• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Met een ruk werd mijn lippen met die van Draco gescheiden en even dacht ik dat dit allemaal een grap van zijn kant was tot ik het boze gezicht van George ontmoeten. Fijn. Nog een broer dieper in mij teleurgesteld dan dat ze al waren.
    ‘Een MALFOY? Serieus Ginny? Ik zou het zelfs nog accepteren als je met Snape zoende maar Malfoy?’ Ik keek hem niet aan en frunnikte enkel aan mijn nagels. Waarom moest ik persé Draco kussen; tot twee keer toe zelfs. Draco heeft me altijd lopen jennen over mijn familie en over mijn rare voorliefde voor Harry. Iets wat helemaal niet waar was. We waren slechts vrienden- of nouja ik was het zusje van zijn vriend. Meer niet.
    ‘Wat is er met Ralf gebeurd? Waren jullie niet hopeloos verliefd op elkaar?’ Voor een seconde waagde ik het om in Georges gezicht te kijken die vol woedde stond en met een klein sprankje verbazing. Ik opende mijn mond maar sloot hem weer. Wat moest ik zeggen? De jongen die mijn hele familie haat evenals zijn vader vind ik leuk? Ik kende Draco überhaupt niet eens. Misschien had George en Fred allebei gelijk. Ik kon dit misschien nog stoppen voordat Ma en Pa erachter zouden komen. Waarschijnlijk zou ik dan van school gehaald worden. Ze waren al niet zo blij nadat ik een dagboek gevuld had met al mijn vertrouwen en geheimen. Ergens hoopte ik dat daarna alles zou veranderen; maar dat was slechts fatale hoop. Nog steeds was ik het dienstmeisje van mijn moeder hoewel ik het niet zo mocht noemen.
    Ik had niet eens in de gaten dat George middels was weggelopen. Waarom deed het zo pijn dat hij boos op mij was; dat hij me achterliet terwijl we nooit echt een band hadden? Waarom voelde ik mijzelf verantwoordelijk wat mijn broers deden terwijl dat niet andersom was?
    ‘Nou, nou ik ben niet heel erg geliefd hier.’ Er stond een grijns op Draco’s gezicht wat mij liet twijfelen. Was dit een bewuste actie van hem? Wilde hij zo mij expres kapot maken omdat mijn broers me hierdoor gingen haten? Eigenlijk was dat geen rare actie van een Malfoy. Behalve dat hij zijn eergevoel niet waardig maakte om met een bloedverrader te zoenen. Niet dat hij een keus had. Ik drukte mijn lippen toch wel op de zijne. Met de seconde voelde ik me dommer worden. Waar was ik in merlijns naam mee bezig? Ik had mijn beste vriend gebroken die er altijd voor mij was. Een vriend die ik nu kwijt was door mijn eigen stomme schuld. ‘Als je het niet erg vind, ik moet nog even met Campbell praten.’ Hij liep weg voordat hij een kus op mijn wang gedrukt had. Waarschijnlijk allemaal schijn.
    ‘Laat me nu niet over jou beginnen, waar is Fred?’ aan zijn stemvolume te horen wist ik dat hij dichtbij was wat mij alleen maar aanspoorde om alleen naar mijn handen en benen te staren.
    ‘Fred is buiten- hij is nu in een weerwolf vorm, George. Het is te gevaarlijk als je nu naar hem toe gaat. Ralf is bij hem.’ Bij zijn naam alleen al stokte mijn stem en een sterke neiging kwam naar boven om gewoon in tranen uit te barsten. Iets wat ik niet verdiende. Ik had Ralf verraden; ik was harteloos en iedere traan die over mijn gelaat zou glijden zou ik niet verdienen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Mag ik even onder vier ogen met je spreken, Campbell?’ van de schrik liet ik George automatisch los. Waarom moest iedereen altijd mij vinden wanneer ik mijn lippen op die van George geplant had? Ik voelde de bloed naar mijn wangen stijgen en met een rood hoofd krabde ik aan mijn nek.
    ‘Ben ik zo ongewenst bij jou? Want dat snap ik wel.’ Ik keek van George naar Draco. Die twee samen in een gang vond ik niet een fijn idee. Vooral dat ik er tussen zat. Toch vond ik het idee om alleen met Draco over te blijven alles behalve aantrekkelijk. Straks ging hij alles wat hij zag aan Karkarov vertellen of nog erger Nathaniel. Wat Perkamentus daarjuist gezegd had was goed bedoeld misschien maar het veranderde niks. Macht kon meer dan liefde. Uiteindelijk neemt de storm over van de helderblauwe lucht.
    ‘En even dat je het weet, je tweelingbroer is buiten bezig met een moordend monster zijn. En misschien zou je wat aandacht in hem kunnen steken in plaats van de hele dag met je vriendje doorbrengen.’ Mijn adem stokte terwijl er een brok in mijn keel voelde vormen. Wat Draco tegen mij wilde zeggen onder twee ogen zou ten nadelen van mij zijn. Misschien had hij al een uil naar zijn vader gestuurd; als Lucius wist wist meteen iedereen het. Daar zorgde Draco’s vader wel voor.
    ‘En jullie weten dat ook en jullie staan daar maar te kleffen?’ ik voelde Georges blik op mij branden terwijl hij weg liep en ergens had ik de neiging om zijn arm beet te pakken zodat hij me niet alleen liet. Ik beet op mijn wang. Was dat serieus mijn gedachten? Was George nou het enige waardoor ik kon functioneren? Kon ik niet zelfstandig zijn? Ik was dat nooit geweest. Het was altijd Nathaniel geweest, Karkarov, mijn coach of trainer en nu George. Ik was de meest zielige persoon op aarde. Dat wist ik zeker. ‘W-wat is er?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Fred is buiten- hij is nu in een weerwolf vorm, George. Het is te gevaarlijk als je nu naar hem toe gaat. Ralf is bij hem.’ zei Ginny. Met mijn handen verborg ik mijn gezicht en liet een diepe zucht. Een grote neiging drong in me, de neiging om nu naar buiten te gaan en Fred te gaan zoeken. Ik draaide me even om en zag nu Draco en Campbell met elkaar praten. Ik wil hem niet alleen laten. Ik verteouw Malfoy niet bij hem. Wie weet wat er gaat gebeuren.. tenslotte had Campbell hem in zijn nek gezoend toen hij dronken was. Een vreemde gevoel borrelde er in mijn onderbuik. Misschien voelde Campbell ook nog wat voor Draco. Meer dan mij..? Ik sloot mijn ogen en draaide me weer om naar de deur toe. Fred heeft hulp nodig. Ralf ik ook een weerwolf, die twee kunnen elkaar verwonden. Ik had zin om in huilen uit te gaan barsten en keerde me weer terug naar Ginny toe.
    'Maar Ralf is ook een weerwolf, die twee kunnen elkaar gemakkelijk doden nu.' Zei ik op een fluistertoon en keerde me weer terug naar de twee jongens.
    'Hou alsjeblieft een oog op jouw vriendje en zorg dat hij niets eigenaardigs met Campbell uithaalt.' Zei ik en liep naar het deur toe die ik met een zachte ruk opentrok waar ik er door heen glipte, alsof ik mijn dood tegemoet kwam.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George zit in een tweestrijd ): en Ginny, alsjeblieft let op draco voordat hij iets vreemds met Campbell uithaalt :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    'En jullie weten dat ook en jullie staan hier gewoon te kleffen?' vraagt George. Ik wil iets ertegenin brengen maar hij loopt alweer weg. Ik kijk naar Campbell, die nu tegenover mij staat. Herinneringen van gisteren stromen door mijn hoofd.
    'W-wat is er?' vraagt hij. Hoor ik nou angst in zijn stem? Is hij nou echt bang voor mij? Ik weet niet wat ik moet zeggen maar besluit dat ik gewoon wel iets moet zeggen.
    'Ik wil gewoon zeggen dat ik blij ben dat je... Dat je...' Opeens weet ik niet meer wat ik moet zeggen. Ben ik blij dat hij George gevonden heeft? Of dat het niet meer gênant tussen ons is? 'Dat je iemand gevonden hebt die je gelukkig maakt. En als George jou gelukkig maakt dan wens ik jullie al het geluk van de wereld toe,' zeg ik met een glimlach. Ik weet niet waar de tweede zin vandaan komt. Het is overduidelijk dat George hem gelukkig maakt. 'En... En ik hoop gewoon dat wij vrienden kunnen blijven. Je bent de eerste echte vriend die ik ooit heb gehad en daarom wil ik dat niet kwijtraken.' Het voelt raar om dit tegen Campbell te zeggen. Gewoon vrienden zijn is goed genoeg. Ik hou van Ginny, en zij is dan ook echt de enige waar ik van hou.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Ik kijk naar de wolf die Ralf is. Vanochtend heb ik een paar pillen ingenomen. Ik wist niet hoeveel ik nodig had, maar blijkbaar is dit genoeg om gewoon te kunnen nadenken. Ralf valt me aan en ik ren zo snel als ik kan weg. Ik vind een verstopplek en verstop me daar een tijdje. Ik hoor de deuren opengaan en moet kijken. Wat als het Ginny of George is en Ralf diegene aanvalt? Ik kijk en het is inderdaad George. Mijn tweelingbroer, die denkt dat hij me kan helpen. Ik ren naar George en wil wat zeggen. Er komt enkel gepiep en een soort van huilen uit mijn bek. Ik ga beschermend tussen George en Ralf staan, hoewel ik geen van beiden pijn wil doen. Ik wil dat deze weg voorbij is. Hoe kan ik ooit kiezen? Wat als Ralf mij of George aanvalt. Ik draai me om naar George en duw hem richting de deuren. Komop dan idioot, ga naar binnen, probeer ik te zeggen. Maar ik betwijfel of hij het doorheeft. Hij is ook altijd zo koppig - waarschijnlijk iets wat mensen ook over mij zeggen. Ik zou willen dat ik tegen hem zou kunnen praten, maar dat kan ik niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    George zit in een tweestrijd ): en Ginny, alsjeblieft let op draco voordat hij iets vreemds met Campbell uithaalt :Y)


    Ik zat juist te twijfelen of ik Ginny hem zou laten stalken ('x ohgod Draco doet Campbell heus niks;(hoop ik)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is fred nu ook een wolfje of is hij gewoon te bang om te kunnen praten :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred is ook een wolfje, hij is alleen wel bij bewustzijn


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Ik wil gewoon zeggen dat ik blij ben dat je… Dat je…’ hij zweeg en ik kon het nog steeds niet opbrengen om naar hem te kijken. Allerlei horrorscenario’s schoten door mijn hoofd over het feit dat Draco misschien kon zeggen over mij en George. Ik was naïef om te denken dat het goed tussen ons zou gaan. Naïef dat ik Perkamentus woorden geloofde. Toch als Draco het niet zou zeggen zou het slechts een kwestie van tijd zijn voordat Nathaniel erachter kwam. Nathaniel kon mijn gedachtes lezen. Mijn emoties voelen en hij wist hoe hij ze moest bespelen. Hij kon me geweldig laten voelen en tegelijkertijd ook minderwaardig.
    ‘Dat je iemand gevonden hebt die je gelukkig maakt. En als George jou gelukkig maakt dan wens ik jullie al het geluk van de wereld toe. En… En ik hoop gewoon dat wij vrienden kunnen blijven. Je bent de eerste echte vriend die ik ooit heb gehad en daarom wil ik dat niet kwijtraken.’
    Ik keek verbaasd op en een voorzichtige glimlach gleed over mijn gezicht die mijn gedachtes niet konden verhullen. ‘Draco, vertel alsjeblieft niks tegen je vader of Karkarov, Nathaniel.’ Ik beet op mijn lip. ‘Ik weet dat het slechts tijd is dat ze erachter komen en ik weet ze kunnen doen maar…’ ik schudde mijn hoofd en trok uiteindelijk Draco in een vriendschappelijke knuffel. ‘Sorry.’ Mompelde ik vaag.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb zo een neiging om van george ook een weerwwolf te gaan maken :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    ‘Draco, vertel alsjeblieft niks tegen je vader of Karkarov, Nathaniel. Ik weet dat het slechts tijd is dat ze erachter komen en ik weet ze kunnen doen maar…’ Hij schudt zijn hoofd en trekt me in een vriendschappelijke knuffel. 'Sorry.' Ik weet niet wat ik moet zeggen. Na een tijdje herstel ik me.
    'Waarom zou ik iets zeggen? En mijn vader zou me sowieso vermoorden als hij erachter kwam dat ik ook maar iets met de Weasleys te maken heb, laat staan er eentje leuk vind.' Ik glimlach. 'Daar zijn we vrienden voor he?' Ik laat hem los. Ik kijk rond maar zie George nergens. Is hij naar buiten? Ik trek Campbell mee naar Ginny. 'Waar is jou grote broer die mij niet aardig vind?' vraag ik terwijl ik haar hand vastpak. Op de een of andere manier voel ik me sterker als ik haar hand vast heb. Misschien geeft Ginny me gewoon dat gevoel. Nog steeds wil ik haar kussen, gewoon om te zien of ze mijn kus beantwoord. Maar ik zou eigenlijk haar hand helemaal niet vast moeten houden. Alhoewel ze niet echt van Ralf houdt, hij is nog steeds haar vriendje, ik niet. Opeens voel ik me schuldig. Ik ben zijn allergrootste vijand en ik steel zijn vriendje. Ik ben een monster. 'Ik ben zo terug,' zeg ik zachtjes tegen Campbell en Ginny en ik loop naar buiten. Ik verdien het niet om te leven terwijl ik Ralfs vriendje steel. Ten minste niet zonder hem te zien als hij in wolf-vorm is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Ik wil gewoon zeggen dat ik blij ben dat je… Dat je…’ hij zweeg en ik kon het nog steeds niet opbrengen om naar hem te kijken. Allerlei horrorscenario’s schoten door mijn hoofd over het feit dat Draco misschien kon zeggen over mij en George. Ik was naïef om te denken dat het goed tussen ons zou gaan. Naïef dat ik Perkamentus woorden geloofde. Toch als Draco het niet zou zeggen zou het slechts een kwestie van tijd zijn voordat Nathaniel erachter kwam. Nathaniel kon mijn gedachtes lezen. Mijn emoties voelen en hij wist hoe hij ze moest bespelen. Hij kon me geweldig laten voelen en tegelijkertijd ook minderwaardig.
    ‘Dat je iemand gevonden hebt die je gelukkig maakt. En als George jou gelukkig maakt dan wens ik jullie al het geluk van de wereld toe. En… En ik hoop gewoon dat wij vrienden kunnen blijven. Je bent de eerste echte vriend die ik ooit heb gehad en daarom wil ik dat niet kwijtraken.’
    Ik keek verbaasd op en een voorzichtige glimlach gleed over mijn gezicht die mijn gedachtes niet konden verhullen. ‘Draco, vertel alsjeblieft niks tegen je vader of Karkarov, Nathaniel.’ Ik beet op mijn lip. ‘Ik weet dat het slechts tijd is dat ze erachter komen en ik weet ze kunnen doen maar…’ ik schudde mijn hoofd en trok uiteindelijk Draco in een vriendschappelijke knuffel. ‘Sorry.’ Mompelde ik vaag.


    Gelukkig maar :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb zo een neiging om van george ook een weerwwolf te gaan maken :')


    Dan hebben we er 4 in de familie -.-' als je dat doet laat ik van GInny ook een weerwolf maken en dat wil je niet :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB schreef:
    Draco Malfoy

    ‘Draco, vertel alsjeblieft niks tegen je vader of Karkarov, Nathaniel. Ik weet dat het slechts tijd is dat ze erachter komen en ik weet ze kunnen doen maar…’ Hij schudt zijn hoofd en trekt me in een vriendschappelijke knuffel. 'Sorry.' Ik weet niet wat ik moet zeggen. Na een tijdje herstel ik me.
    'Waarom zou ik iets zeggen? En mijn vader zou me sowieso vermoorden als hij erachter kwam dat ik ook maar iets met de Weasleys te maken heb, laat staan er eentje leuk vind.' Ik glimlach. 'Daar zijn we vrienden voor he?' Ik laat hem los. Ik kijk rond maar zie George nergens. Is hij naar buiten? Ik trek Campbell mee naar Ginny. 'Waar is jou grote broer die mij niet aardig vind?' vraag ik terwijl ik haar hand vastpak. Op de een of andere manier voel ik me sterker als ik haar hand vast heb. Misschien geeft Ginny me gewoon dat gevoel. Nog steeds wil ik haar kussen, gewoon om te zien of ze mijn kus beantwoord. Maar ik zou eigenlijk haar hand helemaal niet vast moeten houden. Alhoewel ze niet echt van Ralf houdt, hij is nog steeds haar vriendje, ik niet. Opeens voel ik me schuldig. Ik ben zijn allergrootste vijand en ik steel zijn vriendje. Ik ben een monster. 'Ik ben zo terug,' zeg ik zachtjes tegen Campbell en Ginny en ik loop naar buiten. Ik verdien het niet om te leven terwijl ik Ralfs vriendje steel. Ten minste niet zonder hem te zien als hij in wolf-vorm is.


    Pardon; Ginny is een zij XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya