• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 13:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Wtf wat doen jullie mij aan :') ik zit te twijfelen bij Campbell nu :p


    Ik weet al wat George gaat doen voor wat voor keuze je maar gaat maken dus jah (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik weet al wat George gaat doen voor wat voor keuze je maar gaat maken dus jah (A)


    Waarom is Campbell ook zo onweerstaanbaar lekker. Wat voor karakter hij ook heeft. Iedereen wilt hem x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Neh. Enkel in deze rpg is hij leuk.
    Anders is hij té softie.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Neh. Enkel in deze rpg is hij leuk.
    Anders is hij té softie.


    :O(N)
    Jij moet weer reageren op Zeke ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    :O(N)
    Jij moet weer reageren op Zeke ;)


    Wat het is zo. Enkel deze Cam is leuk.
    En (N), ik ben lui en rpg al in een ander ding (A)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    Met een ruk duwde hij me strak tegen de boom aan waar zijn gezicht in mijn nek verdween waardoor ik zachtjes mijn beet in zijn nek losmaakte en iets omhoog zijn nek door gleed met een afstand van een millimeter tussen mijn lippen en zijn nek.
    ‘Campbell. Ik haat jou ook.’ Ik voelde zijn tanden op mijn oorlel geplaatst worden waar hij op beet waardoor een zachte kreun mijn mond verliet wat mijn greep op hem versterkte. Nog nooit had ik me zo gevoeld. Nog nooit had ik mijzelf zo aanhankelijk gevoeld. Nog nooit liet ik iemand mij vrijwillig aanraken om me vervolgens niet te verdrinken onder de douche. Ik voelde zijn lippen hard tegen die van mij gedrukt worden waarna ze de mijne vurig beroerde terwijl ik zijn bewegingen volgde terwijl zijn handen naar mijn borstkast gleden voordat hij onze kus verbak. ‘Ik haat jou.’ Hoorde ik George weer zachtjes murmelen. ‘George.’ Murmelde ik terwijl mijn handen deze keer rond zijn middel zwierven omdat zijn hand naar mijn haar verdween waar hij zachtjes aan rukte. ‘Waarom.’ Ik was veels te lustig; te gulzig om hem denk tijd te geven. Ik kon zelfs mijn eigen niet meer inhouden. Niet als iets waar ik mijzelf al jaren van onthoud pal voor me staat. Tot ik een veels te bekende stem hoorde. ‘Wat is dit Cam? Een Weasley? Ben je echt zo laag gezakt?’ mijn gezicht ging strak staan en ik voelde een intense woedde opbloeien. ‘Scorpius.’ Niemand mocht me vinden hier met Weasley en toch vond die over-emotionele Scorpius me. Hij was een van de weinige die ik werkelijk iets mocht maar hij was te over emotioneel over zijn vader. Dat was het enige wat mij misstond aan hem waardoor hij niet als volwaardige vriend genoemd werd. Niet dat iemand anders dat wel deed. Misschien was dat het grootste nadeel aan mij. Ik kon al veels te gauw iemands zwakte vinden waar ik gebruik van maakte.
    ‘Denk even na, Campbell. Denk je nou echt dat mensen je nog serieus nemen als je met dat soort omgaat?’ ik trok me los uit Georges greep en binnen een paar passen stond ik bij Scorpius en trok hem ruw mee tegen een boom aan en duwde bruut mijn arm tegen zijn nek aan zodat hij niet weg kon waar ik kracht op zette.
    ‘Verdomme; wat doe jij in vredesnaam hier en hoe dúrf je mij te beoordelen na alles wat ik bij jou door de vingers gezien heb.’ Ik keek hem kil aan.
    ‘Je weet verdomme goed dat niks of niemand op míj wacht in het weeshuis. Niet zoals jouw moeder of vader op je wacht want je weet donders goed dat je vader om je geeft ook al toont hij dat op een vreemde wijze. Vind jij dan dat je mij kan beoordelen omdat mijn gevoelens de vrije loop heeft genomen; jij hebt tenminste nog iemand. Ik heb niemand.’ mijn kille blik veranderde in een ernstige en verdrietige blik. Niet dat ik die emotie kende maar die gebruikte ik wel vaker bij leerlingen en leraren. Ook liet ik mijn arm van zijn keel afzakken.
    ‘Het is een fout maar net zoals mij heb jij ook fouten begaan. Ik heb jou vergeven en je zou hypocriet zijn als je de mijne niet vergaf.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wow


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell is geweldadig x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Campbell is geweldadig x')


    Goh had je dat nog niet opgemerkt ('x haha :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij deed zijn armen rond mijn middel wat me nog verwarrender maakte.
    ‘Wat is dit Cam? Een Weasley? Ben je echt zo laag gezakt?’
    Een blond harige jogen stond achter Campbell, de jongen die ik eerder zag in de coupé van James, Scorpius Malfoy.
    ‘Scorpius.’
    ‘Denk even na, Campbell. Denk je nou echt dat mensen je nog serieus nemen als je met dat soort omgaat?’
    Campbell trok zich los uit mijn greep en liep richting Scorpius toe. Even dacht ik dat hij samen met hem van mij weg zou gaan rennen, maar integendeel. Hij duwde Scorpius tegen een boom aan en drukte zijn arm bruusk tegen zijn keel aan.
    'Campbell!' Riep ik maar natuurlijk hoorde hij dat niet.
    ‘Verdomme; wat doe jij in vredesnaam hier en hoe dúrf je mij te beoordelen na alles wat ik bij jou door de vingers gezien heb. Je weet verdomme goed dat niks of niemand op míj wacht in het weeshuis. Niet zoals jouw moeder of vader op je wacht want je weet donders goed dat je vader om je geeft ook al toont hij dat op een vreemde wijze. Vind jij dan dat je mij kan beoordelen omdat mijn gevoelens de vrije loop heeft genomen; jij hebt tenminste nog iemand. Ik heb niemand.’ voor het eerste keer leek Campbell verdriet te hebben waardoor ik naar de twee toeliep en er tussen in ging staan.
    ‘Het is een fout maar net zoals mij heb jij ook fouten begaan. Ik heb jou vergeven en je zou hypocriet zijn als je de mijne niet vergaf.’
    'Campbell,' siste ik dan en greep naar zijn arm en trok die terug zodat hij Scorpius los liet en duwde hem een meter verderop waarna ik er tussenin ging staan.
    'Ik weet niet wat er is gebeurd maar,' ik keek Scorpius even aan en schudde met mijn hoofd.
    'Dat "soort" is overigens ook een mens, net als jou. Wat lijk jij veel op je vader.' Siste ik en keek Campbell even aan. Niets kwam dan meer uit mijn mond. Ik zucht zachtjes en schudde met mijn hoofd.
    'Ik snap het niet.' Murmelde ik en liep naar een boom toe, twee meter verderop en leunde er even aan.
    'Weet dat we nog terug moeten gaan naar Zweinstein..'


    Srom stuk ;x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Campbell duwt me tegen een boom aan en houdt een arm bij mijn nek zodat ik niks kan. Ik krijg amper adem.
    ‘Verdomme; wat doe jij in vredesnaam hier en hoe dúrf je mij te beoordelen na alles wat ik bij jou door de vingers gezien heb. Je weet verdomme goed dat niks of niemand op míj wacht in het weeshuis. Niet zoals jouw moeder of vader op je wacht want je weet donders goed dat je vader om je geeft ook al toont hij dat op een vreemde wijze. Vind jij dan dat je mij kan beoordelen omdat mijn gevoelens de vrije loop heeft genomen; jij hebt tenminste nog iemand. Ik heb niemand.’ Ik zie het verborgen verdriet in Campbell. Meteen krijg ik de drang om hem te helpen als hij zo verdrietig is. Maar ik kan niks. Éen hand leg ik op de zijne.
    ‘Het is een fout maar net zoals mij heb jij ook fouten begaan. Ik heb jou vergeven en je zou hypocriet zijn als je de mijne niet vergaf.’ Ik wil iets zeggen maar Weasley duwt me weg van Campbell. Hij zegt van alles maar ik let niet op. Ik kijk enkel naar Campbell. Mijn handen trillen lichtjes door het gebrek van lucht van net.
    'Waarom hij? Je kent hem net.' Ik haal een grote hap adem. 'Waarom was ik nooit een optie?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lily Luna Potter
    'Iemand die het begrijpt! En dan samen met Black! Mary en Alice geloven me nooit. Maar ja, hun worden niet ieder jaar uitgevraagd door een arrogante idioot!' Ik grinnik. 'Uitgevraagd? Nu heb ik ook iets om hem mee te pesten.' Ik weet eigenlijk niet precies wie Black is, maar het zal wel één van zijn vrienden zijn. Het is niet alsof ik al zijn vrienden ken.
    'Maar jij bent dus Potters zusje?' Vraagt Lily dan voor de zekerheid. Ik knik. 'Vreemd, heeft hij het echt nooit over mij gehad? Die vuile rat, zeker doen alsof hij enig kind is.' Ik neem me voor om James hard te slaan als ik hem weer zie. Toch ben ik verbaasd dat Lily niet weet dat er drie Potter-kinderen zijn. Dat is namelijk over het algemeen wel bekend. Iedereen wist het al voordat ik überhaupt op Hogwarts zat. De eerste keer in de trein gingen er al een stuk of twintig kinderen bij me in de coupé zitten, om allemaal irritante vragen te stellen. Ugh. Sindsdien probeer ik om zo veel mogelijk alleen te zitten in de trein.
    Ik schrik op als ik een stem hoor. 'Hey wacht!' Ik kijk op en zie een jongen naar ons toe rennen. Hij ziet er nogal slungelig uit, met rood haar en sproeten. Ik schat hem zeker twee keer zo lang als ik.
    De jongen klimt de koets in. 'Ron Weasley,' stelt hij zichzelf voor. Tenminste, dat is wat ik versta. Hij kan toch niet echt Ron Weasley heten? 'Ehm hebben jullie Harry Potter en Hermelien Griffel gezien?' Vraagt hij vervolgens. Ik kijk hem ongelovig aan.
    'Hé?' Vraag ik versuft.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    OMG SCORPIUS XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB schreef:
    Scorpius Malfoy

    Campbell duwt me tegen een boom aan en houdt een arm bij mijn nek zodat ik niks kan. Ik krijg amper adem.
    ‘Verdomme; wat doe jij in vredesnaam hier en hoe dúrf je mij te beoordelen na alles wat ik bij jou door de vingers gezien heb. Je weet verdomme goed dat niks of niemand op míj wacht in het weeshuis. Niet zoals jouw moeder of vader op je wacht want je weet donders goed dat je vader om je geeft ook al toont hij dat op een vreemde wijze. Vind jij dan dat je mij kan beoordelen omdat mijn gevoelens de vrije loop heeft genomen; jij hebt tenminste nog iemand. Ik heb niemand.’ Ik zie het verborgen verdriet in Campbell. Meteen krijg ik de drang om hem te helpen als hij zo verdrietig is. Maar ik kan niks. Éen hand leg ik op de zijne.
    ‘Het is een fout maar net zoals mij heb jij ook fouten begaan. Ik heb jou vergeven en je zou hypocriet zijn als je de mijne niet vergaf.’ Ik wil iets zeggen maar Weasley duwt me weg van Campbell. Hij zegt van alles maar ik let niet op. Ik kijk enkel naar Campbell. Mijn handen trillen lichtjes door het gebrek van lucht van net.
    'Waarom hij? Je kent hem net.' Ik haal een grote hap adem. 'Waarom was ik nooit een optie?'


    Dafuq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••