij hem stond. ‘George. Fred is in weerwolfvorm. Ik of jij kunnen hem nu niet helpen. Je zou dood gaan en dat lost geen ene steek op. Ik snap dat het lastig is; het is je tweelingbroer. Maar ik ken jou; jij bent sterk en als je broer maar iets op je lijkt dan gebeurd er niks en kan hij volgende keer zijn pillen in nemen. Ga alsjeblieft niet wéér naar buiten toe, George.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Hij zette een aantal stappen naar mijn richting toe en voordat ik weer wat kon zeggen begon hij al.
    ‘George. Fred is in weerwolfvorm. Ik of jij kunnen hem nu niet helpen. Je zou dood gaan en dat lost geen ene steek op. Ik snap dat het lastig is; het is je tweelingbroer. Maar ik ken jou; jij bent sterk en als je broer maar iets op je lijkt dan gebeurd er niks en kan hij volgende keer zijn pillen in nemen. Ga alsjeblieft niet wéér naar buiten toe, George.’ ik keek hem aan en stak mijn arm uit om naar zijn hand te grijpen, en trok hem langzaam meer naar mijn bed toe.
    'Je hebt gelijk, sorry. Ik ben gewoon wat bezorgd om hem en wat er met hem gebeurd als ik eens niet naast hem sta. Ik wil gewoon weten of alles goed met hem gaat.' Zei ik.
    'Je was erg dapper toen je me redde, maar beloof me dat je nooit meer je leven op deze manier op het spel te gaan zetten om me te gaan redden. Ik ga mezelf nooit kunnen vergeven als je door mij dood zou gaan.' Ik stop even en keek hem even in de ogen aan waardoor ik weer in trance gezet werd.
    'Wat heeft Malfoy tegen je gezegd?' Vroeg ik dan.


    Geen inspiratie xq waar is romanticus da georgia nou heen gegaan x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Hij stak pakte mijn hand beet en ik liet hem me naar zijn bed trekken. ‘Je hebt gelijk, sorry. Ik ben gewoon wat bezorgd om hem en wat er met hem gebeurd als ik niet naast hem sta. Ik wil gewoon weten of alles goed met hem gaat.’ Ik glimlachte voorzichtig. Hij was zo zorgzaam. Ergens voelde ik me wel schuldig dat ik zijn broer gewoon buiten laat stikken met Ralf- maar wat moest ik anders doen? Zover ik weet kan je ze niks toe dienen om hun oorspronkelijke vorm weer terug te laten geven.
    ‘Je was erg dapper toen je me redde, maar beloof me dat je nooit meer je leven op deze manier op het spel gaat zetten om me te gaan redden. Ik ga mezelf nooit kunnen vergeven als je door mij dood zou gaan.’
    Ik fronste mijn wenkbrauwen maar ik kon het niet laten de glimlach op mijn gezicht bleef schijnen. Terwijl dit alles behalve grappig was. George was gewond en misschien zijn broer ook en Ralf.
    ‘Ik mag mijn leven niet op het spel zetten? En jij dan? Jij gaat in zee met iemand die afschuwelijk is; iemand die mensen pijn doet en alsnog wil je je leven voor die persoon op het spel zetten.’ Ik schudde mijn hoofd.
    ‘Wat heeft Malfoy tegen je gezegd?’ ik boog me dichter naar hem toe.
    ‘Draco heeft gezegd dat hij heel veel van je zusje houd; en alles gaat proberen om in jullie familie te passen.’ Ik streek zachtjes mijn neus tegen de zijne voordat ik een kus op zijn kaak drukte voordat ik weer terug boog. Zachtjes streelde ik met mijn duim zijn hand terwijl ik naar zijn bovenlichaam keek. Het was ernstig en waarschijnlijk zou hij bij iedere volle maan een weerwolf worden. Net zoals zijn tweeling broer.
    ‘Maak je alsjeblieft niet druk, George. Je bent gewond en je moet rusten.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Hij stak pakte mijn hand beet en ik liet hem me naar zijn bed trekken. ‘Je hebt gelijk, sorry. Ik ben gewoon wat bezorgd om hem en wat er met hem gebeurd als ik niet naast hem sta. Ik wil gewoon weten of alles goed met hem gaat.’ Ik glimlachte voorzichtig. Hij was zo zorgzaam. Ergens voelde ik me wel schuldig dat ik zijn broer gewoon buiten laat stikken met Ralf- maar wat moest ik anders doen? Zover ik weet kan je ze niks toe dienen om hun oorspronkelijke vorm weer terug te laten geven.
    ‘Je was erg dapper toen je me redde, maar beloof me dat je nooit meer je leven op deze manier op het spel gaat zetten om me te gaan redden. Ik ga mezelf nooit kunnen vergeven als je door mij dood zou gaan.’
    Ik fronste mijn wenkbrauwen maar ik kon het niet laten de glimlach op mijn gezicht bleef schijnen. Terwijl dit alles behalve grappig was. George was gewond en misschien zijn broer ook en Ralf.
    ‘Ik mag mijn leven niet op het spel zetten? En jij dan? Jij gaat in zee met iemand die afschuwelijk is; iemand die mensen pijn doet en alsnog wil je je leven voor die persoon op het spel zetten.’ Ik schudde mijn hoofd.
    ‘Wat heeft Malfoy tegen je gezegd?’ ik boog me dichter naar hem toe.
    ‘Draco heeft gezegd dat hij heel veel van je zusje houd; en alles gaat proberen om in jullie familie te passen.’ Ik streek zachtjes mijn neus tegen de zijne voordat ik een kus op zijn kaak drukte voordat ik weer terug boog. Zachtjes streelde ik met mijn duim zijn hand terwijl ik naar zijn bovenlichaam keek. Het was ernstig en waarschijnlijk zou hij bij iedere volle maan een weerwolf worden. Net zoals zijn tweeling broer.
    ‘Maak je alsjeblieft niet druk, George. Je bent gewond en je moet rusten.’


    Hij is niet gebete he x) alleem gewond geraakt omdat ralf hem doorboorde met zijn klauwen. Wpu wel bijten, maar toen kwam campie xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij is niet gebete he x) alleem gewond geraakt omdat ralf hem doorboorde met zijn klauwen. Wpu wel bijten, maar toen kwam campie xq


    Nou en Campie is niet zo slim ('x en je kan toch niet zijn gedachtes horen dus je kan hem ook niet dom noemen :p

    Weet je zeker dat hij niet gebeten is? ik dacht echt dat ik dat gelezen had x.o'

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 23:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Ik mag mijn leven niet op het spel zetten? En jij dan? Jij gaat in zee met iemand die afschuwelijk is; iemand die mensen pijn doet en alsnog wil je je leven voor die persoon op het spel zetten.’ zei hij en schudde met zijn hoofd. Ik grinnikte even.
    'Dat is indirect en dit is direct. Ze zijn anders, dus jij ook.' Zei ik.
    ‘Wat heeft Malfoy tegen je gezegd?’
    Hij boog zich naar me toe waardoor zijn warme ademhaling.over mijn gezicht heen streekte wat me een fijn gevoel gaf waardoor ik even een glimlach liet tonen.
     ‘Draco heeft gezegd dat hij heel veel van je zusje houd; en alles gaat proberen om in jullie familie te passen.’ hij streek zachtjes zijn neus tegen te mijne aan en drukte een kus op mijn kaak voordat hijweer terug boog.
    ‘Maak je alsjeblieft niet druk, George. Je bent gewond en je moet rusten.’
    Ik rolde even met mijn ogen en duwde me wat meer overeind zodat ik niet onderuit gezakt zat. Hij is zo lief, zo leuk, aardig, charmant, verlegen en knap. Ik heb geen idee waarom hij zegt dat hij afschuwelijk is, het is duidelijk waarom ik mijn leven voor hem op het spel zet.
    'Ik denk dat ik me al wat beter voel, en dat komt puur door jou stem.' Ik hoopte maar dat de laatste waar zou zijn, wat dus niet waar is omdat ik me afschuwelijk voel: alsof iemand moeite deed om met een simpele vork mijn bovenlichaam van mijn benen los te krijgen en dat die gene al een dag of 4 bezig was.
    Ik trok Campbell weer terug en plaatste mijn lippen zachtjes op die van hem.
    'Je bent geweldig Campbell. IK vind je geweldig.' Metdat liet ik hem weer los en duwde mezelf rusrig in de zachte kussens achter me en zuchtte zachtjes. Ik was aan de ene kant opgelucht, maar ik hoop gewoon zo snel mogelijk Fred weer te kunnen zien, ongedeerd ook.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Nou en Campie is niet zo slim ('x en je kan toch niet zijn gedachtes horen dus je kan hem ook niet dom noemen :p

    Weet je zeker dat hij niet gebeten is? ik dacht echt dat ik dat gelezen had x.o'


    SphinxX schreef:
    George weasley

    Ik liet de deur los zodat het met een klap dicht viel en bedachtzaam keek ik voor me uit. Een wolf stond een paar meter verderop. Was dat Ralf of Fred? Zo ja, waar was de andere dan? De wolf draaide zich naar mijn richting toe en begon te grommen.
    'Oh. Uh..' mompelde ik en de wolf kwam ook dichterbij, tot er een tweede voor me neer sprong. Het keek me aan en huilde maar naar richting toe. Was dit Fred? Alles wat ik kon doen was angstig en aarzelend een aantal stappen naar achteren zetten.
    'Of we raken samen gewond of we gaan samen weg hier Fred, ken je me niet?' Murmelde ik en stak mijn stok naar de twee wolven uit. Voor ik het wist sprong de ene wolf op de anderen en ergens wist ik dat Fred de slachtoffer was. Paniekerig sprong ik er tussen in en voelde een aantal klauwen in mijn zij booren voordat ik de grond raakte. En op dat moment, hoorde ik de deur achter me open gaan en kon ik net Draco bij de deuropening zien.



    Draco red hem :Y) en george heeft zijn wil gekregen: ze zijn allebei gewond geraakt (A)


    (':


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••