• Ik weet dat hier ergens al een topic over was, maar dat is behoorlijk oud, dus ik besloot toch maar even een nieuwe aan te maken. :Y)
    In ieder geval vroeg ik me dus af, of er hier mensen zijn die de boekenserie the Maze Runner lezen? Ik heb daarnet het eerste boek helemaal uitgelezen en ik vind het echt fantastisch! :3 Het is weer een tijdje geleden sinds ik zo enthousiast ben geweest over een boek, dus het is helemaal te gek om me weer zo excited te voelen. :'D Ik heb net al meteen de andere twee boeken besteld en ik ben echt heel benieuwd naar de rest, zeker omdat ik hier en daar wel lees dat die enigszins tegenvallen t.o.v. het eerste boek.
    Volgende maand, op 25 september (in Nederland) om precies te zijn, komt er ook een film van uit en ik hoop echt dat het net zo awesome als het boek gaat worden en niet tegen gaat vallen. ^^ Want vaak ben ik daar toch wel bang voor mijn boekverfilmingen. :')
    Anyways, als je de serie nog niet kent;

    When Thomas wakes up in the lift, the only thing he can remember is his first name. His memory is blank. But he’s not alone. When the lift’s doors open, Thomas finds himself surrounded by kids who welcome him to the Glade—a large, open expanse surrounded by stone walls.
    Just like Thomas, the Gladers don’t know why or how they got to the Glade. All they know is that every morning the stone doors to the maze that surrounds them have opened. Every night they’ve closed tight. And every thirty days a new boy has been delivered in the lift.
    Thomas was expected. But the next day, a girl is sent up—the first girl to ever arrive in the Glade. And more surprising yet is the message she delivers.
    Thomas might be more important than he could ever guess. If only he could unlock the dark secrets buried within his mind
    .

    overgenomen van bol.com


    En de trailer;


    Tell me what you think! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    fallenbadass schreef:
    Ik heb de boeken nog niet gelezen, ze staan op mijn lijstje, maar ik ben ontzettend benieuwd naar de film. Ik kijk nog even of ik de boeken voor die tijd koop of niet. Ik ben in ieder geval al aardig lang fan van Dylan O'Brien en ik kan echt niet wachten om hem in deze film te zien! Ik weet zeker dat dit echt een toffe film gaat worden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb de boeken al gelezen en heb ze nu ook in papieren vorm, dus ik herlees ze nu. Wat trouwens voor het eerst is dat ik dat zo snel doe. Ik ben zo excited voor die film, dat ik als cliché fangirl type ging klappen van opwinding toen de trailer in de reclame's voor TFiOS afspeelde. Woepsie.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    No, no, nooo! (no_chears) Blijkbaar is het film niet te zien op Curacao. Great (huil)


    -

    Galilea schreef:
    No, no, nooo! (no_chears) Blijkbaar is het film niet te zien op Curacao. Great (huil)


    Nooooo! D:
    Maar gelukkig bestaat internet. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ichabod schreef:
    Ik heb de boeken al gelezen en heb ze nu ook in papieren vorm, dus ik herlees ze nu. Wat trouwens voor het eerst is dat ik dat zo snel doe. Ik ben zo excited voor die film, dat ik als cliché fangirl type ging klappen van opwinding toen de trailer in de reclame's voor TFiOS afspeelde. Woepsie.


    Ja, ik heb de trailer ook al minstens zes keer achter elkaar gekeken toen ik boek één uithad, stiekem ook om te kijken of het een beetje klopte met wat ik mezelf had voorgesteld tijdens het lezen. ;p
    Chuck klopt alleen niet zo bij mijn Chuck, helaas. D: En Teresa ook niet helemaal. Ik kon uit de trailer niet heel goed opmaken wie Newt voor moest stellen, maar volgens mij is die ook anders. :/ De Glade zelf klopte wel aardig tho. :Y)
    Maar wat vond jij van de rest van de serie? Net zo goed? Of viel het tegen?
    Het is trouwens dinsdag, wat betekent dat deel twee en drie vandaag bij me in de bus vallen! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kan je nu al vertellen dat vooral het laatste boek ontzettend tegenviel. En dan met name het einde, aangezien de schrijver je met téveel vragen achterlaat.
    Het eerste boek was awesome, tho. En ik ben verliefd op de trailer.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, ik heb de trailer ook al minstens zes keer achter elkaar gekeken toen ik boek één uithad, stiekem ook om te kijken of het een beetje klopte met wat ik mezelf had voorgesteld tijdens het lezen. ;p
    Chuck klopt alleen niet zo bij mijn Chuck, helaas. D: En Teresa ook niet helemaal. Ik kon uit de trailer niet heel goed opmaken wie Newt voor moest stellen, maar volgens mij is die ook anders. :/ De Glade zelf klopte wel aardig tho. :Y)
    Maar wat vond jij van de rest van de serie? Net zo goed? Of viel het tegen?
    Het is trouwens dinsdag, wat betekent dat deel twee en drie vandaag bij me in de bus vallen! *O*

    Ik heb het laatste boek nog niet uitgelezen, want toen kwamen de papieren versies al binnen dus begon ik met herlezen. Laten we het erop houden dat 1 & 2 best wel vet zijn en mijn haat voor Teresa alleen maar groeit. Ik mocht haar in het eerste boek al niet trouwens. Ik had persoonlijk de Glade anders voorgesteld en vond ik Chuck wel aardig kloppen. Thomas Brodie Sangster speelt Newt (dat gastje van Nanny McPhee) wat wel goed is in trant van accent dat beschreven wordt. I'm so excited! -danst weg in cirkels van geluk-


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Weet iemand of de boeken ook in het Nederlands uitkomen en waneer?


    “When Aslan Bears his teeth winter meets its death. When he shakes his mane, we shall have spring again.”

    Het boek klinkt interessant, maar nadat ik de trailer gezien heb denk ik "Nahh."


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Die trailer heeft er lang geleden voor gezorgd dat ik het eerste boek ging lezen haha, vond hem wel tof, maar de schrijfstijl stond me niet aan ofzo.. Ik weet niet, maar ik wil de rest wel nog lezen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben nu bezig met het eerste boek, vind het tot nu toe erg spannend en denk ook dat ik de overige drie met plezier ga lezen! Overigens irriteerde ik me wel een beetje aan de schrijfstijl in het begin, nu wat minder. Shunk, shank - wattuh?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Emstro schreef:
    Weet iemand of de boeken ook in het Nederlands uitkomen en waneer?


    De Nederlandse versie is op bol.com te reserveren, het heet De Labyrintrenner!
    Ik heb vorige week het eerste deel gelezen, ben erg benieuwd naar de film. Het plot vind ik echt super, maar irriteer me soms aan het hoofdpersonage. Ben nog wel van plan om de volgende twee delen te lezen (:


    No guts no glory.

    Mijn vriendje speelt de hoofdrol, kan echt niet wachten!!! :)


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Ik ben bang dat ik mijn code ga breken en een film ga kijken zonder het boek te lezen. Ik weet niet waarom, maar ik vind het boek niet zo leuk. Ach, ik zie wel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb de film al gezien guys! Ik had kaartjes gewonnen voor de eerste fanscreening. ^^
    Not gonna spoil anything tho, ook niet mijn gevoelens erbij. ;p Zeg maar als jullie het wel willen horen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)