• Hoi hoi,

    De moderatorverkiezingen zijn afgelopen sinds 24 mei en ik was eigenlijk wel benieuwd naar hoe het met de nieuwe mods gaat en zo. Ik zie dat ze hun ding doen op het forum en alles en dat is wel awesome, maar verder heb ik er zelf niet heel veel van gemerkt. Ik dacht dat er heel veel dingen moesten gebeuren en dat het daarom nogal belangrijk was dat er snel nieuwe mods bij kwamen, maar behalve een aanscherping/verheldering van de kudo-regels is er niet echt wat nieuws bijgekomen. Niet dat ik weet dan.
    Ik kan me wel voorstellen dat jullie overleggen en weet ik het wat, maar als zelfs zoiets als die kudo-regeltjes al zo lang gaat duren, vraag ik me toch af wat het nut is van extra mods. Want dan gaan dingen niet echt sneller of zo, als er opeens veel meer mensen zijn om hun zegje te doen en te discussiëren. Whatsoever.
    Sommige suggesties, bijvoorbeeld, zijn echt al een half jaar geleden gedaan, maar er wordt niet echt duidelijk wat er nou mee gebeurt en de lijst wordt ook niet echt geüpdatet. Ik had gedacht dat het met de nieuwe mods juist sneller zou gaan.

    Maar goed, dit vroeg ik me gewoon af - niet hatelijk of zo - en ik hoop dat er... antwoorden beschikbaar zijn (: En ik wilde gewoon weten wat de nieuwe mods van hun baantje vinden. :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Novoselic schreef:
    Weet je van mij mag er best wel een nieuwe moderatorenenquête komen over zulke dingen, als er dan ook echt iets aan gedaan wordt natuurlijk.


    Misschien dat de bemiddelaars dan toezicht kunnen houden op dat de dingen die uit die enquête komen dan ook echt worden uitgevoerd.
    Dat ze er bovenop zitten.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Misschien dat de bemiddelaars dan toezicht kunnen houden op dat de dingen die uit die enquête komen dan ook echt worden uitgevoerd.
    Dat ze er bovenop zitten.


    Hier ben ik het mee eens. c:


    wat was dit ookalweer

    ^ Helemaal mee eens. ^^

    Maar om mijn vraag nog eens te herhalen, mag ik vragen wie er vertrokken is/zijn als nieuwe moderator?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En ik vind het ook erg jammer dat er nauwelijks iets met al die goede suggesties de laatste tijd gedaan wordt, maar volgens mij is dat de taak van Rutger en niet van de mods om daarvoor te zorgen, al mag er van mij wel een soort lijstje of zo gemaakt worden van suggesties die in behandeling zijn en die regelmatig geüpdatet wordt.
    Dat is inderdaad Rutgers taak, maar die neemt nog maar weinig suggesties aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ook ik vind het jammer dat we van de suggesties niets weten. Voor zover ik weet zouden de moderators, als er een goede is, dit voorstellen in hun forum en dan zien, maar wij weten zelfs niet of onze suggesties wórden voorgesteld...

    Misschien zou er bij elke suggestie een tijdslimiet moeten zijn waarin er officieel wordt meegedeeld of de suggestie wordt voorgelegd/besproken of niet, en indien voorgelegd opnieuw na een bepaalde tijd of het er al dan niet komt.
    Ik weet wel dat mods ook een privéleven hebben, maar ik denk dat het anders zal blijven duren en als het eenmaal een gewoonte is, het best wel meevalt...


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ook ik vind het jammer dat we van de suggesties niets weten. Voor zover ik weet zouden de moderators, als er een goede is, dit voorstellen in hun forum en dan zien, maar wij weten zelfs niet of onze suggesties wórden voorgesteld...

    Misschien zou er bij elke suggestie een tijdslimiet moeten zijn waarin er officieel wordt meegedeeld of de suggestie wordt voorgelegd/besproken of niet, en indien voorgelegd opnieuw na een bepaalde tijd of het er al dan niet komt.
    Ik weet wel dat mods ook een privéleven hebben, maar ik denk dat het anders zal blijven duren en als het eenmaal een gewoonte is, het best wel meevalt...


    Ik denk dat het inderdaad fijn is om te weten of de beslissing gemaakt wordt een suggestie aan te nemen of niet - en de onderbouwing daarvan. Natuurlijk is het dan wachten of het te programmeren valt, maar het geeft denk ik wel rust als je weet dat er ten minste íets mee gedaan wordt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dauth schreef:
    (...)Dat is inderdaad Rutgers taak, maar die neemt nog maar weinig suggesties aan.


    Waaron is dat eigenlijk? Ik bedoel, ik snap wel dat het Rutgers taak is, maar waarom neemt ie er nog maar weinig aan? Er zitten namelijk best wel hele goede suggesties tussen.
    Kost het zoveel tijd om zo'n suggestie te programmeren op Quizlet?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Waaron is dat eigenlijk? Ik bedoel, ik snap wel dat het Rutgers taak is, maar waarom neemt ie er nog maar weinig aan? Er zitten namelijk best wel hele goede suggesties tussen.
    Kost het zoveel tijd om zo'n suggestie te programmeren op Quizlet?


    Ik weet alleen dat hij ook nog een paar andere sites ernaast heeft en het is natuurlijk maar een hobby...
    Maar alsnog wel jammer, ja.


    Every villain is a hero in his own mind.

    xPeredhil schreef:
    (...)

    Ik weet alleen dat hij ook nog een paar andere sites ernaast heeft en het is natuurlijk maar een hobby...
    Maar alsnog wel jammer, ja.


    Jaaa oke, dat is inderdaad natuurlijk wel weer zo.
    Maar toch denk ik dat er wel wat suggesties zijn die ik liever uitgevoerd had gezien dan die extra tekens voor usernames. Maar dat vind ik dan eh, haha. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Waaron is dat eigenlijk? Ik bedoel, ik snap wel dat het Rutgers taak is, maar waarom neemt ie er nog maar weinig aan? Er zitten namelijk best wel hele goede suggesties tussen.
    Kost het zoveel tijd om zo'n suggestie te programmeren op Quizlet?
    Daarover had ik hem gemaild en dit was zijn reactie: "De site draait nu soepel en dat met minimale middelen aan servers. Helaas is er geen geld voor meerdere servers. Veranderingen kan ik dus niet zomaar doorvoeren. Bij alles moet rekening gehouden worden met de database en serverload."

    In andere woorden, hij moet bij elke suggestie (en dus verandering) goed nadenken of het de servers niet te zwaar beinvloed. Het kan ook gewoon zijn dat hij al een tijdje niet meer in het suggestie forum heeft gekeken / er niet interessant genoeg suggesties tussen zatten.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 15:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Daarover had ik hem gemaild en dit was zijn reactie: "De site draait nu soepel en dat met minimale middelen aan servers. Helaas is er geen geld voor meerdere servers. Veranderingen kan ik dus niet zomaar doorvoeren. Bij alles moet rekening gehouden worden met de database en serverload."

    In andere woorden, hij moet bij elke suggestie (en dus verandering) goed nadenken of het de servers niet te zwaar beinvloed. Het kan ook gewoon zijn dat hij al een tijdje niet meer in het suggestie forum heeft gekeken / er niet interessant genoeg suggesties tussen zatten.


    Hmm jah oke, that makes sence. Thank you. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hmm jah oke, that makes sence. Thank you. (:
    Geen probleem.

    Ik wil best een suggestie lijst gaan bijhouden met suggesties die door de meerderheid een positieve reactie hebben gekregen. Deze zou ik dan wekelijks/om de twee weken/maandelijks naar Rutger kunnen sturen. Is dat misschien een idee?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Geen probleem.

    Ik wil best een suggestie lijst gaan bijhouden met suggesties die door de meerderheid een positieve reactie hebben gekregen. Deze zou ik dan wekelijks/om de twee weken/maandelijks naar Rutger kunnen sturen. Is dat misschien een idee?



    Van mij mag je het proberen. Jij bent wel iemand die dat goed in de gaten / up to date houdt.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)


    Van mij mag je het proberen. Jij bent wel iemand die dat goed in de gaten / up to date houdt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dauth schreef:
    (...)Geen probleem.

    Ik wil best een suggestie lijst gaan bijhouden met suggesties die door de meerderheid een positieve reactie hebben gekregen. Deze zou ik dan wekelijks/om de twee weken/maandelijks naar Rutger kunnen sturen. Is dat misschien een idee?


    Ja, dat zou ik heel fijn vinden.


    Every villain is a hero in his own mind.