• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    George kan later ook weer een iets voelen voor campie x)


    Nee ik had het over Topic van Goblet.. XD dat je daar moest reageren :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Urgh geef me e moment, ik moet te veel reageren D: zei R.A.B niet dat we in praattopic miesten praten en niet hier xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Urgh geef me e moment, ik moet te veel reageren D: zei R.A.B niet dat we in praattopic miesten praten en niet hier xq


    Ze gaat me vermoorden... X') Oke ik ga vanaf NU het me voorhouden (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh ja natuurlijk
    . Ik heb gelezen en zo te zien is george uitgehuwelijkt met Draco, ginny met albus en ralf met campbell als ik het goed begrijp x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh ja natuurlijk
    . Ik heb gelezen en zo te zien is george uitgehuwelijkt met Draco, ginny met albus en ralf met campbell als ik het goed begrijp x')


    Shit je laat me posten weer in Lindes speeltopic; ik ga echt dood ('x nee Campbell is voor Scorpius anders vermoord Linde me driedubbel :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

     ‘Draco, Draco Malfoy. Onthou maar dat zodat je voor de volgende keer weet bij wie je ruzie zoeken en bij wie juist níet. Niet dat het wat uitmaakt. Het is niet dat ik niet loop te wachten op een vrijwillig slachtoffer.’ zei hij. Ik lachte even. Serieus? Draco MALFOY?
    'Echt heel grappig. Echt waar. Ik wist niet dat Scorpius ren broertje had! Kom op, ik ken Draco Malfoy van mijn vader, en hij is ren man van iets in de vijftig.' Zei ik en kruiste mijn armen.
    'En voor die domme woordjes van jou, wie probeer je wijs te maken? Je bent maar een dood normale jongen die anderen lastig wilt vallen. Als je zo door gaat kun je met mij, mijn broer en zelfs met mijn vader te maken hebben. Weet je niet dat ik de zoon van Harry Potter ben? Albus Potter? En zo is James en Lily.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Shit je laat me posten weer in Lindes speeltopic; ik ga echt dood ('x nee Campbell is voor Scorpius anders vermoord Linde me driedubbel :P


    Waarom schreef je dat ding over george dan XD ik ben door de war :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Waarom schreef je dat ding over george dan XD ik ben door de war :')


    Je moet Posten @ goblet met George en Ralf :p Ralf moet sws naar kampioenen kamer


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Potter

    Met een zucht sleep ik mijn veel te zware koffer mee over het station. Het is te druk en iemand stond toen net op mijn teen. Egoïstische mensen. Telkens als ik het woord Egoïst denk, hoor ik Lily's stem die het zegt. Net als vele andere woorden waarmee ze me meestal mee uitscheld. Ze is geweldig. Ik grijns even en til dan mijn loodzware koffer naar binnen. Ik zucht even en draai mijn aanvoerdersbagde recht. Eindelijk. Ik wist wel dat ik aanvoerder zou worden. Ik grijns weer vol zelfvertrouwen en sleep mijn koffer achter me aan. Hij blijft alleen haken achter een schuifdeur en ik draai me om. Ik begin eraan te trekken. Dan breekt het wieltje af en ik vloek binnensmonds. Ik haal mijn stok uit mijn zak.
    'Reparo.' zucht ik en het wieltje hecht zich weer aan mijn koffer. Ik stop mijn stok weer weg en loop verder met mijn koffer. Waar is Sirius?
    Ik zie een roodharige jongen in het gangetje staan en ik stoot hem aan.
    'Heb jij Sirius gezien?' vraag ik dan. Iedereen kent ons groepje. Hij weet dus vast wel wie Sirius is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Tot mijn ergernis lachte de jongen. Hij dacht werkelijk dat hij alles was; wat een arrogante kwal.
    ‘Echt heel grappig. Echt waar. Ik wist niet dat Scorpius een broertje had! Kom op, ik ken Draco Malfoy van mijn vader en hij is een man van iets in de vijftig. En voor die domme woordjes van jou, wie probeer je wijs te maken? Je bent maar een dood normale jongen die andere lastig wilt vallen. Als je zo door gaat kun je met mij, mijn broer en zelfs met mijn vader te maken hebben. Weet je niet dat ik de zoon van Harry Potter ben? Albus Potter? En zo is James en Lily.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek Korzel en Kwast aan die nog steeds hun spieren aanspande. ‘Potter.’ Zei ik scherp. ‘Potter zit in mijn jaar; in Griffoendor. Dacht je werkelijk dat ik stom was.’ Ik deed een stap dichter naar de jongen die beweerde dat hij Albus Potter was waar ik meteen Korzel en Kwast mee hoorde bewegen. ‘Je lijkt wel op hem; alleen je hebt dan geen smerig litteken op je kop- goed nagemaakt trouwens. Ik dacht alleen dat meisjes fans waren van jongens.’ Achter Ginny en de jongen zag ik een jongen met de bekende zwarte haren en groene ogen. Diezelfde als van de jongen voor me.
    ‘Hé Potter; leek het je handig om fanclubs op te richten zodat er nog meer van die imbecielen op jou lijken. Het verbaasd me lichtelijk dat die modderbloedje van een Krauwel de lijn niet als eerst begonnen is; of Ginny.’ Ik keek naar het oranjeharige meisje. ‘Niet dat je dan een betere kans bij Potter maakt; hij is net zo wijs om niet zich te vergiftigen met het straatarme gezin van een Weasley. Met al jullie hersens is jullie huis nog meer waard en dat zegt een hoop. Vader zegt altijd dat Weasley net zo goed zijn baan kan opgeven; het maakt toch geen verschil voor zijn inkomen.’ Korzel en Kwast lachte hatelijk.

    WAAROM DENKT IEDEREEN DAT DRACO IN DE VIJFTIG IS. IK HEB UITGEREKEND :

    17+19= 36+6=42! Hij is nog lang niet in de vijftig! :<

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 21:56 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Na de vreemde gesprek met de nieuwr jongen haastte ik me de coupé uit en zette mijn zoektocht naar Fred voort. Waar was hij in hemels naam? Net toen ik langs een coupedeur liep waar er een hutkoffer tussen zat voelde ik iemand tegen me aanstoten.
    'Heb jij Sirius gezien?' Vroeg een jongens stem al voordat ik me om kon draaien. Toen ik dat eenmaal deed, zag zag ik de jongen van ongeveer mijn leeftijd voor me staan.
    'Wat heb ik serieus gezien? Hoe je klem zat met je koffer? Ja, ik heb dat gezien.' Zei ik en even later pas schudde ik mijn hoofd.
    'Ik ken geen Sirius op deze school. Heb jij Fred Weasley ergens gezien?' Vroeg ik dan.

    Kort sorry maar ik ben even inspiratie loos :')

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 22:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Albus Severus Potter

    Hij fronste zijn wenkbrauw wat me niet verbaasde.
    ‘Potter.’ zei hij scherp.
    ‘Potter zit in mijn jaar; in Griffoendor. Dacht je werkelijk dat ik stom was.’ zei hij en zette een stap naar mijn richting toe. Deze keer was ik diegene dir mijn wenkbrauwen fronste. Wat babbelde hij nou?
    ‘Je lijkt wel op hem; alleen je hebt dan geen smerig litteken op je kop- goed nagemaakt trouwens. Ik dacht alleen dat meisjes fans waren van jongens.’
    Ik liet mezelf los van mijn gekruiste armen en keek hem woest aan. Waar heeft hij get over?
    ‘Hé Potter; leek het je handig om fanclubs op te richten zodat er nog meer van die imbecielen op jou lijken. Het verbaasd me lichtelijk dat die modderbloedje van een Krauwel de lijn niet als eerst begonnen is; of Ginny. Niet dat je dan een betere kans bij Potter maakt; hij is net zo wijs om niet zich te vergiftigen met het straatarme gezin van een Weasley. Met al jullie hersens is jullie huis nog meer waard en dat zegt een hoop. Vader zegt altijd dat Weasley net zo goed zijn baan kan opgeven; het maakt toch geen verschil voor zijn inkomen.’ ik gaf het op. Ik greep hem bij zijn schouders en perste hem tegen een van de coupé deuren aan.
    'Ik heb geen idee wat je hier staat te kakelen, maar Weasley's en Potters zijn mijn familie, en ik sta het niet toe dat je zo over ze praat.' Ik laat hem los en keek even om naar de jongen die hij daarnet aanwees. En hij beweerd dat deze jongen de echte Harry Potter is? Ik keerde me weer terug naar de "Malfoy" jongen. Ik wilde niet paranoïde klinken maar ergens dacht ik dat dit Draco Malfoy zijn verlede was. Ik slikte dje gedachtes in en zuchtte.
    'Ik ben Albus Severus Potter, zoon van Harry potter. Als je dat niet gelooft, rot dan op en laat je nooit meer iets horen over mijn familie.'


    Misschien kan je er gebruik van maken. Ik had bij Albus zijn post in het rollentopic geschreven dat als hij woest is dat bijna niemand hem serieus neemt x)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    En nu @goblet xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    James Potter
    De jongen draait zich om en ik zag dat hij ongeveer even oud was.
    'Wat heb ik serieus gezien? Hoe je klem zat met je koffer? Ja, ik heb dat gezien.' Ik kijk hem even geïrriteerd aan en sla mijn ogen ten hemel. Hij schudt zijn hoofd. Ik heb hem serieus nog nooit gezien, bedenk ik me nu.
    'Ik ken geen Sirius op deze school. Heb jij Fred Weasley ergens gezien?' Ik frons even.
    'De enige Weasley die ik ken is al een aantal jaar afgestudeerd. Arthur heette hij volgens mij. Hij is ondertussen getrouwd en ze hebben denk ik nu twee of drie zoons. Ik denk niet dat je hem zoekt. Hoe ziet hij eruit? Sirius Black heeft donker, wat langer haar, grijze ogen en best veel meisjes vinden hem knap.' Zeg ik dan en ik grijns even naar hem. 'Maar aangezien je Sirius niet kent, ken je mij vast ook niet. Ik ben James Potter.' Ik twijfel even, maar steek dan toch mijn hand uit naar de onbekende.

    (James lijkt wel op Harry he, dus dat moet hem bijna wel opvallen lijkt mij.)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 22:50 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ze doen zo kalm aan in tegenstelling tot Albus en Draco :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••