• Hoi hoi,

    De moderatorverkiezingen zijn afgelopen sinds 24 mei en ik was eigenlijk wel benieuwd naar hoe het met de nieuwe mods gaat en zo. Ik zie dat ze hun ding doen op het forum en alles en dat is wel awesome, maar verder heb ik er zelf niet heel veel van gemerkt. Ik dacht dat er heel veel dingen moesten gebeuren en dat het daarom nogal belangrijk was dat er snel nieuwe mods bij kwamen, maar behalve een aanscherping/verheldering van de kudo-regels is er niet echt wat nieuws bijgekomen. Niet dat ik weet dan.
    Ik kan me wel voorstellen dat jullie overleggen en weet ik het wat, maar als zelfs zoiets als die kudo-regeltjes al zo lang gaat duren, vraag ik me toch af wat het nut is van extra mods. Want dan gaan dingen niet echt sneller of zo, als er opeens veel meer mensen zijn om hun zegje te doen en te discussiëren. Whatsoever.
    Sommige suggesties, bijvoorbeeld, zijn echt al een half jaar geleden gedaan, maar er wordt niet echt duidelijk wat er nou mee gebeurt en de lijst wordt ook niet echt geüpdatet. Ik had gedacht dat het met de nieuwe mods juist sneller zou gaan.

    Maar goed, dit vroeg ik me gewoon af - niet hatelijk of zo - en ik hoop dat er... antwoorden beschikbaar zijn (: En ik wilde gewoon weten wat de nieuwe mods van hun baantje vinden. :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    xPeredhil schreef:
    (...)

    Hmm ja, maar het blijven toch individuen met een eigen mening? Als ze dat echt doen dan distantiëren ze zichzelf alleen maar verder van de rest. ;o


    Precies. Mijn vraag is immers gericht op de 'nieuwe' mods. (wat ik al een stomme benaming vind, want ze zijn het al twee maanden, ik denk dat ze slim genoeg zijn om te snappen hoe alles nu zo'n beetje werkt).
    Ik vroeg hoe ze het vinden om mod te zijn, dat mag toch gewoon beantwoord worden? Of had ik dan helemaal twee topics aan moeten maken?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tigresse schreef:
    Ik heb even de tijd genomen om alles te lezen. :Y)

    @Underhill, in welk opzicht zou je willen weten hoe het mod-zijn ons vergaat? Wil je weten hoe het ons bevalt, of wil je nog iets anders weten?
    @Rivaille, voor mijn gevoel ben ik juist vrij actief op het forum? (:


    Nou, inderdaad of het bevalt of niet e.d. Of het is wat je verwachtte... Is het zwaar/moeilijk/leuk?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tigresse schreef:
    Ik heb even de tijd genomen om alles te lezen. :Y)

    @Underhill, in welk opzicht zou je willen weten hoe het mod-zijn ons vergaat? Wil je weten hoe het ons bevalt, of wil je nog iets anders weten?
    @Rivaille, voor mijn gevoel ben ik juist vrij actief op het forum? (:

    Ik zie jou inderdaad wel vaak op het forum moet ik zeggen (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tigresse schreef:
    Ik heb even de tijd genomen om alles te lezen. :Y)

    @Underhill, in welk opzicht zou je willen weten hoe het mod-zijn ons vergaat? Wil je weten hoe het ons bevalt, of wil je nog iets anders weten?
    @Rivaille, voor mijn gevoel ben ik juist vrij actief op het forum? (:

    Zijn jullie van plan om een nieuwe moderatorenenquête te "lanceren" binnenkort?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Illwill schreef:
    (...)
    Ik zie jou inderdaad wel vaak op het forum moet ik zeggen (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Even een berichtje namens het hele team:

    Hallo allemaal,

    Wat ontzettend leuk om te zien dat er door de users gevraagd wordt naar de stand van zaken rondom de nieuwe moderators, die betrokkenheid wordt erg gewaardeerd.
    Alle nieuwe moderators zijn op dit moment ver in het proces van het bekend worden met alle onderdelen van het “moderator – zijnde”, dat is namelijk niet iets wat binnen enkele dagen kan gebeuren.

    Doordat het op dit moment zomervakantie is worden er natuurlijk minder “grote” dingen aangepakt, aangezien er steeds moderators missen. Daarnaast worden veel suggesties voornamelijk door Rutger behandeld, waar de moderators geen invloed op hebben.
    Waar de moderators wel druk mee bezig zijn, zijn de meldingen die continu binnen blijven komen. Daarnaast worden het forum en de creaties van de users in de gaten gehouden en wordt ervoor gezorgd dat de huisregels van Quizlet zo goed mogelijk nageleefd worden.
    Verder vinden we het voor moderatorenquetes nog net iets te vroeg, de nieuwe moderators doen uiteraard hun best, maar er is nog steeds veel te ontdekken en te leren.

    Mochten er meerdere vragen zijn, mogen deze altijd gesteld worden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Underhill schreef:
    (...)

    Nou, inderdaad of het bevalt of niet e.d. Of het is wat je verwachtte... Is het zwaar/moeilijk/leuk?


    Het moderatorschap bevalt mij wel. Ik vind het erg leuk om andere users te helpen en hun vragen te beantwoorden. Het is een erg leerzaam 'baantje', als ik het zo mag noemen. Ik vind het vooral fijn dat de meeste users mij nog steeds als 'Fabiënne' zien en me nog gewoon op die manier behandelen. (:
    Op het begin vond ik vele dingen erg lastig en zat mijn hoofd bomvol vragen, maar iedereen is bereid om je te helpen en steekt zijn of haar hand naar je uit. Naar mijn mening werd ik dus erg goed opgevangen door de anderen. Soms voelde ik me wel een beetje 'stom' als ik weer eens een vraag wilde stellen, maar niemand heeft daar moeite mee. Wat dat betreft ben ik erg blij met de vriendelijkheid die men op mij overbracht. c:

    Edit: @Illwill en Nagusamu, ik ben blij dat jullie dat vinden. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 17:08 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alright, het moderatschap dus. Nu ik iets langer dan twee maand moderator ben, heb ik kunnen ondervinden hoe het echt is om een moderator te zijn. Het is wel wat ik verwachtte, eigenlijk. Samenwerken en overleggen over bepaalde onderwerpen, bezig zijn met de xOTM, wedstrijdentopic en waarschuwingen schrijven. Ik vind het nog steeds super leuk om te doen en ik ben opgelucht dat ik nog net zo enthousiast ben als op het begin dat ik moderator werd en ik echt achter de schermen begon te werken. Op het begin voelde ik wel een soort druk dat ik de hele tijd online moest zijn en dat ik het gevoel had dat ik te weinig deed. Ik ben nu dus blij dat dat gevoel weg is en ik me weer voel zoals altijd. Op Quizlet voel ik geen druk en ik ben er graag aanwezig. Dus tot zover ervaar ik het op het moment. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Zo – even het topic gelezen.
    Ten eerste vind ik het ontzettend leuk om te zien dat er belangstelling is om te weten hoe het de " nieuwe " mods vergaat – het is ontzettend leuk om te zien dat de users dat graag wil weten.

    Ten tweede mijn eigen " ervaring " over mijn eerste twee maanden. Ik vind het nog steeds ontzettend leuk om een mod te zijn – maar eveneens ontzettend spannend. Ik heb namelijk al ontzettend veel geleerd, maar het blijft in mijn aard zitten om bang te zijn om fouten te maken. Alhoewel ik wel merk dat het de afgelopen tijd steeds beter gaat, mede door de hulp en feedback die ik krijg van de " oude " mods.
    Het voornaamste blijft voor mij dat ik iets terug kan doen voor de website waar ik het zo naar m'n zin heb en waar ontzettend veel mensen hun creativiteit kwijt kunnen.

    Telepathie – spam van vier posts van mods. Hell yeah.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 17:08 ]


    Novoselic schreef:
    (...)
    Zijn jullie van plan om een nieuwe moderatorenenquête te "lanceren" binnenkort?

    Wij denken dat dat nog iets te vroeg is.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 17:35 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Zoals andere nieuwe mods al zeiden: ik vind het erg leuk dat jullie belangstelling hebben. ^^

    Mijn eigen ervaringen zijn dat ik het ontzettend leuk werk vind. Het mod-team is echt ontzettend fijn om mee te werken en ik heb echt het idee dat we jullie helpen. Ik had in het begin een beetje een druk gevoel, mede doordat ik de eerste week meteen op vakantie was en ik het gevoel had dat ik heel erg achterliep. Die is inmiddels nu weg en ik heb het ontzettend naar mijn zin. Ik weet in ieder geval dat ik zeker geen spijt heb van mijn keuze om deel te nemen aan de verkiezingen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo, ik heb alles gelezen. Ik vind het leuk om te zien/weten dat er belangstelling is om te weten hoe het met ons- de "nieuwe mods" gaat.

    Ik vind het mod zijn gewoonweg leuk en spannend. Elke dag leer je weer iets. Het is leuk om users te helpen en hun vragen te beantwoorden. In het begin voelde ik, net als Anne een soort druk dat ik constant online moest zijn. Maar nu weet ik wel beter. Niet voor niets zijn er ook andere mods. Het mod zijn is echt zoals ik heb verwacht. Veel samenwerken, veel bijlezen, bezig zijn met o.a xOTM en gewone wedstrijden. Waarschuwingen schrijven vond ik in het begin ook lastig, maar de laatste tijd gaat alles wel beter.
    Ik kan met geen woorden uitleggen hoe leuk ik het wel niet vind. Q is echt mijn plek en ik ben blij dat ik kan helpen het ook een plek voor anderen te maken waar zij zich ook thuis kunnen voelen.


    -

    Het klinkt als Luilekkerland. :'D
    Maar fijn dat jullie het ermee naar je zin hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even rustig het topic door gelezen, hopelijk maken onze berichten het wat duidelijk voor jullie.

    Mijn ervaringen zijn dat ik het ontzettend leuk, maar ook spannend werk vind. Ik heb in deze twee maanden al heel veel bijgeleerd over het werk en ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn beslissing. Het moderator team is ongelooflijk fijn om mee te werken en de oude moderators blijven ons goed helpen. Ik snap best dat ze ons stiekem zat zijn door al onze vragen. Het moderator zijn is zoals ik had verwacht, alleen dan nog net iets zwaarder. Het is werk dat heel veel tijd in beslag neemt en het is niet zo dat in vijf minuten de beslissing is gevallen. Iedereen werkt hard achter de schermen en het is echt een top team om mee te werken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xPeredhil schreef:
    Het klinkt als Luilekkerland. :'D
    Maar fijn dat jullie het ermee naar je zin hebben.

    Luilekkerland? Sorry, maar deze reactie vind ik onterecht. Dit werk neemt zeker wel de hoognodige tijd in beslag.


    Pretty is just a pretty word.