• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik ken je lang genoeg om te kunnen weten wanneer je liegt of de waarheid spreekt. Maar we laten het wel daarop.' Meteen voel ik me schuldig, maar ik weet niet wat ik moet zeggen.
    'En ik wist niet dat het zo erg was, aangezien je er de hele tijd over op ging scheppen daarnet, dat je een "coole" weerwolf bent.' Ik schud mijn hoofd en kijk weg.
    'Dat doe ik altijd als ik iets te moeilijk vind om het te verwoorden. Dan maak ik er grappen over. Ik dacht dat je dat wel zou weten na vijftien jaar.' Met een zucht kijk ik hem aan. 'Wat is er gebeurt dat wij niet meer zomaar alles met elkaar kunnen delen?' Een eenzame traan rolt lang mijn wang. 'Je bent mijn broer, George. Ik wil je niet kwijtraken,' zeg ik terwijl ik mijn best doe om niet weg te lopen. Ik loop altijd weg als ik merk dat het gesprek te serieus wordt. Dan voel ik me ongemakkelijk en wil ik alleen zijn. Het voelt zo verkeerd om hier te zitten terwijl het ongemakkelijk is. Mijn gedachten gaan de hele tijd naar Ralf. Ik weet niet waarom, maar ik krijg hem niet uit mijn gedachten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dit word inderdaad serieuzer, saaad saaaad fred ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Als het té serieus word heb je nog altijd de Campbell Saunders kaart :D roep hem en hij zal komen XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha dat wordt awkward.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    Hij schudde zijn hoofd en keek weg.
    'Dat doe ik altijd als ik iets te moeilijk vind om het te verwoorden. Dan maak ik er grappen over. Ik dacht dat je dat wel zou weten na vijftien jaar.' Dat gaf me een steek in mijn hart. Dat wist ik toch wel, ja.. toch? Ik voelde me rood worden toen Fred me weer aankeek en ik merkte dat deze gesprekje serieuzer begon te worden, wat zelden voorkomt bij onze gesprekken.
    'Wat is er gebeurt dat wij niet meer zomaar alles met elkaar kunnen delen?' Ik zag een traan zijn wang afrollen en ik beet op mijn lip. Kan ik niet voor een keer even iets goeds doen?
    'Je bent mijn broer, George. Ik wil je niet kwijtraken,' ik beet harder op mijn lip en keek weg.
    'Denk je dat ik dat wel wil?' Zei ik zachtjes en tilde mijn arm op, wat nu mibder pijn deed dan daarvoor, en plaatste mijn hand troostend op zijn schouder.
    'We zijn voor een hele dag gescheiden gebleven, maar een dag en kijk wat er met ons gebeurd. Ik val plotseling op jongens en krijg een vriebdje, en jij word gebeten in het bos en verandert in een weerwolf. Ik wil je graag alles vertellen, maar het lukt niet omdat ik het beloofd had aan iemand. Maar jij verteld niet wat er was met Ralf en jou, maar dat maakt me niets uit als je het echt niet wilt zeggen.' Ik stop even en gaf hem een kneepje in zijn schouder.
    'Wat ik belangrijk vind is dat ik je niet kwijt heb geraakt. Want in plaats van alleen gebeten te worden kon je ook in stukken gescheurd worden waarna je dood was.'
    Ik haalde mijn hand weg en duwde mezelf weer in mijn kussens.
    'Campbell is een dooddoener. Hij is hier gekomen als spion, maar dat wilt hij eigenlijk niet denk ik. Zijn vader is gedood en Campbell word gemarteld als hij een opdracht niet gehaald heeft. Hij mocht van karkarov, mede dooddoeners en zelfs voldemord eigenlijk niet met mij om gaan, want anders zouden ze mij doden en Campbell martelen. Hij lijd aan depressie en is verslaafs aan alcohol omdat hij iemand moest doden van zijn broer. Hij heeft me nodig, ik hoop dat je dat snapt.' Ik slik een aantal keren en keek weg.
    'Als je niets te zeggen hebt is het nu jou beurt. Tenminste. Als je het wilt.'


    Sorry Campbell, george houd veel van jou maar hij kan gewoon niet liegen tegen fred


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Misschien kan hij nu of na fred zijn post komen heeft hij ook gehoord dat George alles aan hFred heeft verteld.


    Vergeet ginny niet x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga nu posten?


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    George weasley

    Hij schudde zijn hoofd en keek weg.
    'Dat doe ik altijd als ik iets te moeilijk vind om het te verwoorden. Dan maak ik er grappen over. Ik dacht dat je dat wel zou weten na vijftien jaar.' Dat gaf me een steek in mijn hart. Dat wist ik toch wel, ja.. toch? Ik voelde me rood worden toen Fred me weer aankeek en ik merkte dat deze gesprekje serieuzer begon te worden, wat zelden voorkomt bij onze gesprekken.
    'Wat is er gebeurt dat wij niet meer zomaar alles met elkaar kunnen delen?' Ik zag een traan zijn wang afrollen en ik beet op mijn lip. Kan ik niet voor een keer even iets goeds doen?
    'Je bent mijn broer, George. Ik wil je niet kwijtraken,' ik beet harder op mijn lip en keek weg.
    'Denk je dat ik dat wel wil?' Zei ik zachtjes en tilde mijn arm op, wat nu mibder pijn deed dan daarvoor, en plaatste mijn hand troostend op zijn schouder.
    'We zijn voor een hele dag gescheiden gebleven, maar een dag en kijk wat er met ons gebeurd. Ik val plotseling op jongens en krijg een vriebdje, en jij word gebeten in het bos en verandert in een weerwolf. Ik wil je graag alles vertellen, maar het lukt niet omdat ik het beloofd had aan iemand. Maar jij verteld niet wat er was met Ralf en jou, maar dat maakt me niets uit als je het echt niet wilt zeggen.' Ik stop even en gaf hem een kneepje in zijn schouder.
    'Wat ik belangrijk vind is dat ik je niet kwijt heb geraakt. Want in plaats van alleen gebeten te worden kon je ook in stukken gescheurd worden waarna je dood was.'
    Ik haalde mijn hand weg en duwde mezelf weer in mijn kussens.
    'Campbell is een dooddoener. Hij is hier gekomen als spion, maar dat wilt hij eigenlijk niet denk ik. Zijn vader is gedood en Campbell word gemarteld als hij een opdracht niet gehaald heeft. Hij mocht van karkarov, mede dooddoeners en zelfs voldemord eigenlijk niet met mij om gaan, want anders zouden ze mij doden en Campbell martelen. Hij lijd aan depressie en is verslaafs aan alcohol omdat hij iemand moest doden van zijn broer. Hij heeft me nodig, ik hoop dat je dat snapt.' Ik slik een aantal keren en keek weg.
    'Als je niets te zeggen hebt is het nu jou beurt. Tenminste. Als je het wilt.'


    Sorry Campbell, george houd veel van jou maar hij kan gewoon niet liegen tegen fred


    Te lui om op de komma knopje te drukken.


    Maar maakt niet uit, wie eerder wilr posten en wie eerder ook iets post.. :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    laat fred maar want ik moet eerst Cmapbell posten xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Denk je dat ik dat wel wil? We zijn voor een hele dag gescheiden gebleven, maar een dag en kijk wat er met ons gebeurd. Ik val plotseling op jongens en krijg een vriendje, en jij word gebeten in het bos en verandert in een weerwolf. Ik wil je graag alles vertellen, maar het lukt niet omdat ik het beloofd had aan iemand. Maar jij verteld niet wat er was met Ralf en jou, maar dat maakt me niets uit als je het echt niet wilt zeggen. Wat ik belangrijk vind is dat ik je niet kwijt heb geraakt. Want in plaats van alleen gebeten te worden kon je ook in stukken gescheurd worden waarna je dood was.' Ik weet niet wat ik moet zeggen. Het is allemaal zo veel.
    'Campbell is een dooddoener. Hij is hier gekomen als spion, maar dat wilt hij eigenlijk niet denk ik. Zijn vader is gedood en Campbell word gemarteld als hij een opdracht niet gehaald heeft. Hij mocht van karkarov, mede dooddoeners en zelfs voldemord eigenlijk niet met mij om gaan, want anders zouden ze mij doden en Campbell martelen. Hij lijd aan depressie en is verslaafs aan alcohol omdat hij iemand moest doden van zijn broer. Hij heeft me nodig, ik hoop dat je dat snapt.' Duizenden vragen vormen zich in mijn hoofd. 'Als je niets te zeggen hebt is het nu jou beurt. Tenminste. Als je het wilt.' Ik zucht.
    'Ik weet het niet. Ik weet niet wat er aan de hand is met mij. Ik weet niet of ik ook op jongens val omdat we een eeneiige tweeling zijn of dat ik gewoon op jongens val omdat - ja waarom ik weet het niet en ik weet ook niet of ik wel echt op jongens val en ik weet niet of ik Ralf leuk vind of niet want dat is fout als ik hem leuk vind want hij is Ginny' vriendje maar nu niet meer en-' ik realiseer dat ik heel snel aan het praten ben. 'Sorry, dat sloeg nergens op.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dat was sbel :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dat was sbel :o


    Ga jij nu of moet Campbell komen? Want anders mag jij ook wel xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mij naakt (stom toetsenbord) maakt niet uit, wil jij of zal ik (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Mij naakt (stom toetsenbord) maakt niet uit, wil jij of zal ik (:


    Maak anders maar een schokkende opmerking over Campbell zodat Campbell naar binnen loopt en dan zijn de rapen gaar (A) xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Maak anders maar een schokkende opmerking over Campbell zodat Campbell naar binnen loopt en dan zijn de rapen gaar (A) xD


    Ik ga het dan niet al te schokkend maken.. ik ga iets proberen re verzinnen. Dit gaat awkward worden :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••