• Hoi hoi,

    De moderatorverkiezingen zijn afgelopen sinds 24 mei en ik was eigenlijk wel benieuwd naar hoe het met de nieuwe mods gaat en zo. Ik zie dat ze hun ding doen op het forum en alles en dat is wel awesome, maar verder heb ik er zelf niet heel veel van gemerkt. Ik dacht dat er heel veel dingen moesten gebeuren en dat het daarom nogal belangrijk was dat er snel nieuwe mods bij kwamen, maar behalve een aanscherping/verheldering van de kudo-regels is er niet echt wat nieuws bijgekomen. Niet dat ik weet dan.
    Ik kan me wel voorstellen dat jullie overleggen en weet ik het wat, maar als zelfs zoiets als die kudo-regeltjes al zo lang gaat duren, vraag ik me toch af wat het nut is van extra mods. Want dan gaan dingen niet echt sneller of zo, als er opeens veel meer mensen zijn om hun zegje te doen en te discussiëren. Whatsoever.
    Sommige suggesties, bijvoorbeeld, zijn echt al een half jaar geleden gedaan, maar er wordt niet echt duidelijk wat er nou mee gebeurt en de lijst wordt ook niet echt geüpdatet. Ik had gedacht dat het met de nieuwe mods juist sneller zou gaan.

    Maar goed, dit vroeg ik me gewoon af - niet hatelijk of zo - en ik hoop dat er... antwoorden beschikbaar zijn (: En ik wilde gewoon weten wat de nieuwe mods van hun baantje vinden. :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Shirtsleeves schreef:
    (...)
    Luilekkerland? Sorry, maar deze reactie vind ik onterecht. Dit werk neemt zeker wel de hoognodige tijd in beslag.


    Hehe, nou het klinkt anders alsof jullie de tijd van je leven hebben. :Y)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Shirtsleeves schreef:
    (...)
    Luilekkerland? Sorry, maar deze reactie vind ik onterecht. Dit werk neemt zeker wel de hoognodige tijd in beslag.


    Ik heb nooit gezegd dat het jullie niet heel veel tijd kost. Iedereen verwoordt het alleen alsof het allemaal perfect is en er helemaal geen mindere kanten zijn. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    xPeredhil schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gezegd dat het jullie niet heel veel tijd kost. Iedereen verwoordt het alleen alsof het allemaal perfect is en er helemaal geen mindere kanten zijn. ;D


    Er zijn altijd wel mindere kanten – maar die wegen bij dit onderwerp niet op tegen de leuke kanten ^^ Naar mijn mening in ieder geval niet. Daarnaast kun je nog steeds de tijd van je leven hebben, ook al zijn er wat nadelen :Y)


    xPeredhil schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gezegd dat het jullie niet heel veel tijd kost. Iedereen verwoordt het alleen alsof het allemaal perfect is en er helemaal geen mindere kanten zijn. ;D


    Ik moet, to be honest, toegeven dat ik het hier mee eens ben, maar het is natuurlijk fijn dat de mindere dingen in het niet vallen bij de geweldigheid van het moderatorschap. :)
    En ik ben blij dat er positief op mijn bericht wordt gereageerd ^^ Het was in ieder geval niet mijn bedoeling om ander soort / negatieve reacties uit te lokken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik weet echt zo 1,2,3 niet wat ik minder vind aan het moderatorschap. Waarom wilde ik anders moderator worden? :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Shirtsleeves schreef:
    Ik weet echt zo 1,2,3 niet wat ik minder vind aan het moderatorschap. Waarom wilde ik anders moderator worden? :Y)


    Nou, voordat je door was, was er toch nog een hoop... geheim, ondanks dat de taken goed waren uitgelegd. Ik neem aan dat je toch weer meer weet dan voordat je het was en dat zou eventueel natuurlijk ook een tegenvaller kunnen zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben wat laat, maar ik wil ook nog graag even mijn ervaring als nieuwe mod vertellen. (:
    De eerste twee/drie weken had ik echt het gevoel alsof het één groot doolhof was. Het voelde voor mij als een grote warboel en ik had heel veel moeite om door te begrijpen hoe alles werkte en hoe alles te werk ging. Hoewel de hulp meestal heel fijn ging, had ik er soms wel moeite mee dat ik altijd gecontroleerd was, al is dat natuurlijk begrijpelijk.
    Inmiddels wordt de controle steeds wat minder en begin ik me wat meer een volwaardig lid van de moderator-crew te voelen. Over het algemeen vind ik het lastig, maar leuk. Maar, zoals dat geldt voor ieder baantje, zijn er ook minpunten. Ik heb in sommige kwesties een andere mening dan de rest en soms vind ik dat best lastig. Zolang die echter niet opwegen tegen de pluspunten, blijf ik deze taak met plezier uitvoeren.
    Verder vind ik de mensen in het moderator-team aardig en vind ik het leuk om hen ook wat beter te leren kennen. Voordat ik moderator was, waren zij voor mij gewoon 'de mods van Quizlet' en nu leer ik de 'mensen erachter' kennen, en dat vind ik leuk.
    Ik heb gelukkig nog niet zoveel meegekregen van de kritiek die men op moderators kan hebben en ik hoop ook eigenlijk zo weinig mogelijk daarvan mee te krijgen. Op dit moment vaar ik lekker mee met de andere moderators en probeer ik zoveel mogelijk een toevoeging te zijn voor het team.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 20:53 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    TheLostMermaid schreef:
    Ik ben wat laat, maar ik wil ook nog graag even mijn ervaring als nieuwe mod vertellen. (:
    De eerste twee/drie weken had ik echt het gevoel alsof het één groot doolhof was. Het voelde voor mij als een grote warboel en ik had heel veel moeite om door te begrijpen hoe alles werkte en hoe alles te werk ging. Hoewel de hulp meestal heel fijn ging, had ik er soms wel moeite mee dat ik altijd gecontroleerd was, al is dat natuurlijk begrijpelijk.
    Inmiddels wordt de controle steeds wat minder en begin ik me wat meer een volwaardig lid van de moderator-crew te voelen. Over het algemeen vind ik het lastig, maar leuk. Maar, zoals dat geldt voor ieder baantje, zijn er ook minpunten. Ik heb in sommige kwesties een andere mening dan de rest en soms vind ik dat best lastig. Zolang die echter niet opwegen tegen de pluspunten, blijf ik deze taak met plezier uitvoeren.
    Verder vind ik de mensen in het moderator-team aardig en vind ik het leuk om hen ook wat beter te leren kennen. Voordat ik moderator was, waren zij voor mij gewoon 'de mods van Quizlet' en nu leer ik de 'mensen erachter' kennen, en dat vind ik leuk.
    Ik heb gelukkig nog niet zoveel meegekregen van de kritiek die men op moderators kan hebben en ik hoop ook eigenlijk zo weinig mogelijk daarvan mee te krijgen. Op dit moment vaar ik lekker mee met de andere moderators en probeer ik zoveel mogelijk een toevoeging te zijn voor het team.


    Wauw. Ik vind het wel knap van je n.n Als ik het zo hoor, is het toch af en toe nog best wel zwaar werk en zo. En dan heb ik het niet over de hoeveelheid werk die je moet verrichten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat mij vooral opvalt is dat er bijna nooit meer ''bedankt voor de melding'', berichtjes worden verstuurd. Ik houd mijn ogen altijd open op Q en meld alles wat niet mag. Het is fijn om te weten dat er ook wat mee word gedaan. Daarnaast is het een afspraak die geloof ik eerder al gemaakt was, dat zulke berichtjes verstuurd zouden worden.
    Dat stelt mij een beetje teleur. sorry als ik een zeikerd ben.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valerious schreef:
    Wat mij vooral opvalt is dat er bijna nooit meer ''bedankt voor de melding'', berichtjes worden verstuurd. Ik houd mijn ogen altijd open op Q en meld alles wat niet mag. Het is fijn om te weten dat er ook wat mee word gedaan. Daarnaast is het een afspraak die geloof ik eerder al gemaakt was, dat zulke berichtjes verstuurd zouden worden.
    Dat stelt mij een beetje teleur. sorry als ik een zeikerd ben.
    Ik merk dat ook hoor, maar ben gewend om weinig reacties te krijgen op mijn meldingen, dus het boeit me amper nog iets.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik merk dat ook hoor, maar ben gewend om weinig reacties te krijgen op mijn meldingen, dus het boeit me amper nog iets.
    Het gaat mij meer on het principe, het is beloofd en een kleine moeite...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valerious schreef:
    Wat mij vooral opvalt is dat er bijna nooit meer ''bedankt voor de melding'', berichtjes worden verstuurd. Ik houd mijn ogen altijd open op Q en meld alles wat niet mag. Het is fijn om te weten dat er ook wat mee word gedaan. Daarnaast is het een afspraak die geloof ik eerder al gemaakt was, dat zulke berichtjes verstuurd zouden worden.
    Dat stelt mij een beetje teleur. sorry als ik een zeikerd ben.


    Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik probeer bij elke melding die ik aanneem toch even een bedankje te versturen. Het kan echter dat ik zo in beslag wordt genomen door de melding of dat ik het op dat moment druk heb, dat het er in schiet en ik de melder vergeet te bedanken. Vandaar dat ik soms geen berichtjes stuur.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zoals TheLostMermaid zegt, stuur ik ook altijd een bedankt voor het melden. (: Toen ik nog geen moderator was, vond ik het ook altijd fijn om te krijgen zodat je inderdaad weet dat er wat mee gedaan wordt.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 9:33 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik krijg zelf altijd bedankjes voor het melden, wat ik inderdaad heel netjes vind :].


    i put the fun in funeral

    Shirtsleeves schreef:
    Zoals TheLostMermaid zegt, stuur ik ook altijd een bedankt voor het melden. (: Toen ik nog geen moderator was, vond ik het ook altijd fijn om te krijgen zodat je inderdaad weet dat er wat mee gedaan wordt.
    ik krijg ze echt zelden, van jou wel altijd...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.