• AHAHAHAHA WHAT HAPPENS WITH MIR STAYS WITH MIR


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Neee snap ik. Ik zie weinig Liam, maar voor de rest valt het wel mee haha. c:


    Danmarks Dynamite.

    Gabbie, je kan 25 lezen, misschien schrijf ik 26 ook nog wel zo. c:
    Ik heb trouwens al gelijk een gif gedaan, voor het eerst, hehehehe.
    Oh, moet je even kijken of het een beetje goed is met de jou/jouw, want idk. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zie dat verschil ook niet. Maar ik ga lezen. c:


    Danmarks Dynamite.

    LIEKE IK HEB ZO FEELS VAN JE STUKJE. VOORAL DAT LAATSTE DEEL. UUUUUNF. DIT IS HELEMAAL HAJSLDD.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    LIEKE IK HEB ZO FEELS VAN JE STUKJE. VOORAL DAT LAATSTE DEEL. UUUUUNF. DIT IS HELEMAAL HAJSLDD.


    LAFIJWOEILFJAOLEIFJWEILF WIEH. IK KREEG ER ZELF OOK FEELS VAN OHMYYYY. HEHE.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cliffles schreef:
    (...)

    LAFIJWOEILFJAOLEIFJWEILF WIEH. IK KREEG ER ZELF OOK FEELS VAN OHMYYYY. HEHE.


    HELEMAAAL CRAZY SHIT. HAHA. die gif is btw ook agskdld. Als je wil mag je een nieuw stukje activeren
    ?


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    HELEMAAAL CRAZY SHIT. HAHA. die gif is btw ook agskdld. Als je wil mag je een nieuw stukje activeren
    ?


    Ikr, ik vond 'm toevallig net op tumblr. <3 En is goed, doe ik. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Geactiveerd. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fuck yeah. c:


    Danmarks Dynamite.

    *slaapt nog steeds niet*


    ik ben veel te pervie bezig omygod


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aniek, zal ik zo Lego House luisteren? Ik heb zijn cover nog nooit gehoord namelijk!


    Danmarks Dynamite.

    Hangt er echt vanaf, Gabs. Ik zelf vind het prachtig, aangezien dit sowieso één van mijn favoriete liedjes is geweest. Wel zingt hij het helemaal in zijn eentje en al na de eerste tien seconden lijkt het alsof hij in huilen uit kan barsten. Je kan de pijn en het verdriet echt horen, en dit laat mij, persoonlijk, bijna huilen. Ik word er elke keer weer emotioneel van, om Luke en Aleisha. Ook al is het twee jaar geleden, Lijn en ik blijven ze shippen. :'D Maar ik zou het niet luisteren als je in een goede moed bent want ik ga er van huilen. <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Hangt er echt vanaf, Gabs. Ik zelf vind het prachtig, aangezien dit sowieso één van mijn favoriete liedjes is geweest. Wel zingt hij het helemaal in zijn eentje en al na de eerste tien seconden lijkt het alsof hij in huilen uit kan barsten. Je kan de pijn en het verdriet echt horen, en dit laat mij, persoonlijk, bijna huilen. Ik word er elke keer weer emotioneel van, om Luke en Aleisha. Ook al is het twee jaar geleden, Lijn en ik blijven ze shippen. :'D Maar ik zou het niet luisteren als je in een goede moed bent want ik ga er van huilen. <3


    Als ik foto's van hun opzoek (Ik kende haar niet eens), dan wordt verdrietig omdat ik jaloers ben. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Dat snap ik, heb ik ook bij anderen. (krul)


    Ik voel mij cool, omdat ik nog wakker ben. Ik a nu echt slapen. cx


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Dat snap ik, heb ik ook bij anderen. (krul)


    Ik voel mij cool, omdat ik nog wakker ben. Ik a nu echt slapen. cx


    Nee, maar uhm. Ik heb dat dus nooit meer de laatste tijd en nu ineens wel en dat zegt niet veel goeds.
    Slaaaplekker dan maar. <3


    Danmarks Dynamite.