• Een Maleisisch passagiersvliegtuig dat van Schiphol was vertrokken en onderweg was naar Kuala Lumpur, is neergestort op Oekraïens grondgebied. Het toestel zou zijn neergeschoten.

    Dat meldt het Russische persbureau Interfax. Het toestel is volgens een adviseur van het Oekraïense ministerie van Binnenlandse Zaken met een luchtdoelraket neergeschoten door de pro-Russische separatisten in Oost-Oekraïne.
    Het ministerie bevestigt volgens Interfax dat alle mensen aan boord zijn omgekomen. Ook het Oekraïense luchtvaartorgaan bevestigt de crash. Malaysia Airlines stelt inmiddels dat het het contact met vlucht MH17 is verloren.
    Het toestel kwam volgens Interfax niet ver van de Oost-Oekraïense stad Donetsk, vijftig kilometer van de grens met Rusland, neer.
    Interfax stelt dat het gaat om een Boeing 777 van Malaysia Airlines met 280 passagiers en vijftien bemanningsleden aan boord. Het vliegtuig zou zijn opgestegen uit Amsterdam en op weg zijn naar de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur. De vlucht zou worden uitgevoerd door Malaysia Airlines en KLM.
    Reuters meldt dat het passagierstoestel niet op de verwachte tijd het Russische luchtruim binnenvloog.


    Bron: nu.nl

    Updates:
    Nederlanders aan boord
    154 Nederlanders omgekomen
    Volgens Amerikanen uit de lucht geschoten
    Luchtruim Oost-Oekraïne afgesloten
    Zeker 173 Nederlanders omgekomen
    Aids onderzoekers in toestel
    Twee onderzoeken

    Nu.nl liveblog
    BBC liveblog
    The Guardian liveblog
    Reuters liveblog

    Condoleance register

    - 191 Dutch
    - 1 Dutch/American
    - 27 Australian
    - 44 Malaysian
    - 12 Indonesian
    - 9 British
    - 4 Germans
    - 4 Belgians
    - 3 Filipinos
    - 1 Canadian
    - 1 New Zealand
    - 1 Unidentified

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 22:55 ]


    Your make-up is terrible

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Waarom zijn ze nog niet 'opgeruimd'?
    (Sorry ik weet echt niet hoe het heet. ;x)

    De onderzoekers mogen er niet bij en de seperatisten doen het niet. Sommige dorpelingen hebben wel lakens over lichamen heengelegd maar dat is het dan ook. Van hun kan je ook niets meer verwachten, 't ligt echt aan die seperatisten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Edd schreef:
    (...)
    De onderzoekers mogen er niet bij en de seperatisten doen het niet. Sommige dorpelingen hebben wel lakens over lichamen heengelegd maar dat is het dan ook. Van hun kan je ook niets meer verwachten, 't ligt echt aan die seperatisten.


    Ik begin die seperatisten steeds erger te haten.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Ik begin die seperatisten steeds erger te haten.


    Hmmm, heb je al gelezen dat ze wel de tijd hebben genomen om de lijken te plunderen?


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Hmmm, heb je al gelezen dat ze wel de tijd hebben genomen om de lijken te plunderen?


    Dat is echt laag D:


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Ik begin die seperatisten steeds erger te haten.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Felis schreef:
    (...)

    Dat is echt laag D:


    Queer zijn is gewoon alles

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Hmmm, heb je al gelezen dat ze wel de tijd hebben genomen om de lijken te plunderen?

    Holy shit. Wat is mis met die mensen. D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ben ik de enige denkt dat het nep is? (cat)

    Leda schreef:
    Ben ik de enige denkt dat het nep is? (cat)

    Dat wat nep is? o.o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leda schreef:
    Ben ik de enige denkt dat het nep is? (cat)


    Sorry maar, what the actual fuck?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Macabre schreef:
    (...)
    Dat wat nep is? o.o


    Dit alles. Nee serieus, het klinkt echt heel raar maar er zitten heel veel dingen tussen die gewoon niet kloppen en dingen die apart (en wel héél toevallig zijn).

    Leda schreef:
    (...)

    Dit alles. Nee serieus, het klinkt echt heel raar maar er zitten heel veel dingen tussen die gewoon niet kloppen en dingen die apart (en wel héél toevallig zijn).


    Nope. Ik denk dat het echt is. Ik vraag me ook af waarom het dan nep zou moeten zijn...


    wat was dit ookalweer

    Leda schreef:
    (...)

    Dit alles. Nee serieus, het klinkt echt heel raar maar er zitten heel veel dingen tussen die gewoon niet kloppen en dingen die apart (en wel héél toevallig zijn).

    Such as?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb dat ding erover gelezen ja, maar ik geloof niet dat het nep is.


    Your make-up is terrible

    Als dit nep is, ben ik ook nep


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.