• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George is een afschuwelijke leugenaar zonder Fred x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [OHMYGOD, ik bedenk me net dat James straks serieus lessen krijgt van Sneep. 0.o Dat gaat nog wat worden...]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    [OHMYGOD, ik bedenk me net dat James straks serieus lessen krijgt van Sneep. 0.o Dat gaat nog wat worden...]


    [WHAHAH! DAT WORDT GENIUS! Moet gewoon!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Pabu schreef:
    [OHMYGOD, ik bedenk me net dat James straks serieus lessen krijgt van Sneep. 0.o Dat gaat nog wat worden...]


    James zal zich voorbeeldig gedragen *kuch kuch*

    En Sneep die Lily weer ziet:Y) hahahahahha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb zo een zin om jonge sneep aan te maken maar dan heb ik te veel personagrs xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    JamesPotter schreef:
    (...)

    James zal zich voorbeeldig gedragen *kuch kuch*

    En Sneep die Lily weer ziet:Y) hahahahahha


    [Lawl, straks bekend hij zijn liefde voor haar, omdat hij zo blij is dat ze weer leeft. :')]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    JamesPotter schreef:
    (...)

    James zal zich voorbeeldig gedragen *kuch kuch*

    En Sneep die Lily weer ziet:Y) hahahahahha


    Fokjou I hate Snape! Ghegheghe


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Pabu schreef:
    (...)

    [Lawl, straks bekend hij zijn liefde voor haar, omdat hij zo blij is dat ze weer leeft. :')]


    BAH! X)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jily all the way, hahaha. Een oude man die de liefde verklaard aan een 16 jarig meisje maakt dat ik Snily nog minder ship nu ik dit voor me zie:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Jily all the way, hahaha. Een oude man die de liefde verklaard aan een 16 jarig meisje maakt dat ik Snily nog minder ship nu ik dit voor me zie:')


    Dit dus ^-^ Jij snapt me x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Dit dus ^-^ Jij snapt me x)


    Dat zou ook wel moeten met een Username als ik. Het zou raar zijn als ik Snily zou shippen. Nee, ieuwl. Jily is veel perfecter<3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny Weasley

    Ik keek op na de zoveelste poging om mijn koffer goed voort te brengen en herkende weer de groene ogen van Albus. Een frons verscheen op mijn gezicht. Waarom ging hij gewoon niet naar mijn broers toe als hij daar in geïnteresseerd was. Ik kende hem niet. Hij was mij niks verplichts.
    ‘Sorry, Geloof me. Ik heb mijn dag niet. Lily. Is mijn zusje. Ik heb ook een broer genaamd James maar die kan ik even niet vinden. Gelukkig maar want ik heb een hekel aan hem. En waarom ik zo nieuwsgierig ben naar je broers… ik- James praatte continu over die ene Fred en George en ik was erg benieuwd naar wat er zo interessant was aan hun. Net als die ene Ron. ‘ ik hoorde hem zachtjes zuchtte en ik wist niet wat ik met al zijn informatie moest. Nog steeds vraag ik me af waarom ik hem nog nooit gezien had. Ik wist waarschijnlijk dat ik hem wel uit duizenden zal herkennen en dat kwam alleen al door zijn ogen en haar.
    ‘Als je weg wilt gaan, dat begrijp ik. Want ik ben een super vreemde gozer die plotseling voor je op komt duiken om die Draco joch weg te jagen om vervolgens met iemand nieuw bevriend te kunnen raken, maar wat dacht je van om naar een andere coupé te gaan om je beter te leren kennen?’ ik voelde de blos weer terugkomen. Nog nooit had iemand zoveel moeite voor mij gedaan en ik vroeg me enigszins waarom hij dat wel deed. Het was niet alsof ik zo bijzonder was. Ik was gewoon een muurbloem. Niet opvallend maar wel een grote mond en bijdehand wat mede door mijn broers gecreëerd is. Ma was dan ook teleurgesteld in me omdat ik niet tot klassenoudste geschopt had. Iets wat mijn broer; Ron wel was. Soms had ik het gevoel dat ik niks waard was in haar ogen. Waarom deed ze anders dan zo naar mij? Voor ieder wissewasje thuis moest ik helpen. Vrienden nam ik nooit mee. Hoe gemeen het ook klonk- ik schaamde me en ik wist dat mijn broers ze nooit heelhuids zou laten gaan. Altijd verpesten ze het voor mij. Mijn reputatie heb ik op school dan ook niet aan hen te danken. Ik besefte nu pas dat ik de hele tijd zwijgend voor hem stond. ‘J-ja is goed.’ Ik voelde de bloed naar mijn wangen stijgen waar ik me voor schaamde- waarom stotterde ik nou- dat had ik niet meer gedaan sinds het tweede jaar. Toen Hermelien geholpen had om heel mijn ware karakter te laten verdwijnen. Een imago die ik blij was kwijt te zijn. Ik wilde niet meer het meisje zijn die op Harry Potter viel ondanks ik nog steeds een zwak voor hem koesterde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat zou ook wel moeten met een Username als ik. Het zou raar zijn als ik Snily zou shippen. Nee, ieuwl. Jily is veel perfecter<3


    Hahah ja!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wut dat is een lange post van ginny :o respect

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 23:40 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Mijn masterpost was zevenhonderd acht woorden eens via mijn mobb JA IM CRAZY X)]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded