• Ik weet dat hier ergens al een topic over was, maar dat is behoorlijk oud, dus ik besloot toch maar even een nieuwe aan te maken. :Y)
    In ieder geval vroeg ik me dus af, of er hier mensen zijn die de boekenserie the Maze Runner lezen? Ik heb daarnet het eerste boek helemaal uitgelezen en ik vind het echt fantastisch! :3 Het is weer een tijdje geleden sinds ik zo enthousiast ben geweest over een boek, dus het is helemaal te gek om me weer zo excited te voelen. :'D Ik heb net al meteen de andere twee boeken besteld en ik ben echt heel benieuwd naar de rest, zeker omdat ik hier en daar wel lees dat die enigszins tegenvallen t.o.v. het eerste boek.
    Volgende maand, op 25 september (in Nederland) om precies te zijn, komt er ook een film van uit en ik hoop echt dat het net zo awesome als het boek gaat worden en niet tegen gaat vallen. ^^ Want vaak ben ik daar toch wel bang voor mijn boekverfilmingen. :')
    Anyways, als je de serie nog niet kent;

    When Thomas wakes up in the lift, the only thing he can remember is his first name. His memory is blank. But he’s not alone. When the lift’s doors open, Thomas finds himself surrounded by kids who welcome him to the Glade—a large, open expanse surrounded by stone walls.
    Just like Thomas, the Gladers don’t know why or how they got to the Glade. All they know is that every morning the stone doors to the maze that surrounds them have opened. Every night they’ve closed tight. And every thirty days a new boy has been delivered in the lift.
    Thomas was expected. But the next day, a girl is sent up—the first girl to ever arrive in the Glade. And more surprising yet is the message she delivers.
    Thomas might be more important than he could ever guess. If only he could unlock the dark secrets buried within his mind
    .

    overgenomen van bol.com


    En de trailer;


    Tell me what you think! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Teresa schreef:
    (...)

    Do not. Not. Not. Read the Dutch version. De titel alleen al. *sterft*

    En van die spoiler.

    SO NOT OVER IT YET. En het is al een halfjaar geleden dat ik Death Cure heb gelezen. :') Newt my boo, I can't.


    Marthe meldt zich.
    (bat)


    Wil ik dus wel, omdat, zoals ik net zei, ik Engels niet kan volgen. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    One more question tho: Hoeveel boeken zijn er (bloos)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Nederlands dan, hahah. Want ik lees niet graag Engels, want, hoewel ik het best goed kan, kan ik het niet volgen als ik het moet lezen.

    Oh, Nederlands is het gewoon young adult, zoals hierboven al gezegd wordt. Hunger Games is vergelijkbaar, vind ik. Harry Potter iets minder, maar de andere boeken van JK Rowling (Een Goede Raad en Koekoeksjong) zijn al moeilijker dan the Maze Runner Series. Ik vind het zeker niet te moeilijk.


    Deep inside, I've never felt alive

    KillianHook schreef:
    One more question tho: Hoeveel boeken zijn er (bloos)

    Er zijn drie opvolgende boeken: The Maze Runner, The Scorch Trails en The Death Cure. Daarnaast heb je nog een prequel: the Kill Order. Deze laatste (heb ik van horen zeggen, ik heb hem zelf nog niet gelezen) schijnt moeilijker te zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Norton schreef:
    (...)
    Oh, Nederlands is het gewoon young adult, zoals hierboven al gezegd wordt. Hunger Games is vergelijkbaar, vind ik. Harry Potter iets minder, maar de andere boeken van JK Rowling (Een Goede Raad en Koekoeksjong) zijn al moeilijker dan the Maze Runner Series. Ik vind het zeker niet te moeilijk.


    Well, ik heb The Hunger Games nooit gelezen dus dat kan ik niet vergelijken :'D
    Nja, ik kijk wel een in de winkel een keer in of zo, dan kan ik oordelen.

    En wat zijn de Nederlandste titels tho? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Wil ik dus wel, omdat, zoals ik net zei, ik Engels niet kan volgen. Hahah


    Meh, de Nederlandse ziet er echt verschrikkelijk uit. :'D


    help

    Teresa schreef:
    (...)

    Meh, de Nederlandse ziet er echt verschrikkelijk uit. :'D


    Maakt me niet uit, zolang de inhoud maar klopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Well, ik heb The Hunger Games nooit gelezen dus dat kan ik niet vergelijken :'D
    Nja, ik kijk wel een in de winkel een keer in of zo, dan kan ik oordelen.

    En wat zijn de Nederlandste titels tho? ^^

    Gééééén idee.
    Even opgezocht: De Labyrintrenner.
    Wauw. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Norton schreef:
    (...)
    Gééééén idee.
    Even opgezocht: De Labyrintrenner.
    Wauw. :W


    ... Whahahaha ... oké. Uhm, misschien kan ik er dan wel iets overheen plakken of zo :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, echt erg xD. De titel van het tweede boek (The scorch Trials) is de schroeiproeven. Die komt uit in het nederlands op 11 november. De andere titels zijn nog niet bekend volgensmij.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik ga overmorgen de film zien, ben benieuwd. Ik heb de boeken namelijk nog niet gelezen.
    Volgens mijn ma heeft de film een hoop slechte recensies, though :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik ga overmorgen de film zien, ben benieuwd. Ik heb de boeken namelijk nog niet gelezen.
    Volgens mijn ma heeft de film een hoop slechte recensies, though :'D

    Ik raad je aan om het niet vanuit het boek te bekijken, maar als een losse film die gebaseerd is op het boek. Meer zal ik er niet over zeggen, want dan ga ik spoilen. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Scorch schreef:
    (...)
    Ik raad je aan om het niet vanuit het boek te bekijken, maar als een losse film die gebaseerd is op het boek. Meer zal ik er niet over zeggen, want dan ga ik spoilen. :Y)


    Oh. Ik ga morgen de film zien met een vriendin. Dan ben ik erg benieuwd, want ik heb net het boek uit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Newt_Runner schreef:
    Ja, echt erg xD. De titel van het tweede boek (The scorch Trials) is de schroeiproeven. Die komt uit in het nederlands op 11 november. De andere titels zijn nog niet bekend volgensmij.


    Jammer dat hij pas op 11 november uit komt (dezelfde dag als Sint-Maarten) anders had ik hem voor mijn verjaardag kunnen vragen.


    Physics is awesome

    Ik snap wat jullie bedoelen. Maar alsnog vond ik de film echt awesome! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!