• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 13:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    kuchkuch GELDERLAND <3


    EEY daar kom ik vandaan(dance)

    @Daggers, haha tja. Ons dorpje heeft eigenlijk helemaal niks behalve een tennisbaan. Meer koeien dan mensen om zo maar te zeggen zoals heel Drenthe,


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    EEY daar kom ik vandaan(dance)

    @Daggers, haha tja. Ons dorpje heeft eigenlijk helemaal niks behalve een tennisbaan. Meer koeien dan mensen om zo maar te zeggen zoals heel Drenthe,


    Er zijn waarschijnlijk ook in mijn gedeelte meer koeis dan mensen :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    hehe bij mij zijn er juist meer paarden dan mensen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    hehe bij mij zijn er juist meer paarden dan mensen ('x


    TYPEN MET ROB JIJ! ANDERS KOMT JB JE HALEN VANAAF!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    TYPEN MET ROB JIJ! ANDERS KOMT JB JE HALEN VANAAF!


    omg ik ben inspiratieloos ja :'( mijn hoofd is momenteel net een zeef; en laat JB maar komen ik gooi mijn kat wel tegen zijn hoofd. Ze krabte me nog daarnet (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    omg ik ben inspiratieloos ja :'( mijn hoofd is momenteel net een zeef; en laat JB maar komen ik gooi mijn kat wel tegen zijn hoofd. Ze krabte me nog daarnet (cat)


    laat hem haar kussen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    George Weasley

    Het gekraak van de takken onder mijn schoenen werden zachter en zachter tot het bijna helemaal verdween. Voor een lange tijd was het ook stil en ik kon niet achter me kijken om te zien of Campbell er nog was. Op een gegeven moment hoorde ik niets meer dan alleen de geluiden van weerwolven die huilden.
    'Campbell?'
    Ik hoorde niets tot twee handen me vastgrepen en ik bijna een kreet liet.
    'Boe.' Hoorde ik en mijn hart maakte een sprogetje van de schrik. Campbell trok me bijna achteruit waardoor ik me omdraaide om hem te zien en door zijn evenwicht ook mijn evenwicht verloor en bijna met hem mee achterover viel, tot ik hem bij zijn arm vastgreep en bijna achteruit viel, maar mezelf net tegenhield. Ik stond erg dicht bij hem, letterlijk vlak voor hem waardoor ik zijn adem over mijn gezicht heen voelde streken. Ik glinlachte en keek naar zijn ogen terwijl ik hem niet los liet.
    'Je kunt me niet zo makkelijk bang maken, Campbell Saunders.' Fluisterde ik. Hij hield mij nog vast en ik bij zijn arm. We stonden zo dicht bij elkaar wat me een vreemde gevoel gaf. Mijn hart leek zelfs sneller te kloppen voor een of ander reden, dit is zo een ongemakkelijke positie. Ik glimlachte zachtjes en staarde letterlijk diep in zijn ogen alsof ik ik iets in probeerde te vinden.
    Ik was niet eens bij bewust van dat ik dichter naar hem toe leunde, niet eens dat ik iets tegen de punt van mijn lippen aan voelde voordat ik geschrokken achteruit deinsde en het bijna uit zou schreeuwen van verwarring tot ik weer gewoon door liep alsof er niets was gebeurt.
    'Zullen we verder? En overigens, ik schrok niet.' Riep ik nog.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Daggers schreef:
    (...)

    laat hem haar kussen.


    Why D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Why D:


    --'' HET KAN! en ze vinden elkaar secretly leuk, als je goed terug las.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 21:36 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    aaah je vermoord me met die gele lettertype D: ik zal dansen op je graf NOA ! D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    aaah je vermoord me met die gele lettertype D: ik zal dansen op je graf NOA ! D:


    Hoezo? HAHAH! NEE


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    Ik voelde een stevige grip rond mijn arm wat zorgde dat we niet samen op de grond zouden vallen. Het zorgde alleen voor dat ik tegen hem aangedrukt stond en onze gezichten dichter bij elkaar waren dan ooit. Door het kleine beetje maanlicht wat door de takken scheen zag ik lichtjes Georges gezicht. ‘Je kunt me niet zo makkelijk bang maken, Campbell Saunders.’ ik lachte zachtjes ook al had ik geen flauw idee of hij het kon horen. ‘Echt wel.’ Fluisterde ik zachtjes terug terwijl mijn hart een paar slagen sneller maakte. Seconden of minutenlang leek de aarde stil te staan wat mijn hart deed kloppen terwijl we beide geen moeite deden om een pas te zetten. Geen moeite om de stilte te verbreken tot ik wat voelde tegen mijn lippen. Voorzichtig volgde ik eenmalig Georges beweging terwijl er allerlei rare emoties losschoten in mijn lichaam. Mijn hart leek via mijn keel naar buiten te willen kloppen terwijl ik mijn ogen zachtjes sloot tot George ze na een seconde of wat mijn lippen losliet en ik mijn ogen weer opende en mijn mond voor enkele millimeters openviel. Ik bleef in trance zwijgend stil staan terwijl ik naar voren staarde en George verder hoorde lopen. Ik besefte geen eens meer dat ik zuchtte en er kippenvel op heel mijn huid tevoorschijn gekomen was tot ik Georges stem hoorde. ‘Zullen we verder? En overigens, ik schrok niet.’ Ik wendde mijn blik af van het geluid en ergens had ik zin om júist de andere kant op te rennen. Weg van George. Weg van deze rare gevoelens gevuld met haat. Toch deed ik met moeite een paar passen richting George en ging naast hem lopen. ‘Dat lijkt me beter ja; van flauwe grappen uithalen komen we niet dichter bij Zweinstein.’


    pff ik ben mijn hersens laten kraken over Robert #Noa


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    (A) Braaf :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sirius Black
    'Je had me bijna, Zwarts. Ik weet dat ik geen kind heb en jouw kinderen worden raar. Nog raarder dan mijne.' Ik kijk weg. Natuurlijk, het is echt iets voor mij om zo'n grap te maken. Maar hoe kan ik hem nou duidelijk maken dat dit echt geen grap is? Mijn grappen zijn altijd geweldig doordacht, al zeg ik het zelf. 'Volgens die George was zelfs mijn kleinkind Albus hier. Ik bedoel. Ik ben zestien! Wat nou kleinkind! Waar blijven Remus en Peter eigenlijk?' Ik haal mijn schouders op en pak de krant die er ligt. De ochtendprofeet van één september 1996. Dit kan geen toeval zijn.
    'Ochtendprofeet, één september 1996. Eerste kop: Harry Potter, de uitverkorene?' Ik kijk James aan. 'Je zoon wordt beroemd, Prongs.' Ik blader wat door de profeet. Voornamelijk over die Harry en jeweetwel, die teruggekeerd is. Blijkbaar heeft die Harry daar ook al iets mee te maken. Ik vind een artikel over mij. Mijn mond valt open. 'Sirius Black, na twaalf jaar in Azkaban toch onschuldig.' Ik kijk naar James. Meteen begin ik te lezen. Als ik klaar ben gooi ik de krant op de grond. 'DIE. KLEINE. ROT. RAT!' schreeuw ik hard. 'Hij mag hopen dat hij mooi daar in het verleden is gebleven want anders...' Ik ga weer zitten als ik zie dat iemand kijkt. Ik draai me naar James. 'Wormtail. Hij verraadde jou en Lily waardoor jullie twee vermoord werden door Voldemort. Toen gaf hij mij de schuld en daardoor zat ik twaalf jaar in Azkaban. Nu zijn wij twee dood en leeft die stomme Pippeling nog,' zeg ik woedend. 'Maar aan de zonnige zijde, ik ben, of was, Harry's peetvader.'


    James Potter

    'Ochtendprofeet, één september 1996. Eerste kop: Harry Potter, de uitverkorene?' Ik kijk hem fronsend aan 'Je zoon wordt beroemd, Prongs.' Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Dat heeft hij van mij geerft!' zeg ik en ik grijns even. Toch valt er niets te grijnzen. Stel dat we echt in een andere tijd gekomen zijn... 1996? Dat is twintig jaar later. Het kan haast niet dat ik dan een kind rond mijn leeftijd heb. Dat is... absurd! Dan zou ik over vier jaar al een kind moeten krijgen. In vier jaar tijd Lily's hart veroveren en haar ook nog zo ver krijgen om een kind te krijgen.
    'DIE. KLEINE. ROT. RAT!' Maakt Sirius mij wakker uit mijn gedachten. Ik kijk hem fronsend aan. Heeft hij het over Peter? 'Hij mag hopen dat hij mooi daar in het verleden is gebleven want anders...' Hij verzit even en kijkt mij aan. Waar heeft hij het over? 'Wormtail. Hij verraadde jou en Lily waardoor jullie twee vermoord werden door Voldemort. Toen gaf hij mij de schuld en daardoor zat ik twaalf jaar in Azkaban. Nu zijn wij twee dood en leeft die stomme Pippeling nog,' doordat Sirius het zo woedend zegt, weet ik dat dit geen grap is. 'Maar aan de zonnige zijde, ik ben, of was, Harry's peetvader.' Ik weet niet goed hoe ik moet reageren, dus ik kijk hem aan.
    'En de andere zonnige zijde is dat Lily uiteindelijk dus toch voor mij valt! Ik wist wel dat ze mijn charmes niet kon weerstaan!' Zeg ik en ik haal mijn hand door mijn haar. 'Maar even serieus, Peter verraadt ons en geeft jou de schuld? Jemig, twaalf jaar in Azkaban! Ik zou nog liever dood gaan denk ik, oh wacht... Dat ben ik al.'
    Misschien ben ik wel een geest. Professor Kist had eerst toch ook niet door dat hij dood was? Ik buig me voorover en probeer mijn hand door Sirius' borst heen te steken. Dit lukt niet echt dus ik grijns. 'Nee ik ben geen geest blijkbaar. Heb je trouwens getraind? Je voelt gespierder!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sirius Black
    'En de andere zonnige zijde is dat Lily uiteindelijk dus toch voor mij valt! Ik wist wel dat ze mijn charmes niet kon weerstaan!' Ik glimlach en schud mijn hoofd. Hij is een idioot. 'Maar even serieus, Peter verraadt ons en geeft jou de schuld? Jemig, twaalf jaar in Azkaban! Ik zou nog liever dood gaan denk ik, oh wacht... Dat ben ik al.' Hoewel ik dit ontzettend eng vind moet ik toch lachen. Ik wil ook echt niet naar Azkaban. Twaalf jaar. Ik kijk naar de foto die er van mij bij staat. Ik zie er echt gestoord uit. Misschien is dat wel waarom George Weasley mij vreemd aankeek. Hier staat dat ik in een of andere orde zit.
    James buigt zich naar voren en raakt mijn borst aan. Ik kijk hem aan alsof hij gek is. 'Nee ik ben geen geest blijkbaar. Heb je trouwens getraind? Je voelt gespierder!' Ik grijns en haal mijn schouders op.
    'Ach, altijd de dames een plezier doen hè. Ik ga volgens mij niet trouwen dus dat is geen probleem. Jij moet lieve Lily versieren, anders komt die hele Harry er niet. Ik wil hem wel ontmoeten en vertellen hoe een grote idioot zijn vader wel niet is. Blijkbaar was ik zijn peetvader en waren we BFF's,' grijns ik.


    Spoiler alert: you will save yourself