• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Magie. Denk ik.' Zegt hij en ik rolde even met mijn ogen. Magie. Natuurlijk. Alsof al het magie om me heen al niet genoeg was. ik snap het nog steeds niet. In welke jaar zitten we nou echt?
    'Nou... Stel dat ik in jouw tijd ben gekomen, net als die Albus of wat dan ook... Zouden er dan nog-nog meer zijn?' Vraagt hij. En alweer haalt hij zijn hand door mijn haren wat me erg begon op te vallen dat hij dat iets te vaak doet.
    'En zijn er nog coole bezems uitgevonden na de Nimbus 1500?' ik lachte even.
    ‘er is een Nimbus 2000, laat staan dat zelf de super snelle vuurflits! Harry had ze beiden gekregen. En oh ja.. ik en Fred vonden de marauders map een paar jaar geleden in de kantoortje van Filders. Die was van jullie geloof ik. We hebben zelf ook dingen uitgevonden als de ‘’spijbelsmuldozen’’ , maar daar ben je denk ik niet in geïnteresseerd. Na al deze coole nieuwe uitvindingen, is er nog steeds geen goede shampoo fles uitgevonden voor Professor Snape, geeft les toverdranken. Ken jij ook vast!’ zei ik licht enthousiast.
    ‘’en uh, als je het maar weet, Sirius beland in Azkaban en Peter is een vieze verrader.’’ Maar god dankjewel ik liet die woorden niet uit mijn mond glijden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 22:45 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Snap ik wel hoor, en ik zit in leerjaar zes. En over een groot gezin gesproken.. ken jij… ik bedoel, natuurlijk ken jij hem.. Ron Weasley? Want ik had iets over hem gehoord de laatste tijd en.. of nee laat maar. Kom anders bij mij en Lily zitten?’ ik fronste mijn wenkbrauwen. Wat was er met mijn broer- en wie in vredesnaam was Lily- waarom kende ik hem niet maar had ik het gevoel alsof ik hem kende. Was dat alleen door de ogen die op die van Harry leken; of was het omdat ik Harry nog nooit over een neef heb horen praten. Altijd over de dreuzels die zich duffeling noemen.
    Hij draaide zich om en liep naar een coupedeur en voordat ik mijzelf of mijn koffer in beweging kon brengen draaide hij zich om.
    ‘Ik bedoel, kan ik anders jouw broers leren kennen? Sorry. Ik heb mijn dag niet bepaald.’ Ik nam hem voor een fractie van een seconde in mij op voordat ik mijn hoofd afdraaide. ‘Ik heb geen idee waar Fred en George zijn maar Ron is in de klassenoudste coupe- bedankt dat je me hielp. Ik zie je vast nog wel eens op Zweinstein.’ Ik draaide me om en probeerde mijn koffer door de gangen verder te slepen op zoek naar mijn vrienden- die tenminste niet naar mijn broers vroegen. Ik had een goede band met ze- zolang ze mij niet zagen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je bent nog nirt zo snel af van albie hoor (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Je bent nog nirt zo snel af van albie hoor (cat)


    Albus is echt een mama's kindje; hij houd zo veel van zijn mama dat hij met haar wilt daten :8


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Potter

    George lacht even en ik grijns. Oke, ik koop hier wel een nieuwe bezem nu ik hier toch ben.
    ‘Er is een Nimbus 2000, laat staan dat zelf de super snelle vuurflits! Harry had ze beiden gekregen.' Ik grijns even. Die mag ik van wel lenen van mijn "zoon". 'En oh ja.. ik en Fred vonden de marauders map een paar jaar geleden in de kantoortje van Vilders. Die was van jullie geloof ik.' Ik knik terwijl ik glimlach. Ik begin die George al meer te mogen. 'We hebben zelf ook dingen uitgevonden als de ‘’spijbelsmuldozen’’ , maar daar ben je denk ik niet in geïnteresseerd. Na al deze coole nieuwe uitvindingen, is er nog steeds geen goede shampoo fles uitgevonden voor Professor Sneep, geeft les toverdranken. Ken jij ook vast!’ Ik knik lachend en sla mijn hand voor mijn mond.
    'Secretus die leraar wordt? Kijk, van Remus is het nog te begrijpen, maar Secretus die een leraar is, is gewoon hilarisch. Ik heb hem een keer ondersteboven aan een boom opgehangen!' Zeg ik en ik kijk George grijnzend aan. 'Dat die idioot het ooit tot leraar heeft geschopt.' Ik schiet weer in de lach bij de gedachte. 'En Sirius en Peter? Wat is er van hun geworden? Wat doet Remus nu dan eigenlijk?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leora schreef:
    (...)

    Albus is echt een mama's kindje; hij houd zo veel van zijn mama dat hij met haar wilt daten :8


    Het klinkt echt als incest, ookal zijn ze even oud:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Het klinkt echt als incest, ookal zijn ze even oud:')


    Nou en Ginny is vriendloos mag ze ook eens haar pleziertje hebben (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nou en Ginny is vriendloos mag ze ook eens haar pleziertje hebben (A)


    Ze heeft Daan/Dean!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Albus Severus Potter

    ‘Ik heb geen idee waar Fred en George zijn maar Ron is in de klassenoudste coupe- bedankt dat je me hielp. Ik zie je vast nog wel eens op Zweinstein.’ ze draaide zich om en sleepte haar koffers mee weg. Ik HAAT mezelf zo erg. Ik kom ern zeer belangrijke persoon tegen en kijk wat ik doe. Mam had al vaker gezegd dat ze een nirt zo een goede band had met mijn ooms in haar tijd. Maar wacht.. serieus, ik moet stoppen met het denken dat deze meid eigenlijk mam is, want dat kan niet! Oké Albus.. wees alsjeblieft jezelf. Ik rende weer terug naar haar toe en kwam voor haar staan.
    'Sorry, geloof me. Ik heb mijn dag niet.' Zei ik en keek weer in haar blauwe ogen.
    'Lily is mijn zusje, ik heb ook een broer genaamd James maar die kan ik even niet vinden. Gelukkig maar want ik heb een hekel aan hem.' Begon ik.
    'En waarom ik zo nieuwsgierig ben naar je broers.. ik - James praatte continu over die ene Fred en George, en ik was erg benieuwd naar wat er zo interessant was aan hun, net als die ene Ron.' Ik zucht zachtjes.
    'Als je weg wilt gaan, dat begrijp ik. Want ik ben een super vreemde gozer die plotseling voor je op komt duiken om die Draco joch weg te jagen om vervolgens met iemand nieuw bevriend te kunnen raken, maar wat dacht je van om naar een andere coupé te gaan om je beter te leren kennen?' Vroeg ik. En voor een keer in mijn leven haatte ik mezelf niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ze heeft Daan/Dean!


    ik haat daan (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik haat daan (cat)


    Liever zijn vriend de explosieve Ier?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Liever zijn vriend de explosieve Ier?


    Ik hou van Marten Vilijn aka. Voldemort; Draco Malfoy; Snape en Fred & George (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ik ga morgen t/m 3 augustus op vakantie. Jullie mogen eventueel wel voor Lily praten.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    George Weasley

    Tot mijn grote bewondering begon hij te lachen wat ik hem tot nu toe niet zag doen.
    'Secretus die leraar wordt? Kijk, van Remus is het nog te begrijpen, maar Secretus die een leraar is, is gewoon hilarisch. Ik heb hem een keer ondersteboven aan een boom opgehangen!' Zegt hij en keek me grijnzend aan. 'Dat die idioot het ooit tot leraar heeft geschopt. En Sirius en Peter? Wat is er van hun geworden? Wat doet Remus nu dan eigenlijk?' Mijn lach verdween even en beet on opmerkelijk op mijn lippen. Dit kan ik echt niet zeggen, dit WIL ik niet zeggen.
    'Heb- heb je hem ondersteboven aan een boom opgehangen? Dat is geniaal. Het zou toffer zijn als je van mijn speciale weasley vuurwerk aan zijn broek zou hangen, vloog zijn broek ook in een keer met de vuurwerk mee omhoog. Misschien ook hijzelf.' Zei ik en eigenlijk dacht ik niet aan wat ik zei. Ik dacht aan wat ik moest zeggen over Sirius en Peter.
    'Sirius is.. een sjouwer geworden. Van Peter weet ik niets.' Loog ik snel. Dat hele sjouwer gedoe zit wel warm in de buurt van wat hij werkelijk deed. Maar ik denk niet echt dat James me zou geloven als ik zei dat Lupin ook een sjouwer was.
    'Ik heb van Lupin niks gehoord sinds hij weg was gegaan van Hogwarts.'

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 23:20 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••