• Hoi hoi,

    De moderatorverkiezingen zijn afgelopen sinds 24 mei en ik was eigenlijk wel benieuwd naar hoe het met de nieuwe mods gaat en zo. Ik zie dat ze hun ding doen op het forum en alles en dat is wel awesome, maar verder heb ik er zelf niet heel veel van gemerkt. Ik dacht dat er heel veel dingen moesten gebeuren en dat het daarom nogal belangrijk was dat er snel nieuwe mods bij kwamen, maar behalve een aanscherping/verheldering van de kudo-regels is er niet echt wat nieuws bijgekomen. Niet dat ik weet dan.
    Ik kan me wel voorstellen dat jullie overleggen en weet ik het wat, maar als zelfs zoiets als die kudo-regeltjes al zo lang gaat duren, vraag ik me toch af wat het nut is van extra mods. Want dan gaan dingen niet echt sneller of zo, als er opeens veel meer mensen zijn om hun zegje te doen en te discussiëren. Whatsoever.
    Sommige suggesties, bijvoorbeeld, zijn echt al een half jaar geleden gedaan, maar er wordt niet echt duidelijk wat er nou mee gebeurt en de lijst wordt ook niet echt geüpdatet. Ik had gedacht dat het met de nieuwe mods juist sneller zou gaan.

    Maar goed, dit vroeg ik me gewoon af - niet hatelijk of zo - en ik hoop dat er... antwoorden beschikbaar zijn (: En ik wilde gewoon weten wat de nieuwe mods van hun baantje vinden. :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Aangemaakt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Geen probleem.

    Ik wil best een suggestie lijst gaan bijhouden met suggesties die door de meerderheid een positieve reactie hebben gekregen. Deze zou ik dan wekelijks/om de twee weken/maandelijks naar Rutger kunnen sturen. Is dat misschien een idee?


    Dat zou best wel awesome zijn ^^

    Maar jij bent geen mod en van hen zie ik niks... ;p
    No offence, maar daar ging het mij om, want ik weet nog steeds niet hoe het de nieuwe mods vergaat :'3
    En het is niet alleen de suggesties, maar er zijn al twee maanden nieuwe mods, maar "wij" weten niks van wat ze doen en hoe en wat. Ik moet zeggen dat xPeredhil daar wel gelijk in heeft, dat het nu net is alsof de "gewone" users maar een aanhangsel zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Underhill schreef:
    (...)

    Dat zou best wel awesome zijn ^^

    Maar jij bent geen mod en van hen zie ik niks... ;p
    No offence, maar daar ging het mij om, want ik weet nog steeds niet hoe het de nieuwe mods vergaat :'3
    En het is niet alleen de suggesties, maar er zijn al twee maanden nieuwe mods, maar "wij" weten niks van wat ze doen en hoe en wat. Ik moet zeggen dat xPeredhil daar wel gelijk in heeft, dat het nu net is alsof de "gewone" users maar een aanhangsel zijn.
    Net aangemaakt.

    En ik was een moderator voor een tijdje. Ik reageerde op dit topic vanwege de vraag van Diancie. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 16:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Net aangemaakt.

    En ik was een moderator voor een tijdje. Ik reageerde op dit topic vanwege de vraag van Diancie. :Y)


    Ja, ik was aan het typen toen jij dat aan het maken was :'p

    Maar je wás (niet dat je niet mag reageren, tuurlijk mag dat ;3), maar van de rest is nog geen spoor te bekennen hier. Maar mij kan je niet wijsmaken dat ze het allemaal niet gezien hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dauth schreef:
    Aangemaakt :Y)


    Super. Ik vind het wel goed dat zulke taken ook gewoon aan 'normale' users kunnen worden uitbesteed. Wat mij betreft mag zulke hulp wel eerder worden ingeroepen als de mods ergens geen tijd voor hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Underhill schreef:
    (...)

    Ja, ik was aan het typen toen jij dat aan het maken was :'p

    Maar je wás (niet dat je niet mag reageren, tuurlijk mag dat ;3), maar van de rest is nog geen spoor te bekennen hier. Maar mij kan je niet wijsmaken dat ze het allemaal niet gezien hebben.

    Ghehe, stiekem zitten ze nu achter de schermen druk te discussiëren. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 16:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Underhill schreef:
    (...)

    Ja, ik was aan het typen toen jij dat aan het maken was :'p

    Maar je wás (niet dat je niet mag reageren, tuurlijk mag dat ;3), maar van de rest is nog geen spoor te bekennen hier. Maar mij kan je niet wijsmaken dat ze het allemaal niet gezien hebben.
    Meh, in de tijd dat ik mod was had ik het gevoel dat ik een van de actievere was als het ging om reageren op topics en vragen. Maar goed, dat ligt vast aan mij en dat was toen ooit eens. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 16:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zie de mods amper op 't forum, dusja. :') Zal wel aan mij liggen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dauth schreef:
    (...)Meh, in de tijd dat ik mod was had ik het gevoel dat ik een van de actievere was als het ging om reageren op topics en vragen. Maar goed, dat ligt vast aan mij en dat was toen ooit eens. :Y)
    Ik weet de reden niet waarom je bent gestopt, maar ik vind je nog steeds de beste ''mod'' :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik zie de mods amper op 't forum, dusja. :') Zal wel aan mij liggen.


    Ja, dat is ook wel jammer want zo creëer je ook geen betrokkenheid met wat er allemaal gebeurt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ghehe, stiekem zitten ze nu achter de schermen druk te discussiëren. :Y)


    Zou je denken? Zou ik uiterst jammer vinden...
    Ik had althans niet het idee dat dit een heel moeilijke vraag is. Ze zullen toch ook wel wat beters te doen hebben? :'p
    Of zijn ze bezig met zijn allen één reactie te maken? Wat ik niet hoop, want dan heb ik niet het idee dat ze echt mengen met 'ons'.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 16:42 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Rivaille schreef:
    (...)Ik weet de reden niet waarom je bent gestopt, maar ik vind je nog steeds de beste ''mod'' :')
    Altijd fijn om te horen. Dankjewel *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Underhill schreef:
    (...)

    Zou je denken? Zou ik uiterst jammer vinden...
    Ik had althans niet het idee dat dit een heel moeilijke vraag is. Ze zullen toch ook wel wat beters te doen hebben? :'p
    Of zijn ze bezig met zijn allen één reactie te maken? Wat ik niet hoop, want dan heb ik niet het idee dat ze echt mengen met 'ons'.

    Ik heb geen idee hoe eraan toegaat daar, maar ik kan me voorstellen dat ze eerst toestemming van de rest nodig hebben of zo als ze in een topic over hen reageren.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee hoe eraan toegaat daar, maar ik kan me voorstellen dat ze eerst toestemming van de rest nodig hebben of zo als ze in een topic over hen reageren.


    Hmm ja, maar het blijven toch individuen met een eigen mening? Als ze dat echt doen dan distantiëren ze zichzelf alleen maar verder van de rest. ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb even de tijd genomen om alles te lezen. :Y)

    @Underhill, in welk opzicht zou je willen weten hoe het mod-zijn ons vergaat? Wil je weten hoe het ons bevalt, of wil je nog iets anders weten?
    @Rivaille, voor mijn gevoel ben ik juist vrij actief op het forum? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."