• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'De enige Weasley die ik ken is al een aantal jaar afgestudeerd. Arthur heette hij volgens mij. Hij is ondertussen getrouwd en ze hebben denk ik nu twee of drie zoons. Ik denk niet dat je hem zoekt. Hoe ziet hij eruit? Sirius Black heeft donker, wat langer haar, grijze ogen en best veel meisjes vinden hem knap.' Zegt hij en deze keer was ik diegene die fronste. Aantal jaren geleden afgestudeerd? Als je naar pap keek zou je eerder zeggen een aantal eeuwen geleden afgestudeerd. Van waar komt deze jongen, een andere tijdperk?
    'Maar aangezien je Sirius niet kent, ken je mij vast ook niet. Ik ben James Potter.' Hij stak zijn hand naar me uit en even leek het alsof ik in lachen uit zou barsten en ondanks dat schudde ik zijn hand.
    'George Weasley is mijn naam, een van de.. drie kinderen van Arthur Weasley. Sorry, ik bedoel zeven kinderen: Bill, Charlie, Percy, Ron, Ginny, Fred mijn tweelingbroer en ikzelf. Bill, Charlie en Percy zijn al afgestudeerd en Ron zit nog twee jaartjes onder mij. Ginny vier.' Zei ik snel en liet zijn hand los.
    'En de enige potter die ik ken is Harry Potter. Je bent eigenlijk gedood, samen met je vrouw Lily door Voldemord.' Zei ik alsof het een doodnormale zaak was. Wat heeft iedereen vandaag? Daarvoor ontmoette ik Albus Potter.. die beweerde dat ik zijn oom was.. en deze hier beweerd de vader van Harry te zijn.
    'Oh, ik heb overigens je kleinzoon ontmoet, Albus Potter.'


    Als George wat serieuzer was geweest zou hij nu al door krijgen wat er aan de hand was. Maar jah.. george he


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ben ik net thuis en wil ik met Lily reageren, zie ik dat Albus hem al gesmeerd is. (cat)
    Oh, well, iemand voor Lily?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Haha sorry, albus to the rescue voor Leora met haar Ginny :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Potter

    'George Weasley is mijn naam, een van de.. drie kinderen van Arthur Weasley. Sorry, ik bedoel zeven kinderen: Bill, Charlie, Percy, Ron, Ginny, Fred mijn tweelingbroer en ikzelf. Bill, Charlie en Percy zijn al afgestudeerd en Ron zit nog twee jaartjes onder mij. Ginny vier.' Zegt de jongen terwijl hij mijn hand schudt en weer loslaat. Ik frons weer. Die Arthur doet het ook niet echt rustig aan. Hebben ze nu al weer zeven kinderen? Dat gaat wel heel erg snel. Het kan niet eens, die George loopt vast iets te verzinnen, als hij al George heet. 'En de enige Potter die ik ken is Harry Potter. Je bent eigenlijk gedood, samen met je vrouw Lily door Voldemort.' Even krimp ik ineen bij die naam, maar laat de zin nog eens door mijn hoofd gaan. Wut? Waar in Merlijns naam heeft hij het nou weer over. 'Oh, ik heb overigens je kleinzoon ontmoet, Albus Potter.' Nog meer verbazing en gefrons op mijn gezicht.
    'Ik weet niet wat er mis is met jou hoor, maar jij kan niet eens een zoon van Arthur zijn. Zijn oudste is nauwelijks zes. Daarbij ben ik niet met Evers getrouwd, want dat wilt ze niet en ik ben nog springlevend. Ook heb ik geen kleinzoon, want ik ben pas freaking zestien. Dat is niet eens mogelijk.' Ik staar hem aan terwijl ik geïrriteerd raak. 'En nu mag je wel de waarheid vertellen, Weasley' Ik zei Weasley op een toon waaruit ik liet blijken dat ik er helemaal niets van geloofde en dat ik best geïrriteerd begon te worden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Ik weet niet wat er mis is met jou hoor, maar jij kan niet eens een zoon van Arthur zijn. Zijn oudste is nauwelijks zes. Daarbij ben ik niet met Evers getrouwd, want dat wilt ze niet en ik ben nog springlevend. Ook heb ik geen kleinzoon, want ik ben pas freaking zestien. Dat is niet eens mogelijk.' Hij staarde me met een geïrriteerde blik aan waaruit ik kon opmerken dat James erg snel geïrriteerd kan raken en erg ongelovig kan zijn.
    'En nu mag je wel de waarheid vertellen, Weasley' zei hij. Ik zuchte zachtjes en liet mijn handen in mijn broekzakken glijden. Ik zei ook de waarheid.
    'Oké. Ik heet George Weasley.' Zei ik dan simpel.
    'Het kan hard zijn maar het is de waarheid.' Ik stopte even en kwam er dan pas echt achter dat ik hem slechts nog geïrriteerder maakte met dit.
    'Zullen we de hele achternamen gedoe vergeten? Ik heet George. We houden het daarop.' Zei ik en nam even een korte pauze.
    'Wie ben jij eigenlijk? ik heb je nog nooit in het kasteel gezien.' Even bleef ik stil. Die Sirius die hij daarnet beschreef leek griezelig veel op de Sirius die ik ken, van de orde. Even overwoog ik om te zeggen dat Sirius een hele coole hond was, maar ik slikte die woorden al gauw weer in. Er zijn meerderen met die naam, niet waar?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Potter

    'Oké. Ik heet George Weasley. Het kan hard zijn maar het is de waarheid.' Zegt die George weer nadat hij zijn handen in zijn zakken had gestopt. Ik leun tegen mijn koffer aan terwijl ik mijn wenkbrauwen optrek. Serieus? Gaat hij weer hetzelfde geintje maken?
    'Zullen we de hele achternamen gedoe vergeten? Ik heet George. We houden het daarop. Wie ben jij eigenlijk? Ik heb je nog nooit in het kasteel gezien.'
    Ik haal mijn hand door mijn haar zodat het nog warriger zit en kijk hem aan.
    'Nou hallo George. Ik ben dus James. Mijn vrienden noemen me ook wel Prongs, maar dat houdt niet in dat jij dat ook mag doen. Ik ben nu zo'n vier jaar Chaser in het Quidditchteam van Gryffindor en ben dit jaar tot Captain benoemd.' Ik wijs even naar mijn glimmende badge waar met dunne zwarte lijntjes: 'Captain, 1976' opstaat. Ik heb ook nog nooit een George op de kaart gezien volgens mij. Of wacht. Een Hufflepuf volgens mij die George heette, maar die had geen rood haar. 'In welk House zit jij eigenlijk dan? Hufflepuf? Er was volgens mij een George in Hufflepuf...'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    Hij haalde een hand door zijn warrige haren die nu nog warriger werd waardoor hij ny griezelig veel op Harry leek.
    'Nou hallo George. Ik ben dus James. Mijn vrienden noemen me ook wel Prongs, maar dat houdt niet in dat jij dat ook mag doen.' Ik rolde even met mijn ogen en leunde tegen de coupé deur aan.
    'Ik ben nu zo'n vier jaar Chaser in het Quidditchteam van Gryffindor en ben dit jaar tot Captain benoemd.' Hij wees naar zijn glimmende badge waar er met sierlijke letters 'Captain, 1976' op stond. Mijn kaak viel verbaasd open en voor het eerste keer leek ik serieus in andermans grap te geloven. Misschien was dit inderdaad geen grap, van waar heeft hij anders zo een oude badge kunnen halen?
    'In welk House zit jij eigenlijk dan? Hufflepuf? Er was volgens mij een George in Hufflepuf...'
    'Gryffindor. En ik ben beater van het team, samen met Fred. En geloof het of niet, maar ik was in 1978 geboren. Dus voor jou nu twee jaar later.' Zei ik. Is dit wat ik denk dat het is?
    'James, weet je wel in welke jaar we nu leven?'



    Als je het maar weet, na 12 uur worden mijn hersenen vloeibaar.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Potter

    Zijn mond was opengevallen toen ik naar mijn bagde wees. Mijn frons-spieren werden ondertussen nog meer getraind. Oke, ik mag dan niet al te aardig zijn op school, maar het is best logisch dat ik Captain ben geworden hoor. Heb je die anderen zien vliegen?
    'Gryffindor. En ik ben beater van het team, samen met Fred. En geloof het of niet, maar ik was in 1978 geboren. Dus voor jou nu twee jaar later.' Zegt George en ik schud mijn hoofd lichtjes.
    'James, weet je wel in welke jaar we nu leven?'
    'Natuurlijk weet ik dat. Zie ik er achterlijk uit? Het is 1976. Jij kan dus nooit in 1978 geboren zijn. Want... Weetje... Ik snap het niet...' Gefrustreerd haal ik opnieuw mijn hand door mijn haar. 'Wacht... Heb je wisseldrank genomen, Sirius? Denk je dat dit grappig is? Wat dat is het dus totaal niet.' Ik kijk hem aan en sla mijn armen over elkaar. 'Welk jaar is het volgens jou dan?' Vraag ik dan terwijl ik toch aan mijn Sirius-heeft-Wisseldrank-genomen-theorie begin te twijfelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    In welke jaar leeft george eigenlijk nu..1994?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    1995 volgens mij

    Ohnee, James is 20 jaar ouder dan Harry, dus dan 1996

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 11:55 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Natuurlijk weet ik dat. Zie ik er achterlijk uit? Het is 1976. Jij kan dus nooit in 1978 geboren zijn. Want... Weetje... Ik snap het niet...' juist. Ik snap het ook niet meer. Ben ik in hrt jaar 1976 terecht gekomen op een of ander manier? Of zijn zij naar onze tijd gekomen. Kom op, ik word paranoïde, dat is onmogelijk.
    'Wacht... Heb je wisseldrank genomen, Sirius? Denk je dat dit grappig is? Wat dat is het dus totaal niet.'
    'Nee maar ik durf bijna te wedden dat jij Fred bent en dat jij juist een wisseldrank in hebt genomen..'
    'Welk jaar is het volgens jou dan?' Vraagt hij dan.
    '1996, en als je het niet geloofd.. van waar weet ik anders dat die Sirius een hele coole hond is?' Zei ik grijnzend en kruiste mijn armen. ik wist ergens gewoon dat dit een domme grap is, net als toen ik Albus "potter" ontmoette. Maar toch begon ik er aan te twijfelen.
    'Als je wilt kan ik je kennis laten maken met je zoon, Harry Potter. Maar dat doe ik niet want jij kent hem vast wel.' Zei ik.
    'Ik bedoel, iedereen kent hem. En jij, mijn vriend, bent overduidelijk bezig met het proberen te foppen van een van de meester foppers van heel het school.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Potter

    '1996, en als je het niet geloofd.. van waar weet ik anders dat die Sirius een hele coole hond is?' Zegt George en ik kijk schichtig om mij heen. Als mensen erachter komen dat Sirius, Peter en ik faunaten zijn... Met z'n drieën in Azkaban. Ik ril even bij die gedachte, de kou en de ongelukkigheid van duizenden dementors. De koude cel en de honderden anderen gevangenen. Nee, daar zou ik niet graag terecht willen komen.
    'Als je wilt kan ik je kennis laten maken met je zoon, Harry Potter. Maar dat doe ik niet want jij kent hem vast wel.' Onderbreekt George mijn gedachten en ik kijk hem aan. 1996 zei hij toch? Dat is over 20 jaar. Heb ik dan al een zoon op Zweinstein zitten?
    'Ik bedoel, iedereen kent hem. En jij, mijn vriend, bent overduidelijk bezig met het proberen te foppen van een van de meester foppers van heel het school.' Ik schud mijn hoofd lichtjes.
    'Nee... Ik ken Harry niet. Ik heb nog nooit van hem gehoord en al zou ik een zoon krijgen, dan zou ik hem niet Harry noemen, want dat is echt een lelijke naam.' Zeg ik. 'Waarvan zou ik die Harry moeten kennen dan? En wij, Sirius Zwarts, Remus Lupos, Peter Pippeling en ik, James Potter, zijn de meester foppers van de school. Niet jij. Zelfs de leraren zien tegen ons op.' Zeg ik en denk dan weer na over wat hij zei over Sirius. 'Hoe weet jij dat Sirius een hond is? ' vraag ik dan zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Anyone for Lily?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    [Anyone for Lily?]


    [Lily? :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    (...)

    [Lily? :Y)]


    [Haha! Post jij eerst? Laptops zijn vervelend op dit moment.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded