• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 13:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 21:29 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Moet ik nu of campbell?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ikke jij moet nu reageren @ Goblet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    Scorpius Malfoy

    ‘Scorpius; er is geen optie. Denk je werkelijk dat ik op George verliefd ben? Ik ben op niemand verliefd en dat zal ook niet gebeuren. Je weet dat ik gezegd heb dat liefde een ziekte is; Scorpius. Dus laat jezelf daar niet door leiden. Wat tussen mij en George zojuist gebeurd is; is het bewijs van hoe fout het is. Iets wat nóóit weer gaat gebeuren en zeker niet met jou; Scorpius. Onze vriendschap is te kostbaar. En als jullie mij niet kwalijk nemen; we hebben een school te vinden en we bevinden ons midden in het bos. Twee dingen die niet echt bij elkaar passen vind je niet? afijn. Ik heb het gevoel dat ik al weet waar we heen moeten hoewel ik en jij aantal jaren terug nu op Zweinstein bevinden.’ Ik kijk hem niet aan. Ik heb alles verpest. Alles. Waarom zou Cam me nu niet raar vinden? Hij heeft liefde altijd als een zwakte gezien. Ik ben boos op Campbell. Misschien is het onredelijk, maar ik voel enkel woede, geen verdriet. Misschien had ik gehoopt dat hij toe zou geven van mij te houden. Dat er binnen in hem nog wel een normaal persoon zit. Een persoon die liefde voelt.
    'Waar wachten we dan op?' sist Weasley zachtjes. Hij begint te lopen en ik loop achter hem aan. Hij draait zich om naar Cam. 'Liefde is overigens geen ziekte of vloek. Het is een geschenk van iemand die je houd. Het is pas een vloek als die liefde helemaal verscheurd word.' Ik geef het niet graag toe, maar hij heeft gelijk. Maar inplaats van dat te zeggen lach ik schamper.
    'Zo zo, diepe gedachtes voor een Weasley. Dat is raar,
    want jullie huis is waarschijnlijk nog meer waard dan jou brein.' Bedankt pap.

    Graag gedaan; zoon ('x Alleen je had het de hersenen van heel zin familie moeten maken he :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:01 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Onze vriendschap is te kostbaar.’ Hoorde ik plotseling George zeggen waardoor mijn nekharen overeind streken. George had alles gehoord en ik wist dat het beter was dat ik stopte wat ik ook begon dan ermee door zou gaan. Ik zou mijzelf nooit overgeven aan iemand. Ik zou niet iemand weer de kans geven om mij achter te laten. Iets wat vroeg of laat toch iedereen zou doen. ‘Waar wachten we dan op?’ siste hij waarna hij zijn stok uitstak en er licht verscheen. Ik was voor even uit het veld geslagen door zijn actie waardoor ik niks van zijn licht zei.
    ‘Liefde is overigens geen ziekte of vloek. Het is een geschenk van iemand die van je houd. Het is pas een vloek als die liefde helemaal verscheurd word.’ ik staarde naar de schijnsel van zijn licht terwijl zijn passen sneller werd waardoor ik zijn gezicht niet kon zien. Slechts zijn rug en ik hoorde Scorpius naast me schamper lachen. ‘Zo zo, diepe gedachtes voor een Weasley. Dat is raar, want jullie huis is waarschijnlijk nog meer waar dan jou brein.’ ik fronste mijn wenkbrauwen en keek Scorpius aan en hield hem met mijn hand op zijn arm tegen. ‘Serieus; Scorpius? Gedraag je even naar je leeftijd. We zitten hier midden in het bos vol vreemde dieren waar jij noch hij geen weet van hebben. Ga je dan kinderachtig lopen doen of zo volwassen zijn om samen te werken?’ Ik liet hem los en keurde hem nog een boze blik waardig toen ik omkeek. Hij moest verdomme maar luisteren. Binnen een paar passen stond ik bij George en voor het eerst sinds mijn woorden ontmoette ik zijn blik. Ik haatte normaal als emoties over iemands gezicht getekend was maar toch deed het me deze keer zeer? Kon dat wel? Ik wist het niet maar ik kon er momenteel niet tegen. ‘George.’ Mompelde ik zachtjes. ‘Je weet toch wat ik zei; met licht trek je alles wat zich schuil houd aan.’ Ik pakte zijn hand vast en doofde voorzichtig zijn licht waardoor we gehuld werden door volledige duisternis hoewel ik mijn hand voelde branden op zijn huid waarbij ik voorzichtig naar voren boog en zachtjes voor een milliseconde mijn lippen op zijn onderlip plaatste. Iets wat Scorpius niet kon zien gezien het pikdonker was en George zijn zicht blokkeerde. Het erge was dat slechts deze milliseconde te veel emoties weer bij mij losmaakte waardoor ik hem gauw losliet. ‘Zoals ik al zei; ik denk dat ik de weg weet. Vertrouwen jullie me?’


    owowowow ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ugh, ik verveel me dood.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    je ging toch hp5 kijken xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    je ging toch hp5 kijken xd


    Nee. Er kwam net een vriendin online hier op Q en we gingen rpg'en. Ze is op vakantie dus mja, ik dus online blijven. Maandag is ze pas terug.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    George Weasley

    Ik hoorde Scorpius die schamper lachte, net als zijn vader.
    'Zo zo, diepe gedachtes voor een Weasley. Dat is raar, want jullie huis is waarschijnlijk nog meer waard dan jou brein.' Ik keek hem even aan en perste een neppe grijns tevoorschijn, ookal was ik niet in de humeur voor dat.
    ‘Serieus; Scorpius? Gedraag je even naar je leeftijd. We zitten hier midden in het bos vol vreemde dieren waar jij noch hij geen weet van hebben. Ga je dan kinderachtig lopen doen of zo volwassen zijn om samen te werken?’
    Mijn grijns verdween bij het horen van de stem van Campbell Saunders, de jongen die ik pas een dag ken en roept dat hij me haat, en ondanks dat alles misschien wel iets voor hem had gevoeld in die ene dag. Maar hij is een jongen. Val ik serieus op jogens?
    Ik probeerde zijn blik te ontwijken en keek maar Scorpius aan.
    ‘George.’ Mompelde Campbell zachtjes en zuchtend keek ik hem aan.
    ‘Je weet toch wat ik zei; met licht trek je alles wat zich schuil houd aan.’
    Hij pakte mijn hand vast waardoor ik even schrok en voorzichtig doofde hij de lixhtje van mijn stok waardoor we gehuld werden door de duisternis terwijl Campbell mijn hand nog steeds vasthield wat me allemaal verschillende soorten tintelingen gaf die ernstig begonnen te branden. Mijn hart zat in de fik. Ik kon niets meer voor mijn ogen zien en ondanks dat voelde ik iemand adem over mijn gezicht een streken en ontmoette ik Campbell zijn ogen in de duisternis waarna zijn lippen voor slechts rrn milliseconden tegen mijn onderlip aandrukte. Een bom obtplofte in mijn maag die ik officieel kon verklaren maar niet wilde accepteren waardoor ik even stilstond en de duisternis in staarde. Met mijn vinger ging ik nog even langs mijn onderlip. Ik snap het niet meer.
    ‘Zoals ik al zei; ik denk dat ik de weg weet. Vertrouwen jullie me?’ 
    Ik haalde mijn vingers gauw weer weg en staarde de duisternis in. Een glimlach omving mijn gezicht en... nee, wacht, Campbell voelde niets voor mij. Dat heeft hij net zelf gezegd, en ik voel niets voor hem wat een grote leugen is. Oh god..
    'Het is te donker.' Murmelde ik zachtjes en probeerde de twee zwarte figuren te volgen die Campbell en Scorpius voorstelden. Campbell houd niet van mij, dat heeft hij net zelf verteld. Dit was misschien gewoon een misverstand. Maar ondanks dat pakte ik weer de hand van de slachtoffer die me had gekust en bracht mijn lippen naar zijn oor.
    'Ik snap je niet meer.' Fluisterde ik voordat ik ook mijn lippen op die van hem drukte.
    'Maar dat maakt mij niets meer uit.' Fluisterde ik dan en liet zijn hand weer los.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    ‘Serieus; Scorpius? Gedraag je even naar je leeftijd. We zitten hier midden in het bos vol vreemde dieren waar jij noch hij geen weet van hebben. Ga je dan kinderachtig lopen doen of zo volwassen zijn om samen te werken?’ Ik kijk verbaasd naar Campbell. Hij loopt naar George toe en het licht gaat uit zodat ik ze niet kan zien. Even loop ik gewoon in stilte door. Ik voel me ontzettend rot door Campbell. Altijd maakt hij dit soort opmerkingen en nu is het kinderachtig? Waarom heeft hij het recht om mij zo rot te laten voelen, gewoon als hij er zin in heeft? Ik loop naar achteren en ga naast Campbell lopen.
    'Ik ben er klaar mee. Je gedraagt je altijd alsof ik jou slaaf ben. Alsof ik niet voor mezelf na kan denken. Nou ik ben er klaar mee. Zoek maar iemand anders die je al het vuile werk laat opknappen. Ik haat je Campbell, ik haat je.' Ik leg de nadruk op de laatste drie woorden. Even ben ik stil. 'Ach stik toch. Ik ga liever dood dan dat ik nog langer met jullie hier ben,' zeg ik woedend. Ik loop hard door de verkeerde kant op en laat mezelf tegen een boom aan vallen. Nu haat ik mezelf ook omdat ik weet dat Campbell boos op me is en ik weet niet wat hij gaat doen om mijn leven te ruïneren maar ik heb wel vaker gezien hoe Campbell handelt met iemand waar hij boos op is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aawh, Scorpius is best wel zielig ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Aawh, Scorpius is best wel zielig ):


    Vind ik ook! Ga je met Ralfie reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ga ik proberen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••