• Rollentopic

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee het is geen vakantie. Anders had ik dat er wel in gezet ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    Nee het is geen vakantie. Anders had ik dat er wel in gezet ^^


    Moet Brody dan niet naar school? (cat)


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Moet Brody dan niet naar school? (cat)


    Had ie geen zin meer in :Y)

    Nee, hij is afgestudeerd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Had ie geen zin meer in :Y)

    Nee, hij is afgestudeerd


    Nou ja, omdat hij 17 is en high school over het algemeen tot je 18de gaat...


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Nou ja, omdat hij 17 is en high school over het algemeen tot je 18de gaat...

    Als ik tijd heb, zit nu in de trein en de wifi is kut, dan zal ik het even aanpassen bij Brody ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Euhm, niet verkeerd bedoeld of zo, maar mijn personage is de enige die met niemand kan praten ;x


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Euhm, niet verkeerd bedoeld of zo, maar mijn personage is de enige die met niemand kan praten ;x


    Hoe bedoel je?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?


    Ieder personage heeft iemand en mijn personage staat daar zeg maar een beetje loner te zijn.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Ieder personage heeft iemand en mijn personage staat daar zeg maar een beetje loner te zijn.


    Oooh, zo. Hij kan naar Nathalie en John, die zijn met hun politieauto gestopt bij een autowrak waar mensen bij staan.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Oooh, zo. Hij kan naar Nathalie en John, die zijn met hun politieauto gestopt bij een autowrak waar mensen bij staan.


    Ik kan hem inderdaad een beetje op onderzoek uit laten gaan. Ik kan hem eerst naar het café laten rijden, waar hij bijvoorbeeld iets van bloed aantreft, waarna hij naar het ziekenhuis rijdt etc.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Euhm, niet verkeerd bedoeld of zo, maar mijn personage is de enige die met niemand kan praten ;x


    Mijn personage Kaelena is ook lonley.

    Ik heb mijn personage nu naar de groep mensen bij de auto gebracht ;3


    26 - 02 - '16

    De RPG loopt een beetje stil


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik reageer de komende tijd niet snel want ik heb mijn hand gebroken dus ik moet alles met een hand typen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wacht al een tijdje op reacties, komen die nog?


    Your make-up is terrible