• Rollentopic

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Ik vind het best. Ik doe dat over een paar post want alles gebeurd dat allemaal zo snel op elkaar.


    Je mag het ook later in het rpg doen hoor, wanneer je wilt ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Je mag het ook later in het rpg doen hoor, wanneer je wilt ^^


    Ik wacht wel tot het goed uit komt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Posted! Ik ga slapen :3. Welterusten.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Weltrusten!


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Aia – wat bedoel je?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    @Aia – wat bedoel je?


    Wat bedoel ik?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Wat bedoel ik?


    Van wat je in het speeltopic had gezet -- want ik heb maar een keer gereageerd?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    (...)

    Van wat je in het speeltopic had gezet -- want ik heb maar een keer gereageerd?


    Ging niet over jou, maar die andere ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gewoon een vraagje, is het niet zo dat het vakantie is voor de scholeren? Aangezien er schijnbaar twee leraren aan het werk zijn, maar er geen leerlingen op school zitten.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Gewoon een vraagje, is het niet zo dat het vakantie is voor de scholeren? Aangezien er schijnbaar twee leraren aan het werk zijn, maar er geen leerlingen op school zitten.


    Ik heb al wel in mijn post verwerkt dat er leerlingen in de klas zitten en Cheryl volgens mij ook. Weet niet of dat erg is Kyle?


    Vandinha schreef:
    (...)

    Ik heb al wel in mijn post verwerkt dat er leerlingen in de klas zitten en Cheryl volgens mij ook. Weet niet of dat erg is Kyle?


    Daarom, zo te zien hebben jullie er geen rekening mee gehouden dat geen van de jongeren naar school gaan.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Daarom, zo te zien hebben jullie er geen rekening mee gehouden dat geen van de jongeren naar school gaan.


    Well – ik dacht dat het voor mij (en Cheryl) leuker was als het geen zomervakantie was aangezien wij onze personages dan hun werk uit konden laten voeren en we daar anders niets aan hadden.


    Vandinha schreef:
    (...)

    Well – ik dacht dat het voor mij (en Cheryl) leuker was als het geen zomervakantie was aangezien wij onze personages dan hun werk uit konden laten voeren en we daar anders niets aan hadden.


    Of je had wat anders bedacht als je de andere rollen/posts al had gelezen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Of je had wat anders bedacht als je de andere rollen/posts al had gelezen.


    Leerkrachten zijn eveneens nodig in een stad – dus het zijn gewoon goede banen.


    Er is niet gezegd dat er vakantie is, dat staat ook nergens in het topic, dus dan hadden we het ook niet kunnen weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered