• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 13:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omfg ik heb zo iets gemeens voor George :') ook al ga je het wss nog niet merken ;P

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 19:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Allerlei emoties spatte los toen ik in zijn nek beet terwijl mijn ene hand zijn borstkast omklemde. Alles in mij vroeg om meer terwijl mijn lichaam niet meer dat van mij leek. Mijn geest leek niet meer dat van mij. Ik leek totaal iemand anders die van een afstandje afkeurend naar twee mensen aan het kijken was. ‘Camp.’ Hoorde ik George zachtjes murmelen. Niet dat het mij uitmaakte maar blijkbaar had hij een heel ander idee met mij. Hij plaatste zijn hand achter mijn nek die hij even aandrukte voordat hij me weghaalde waardoor ik weer in zijn ogen moest kijken. Niet dat dat lang duurde aangezien zijn hoofd dichterbij kwam en zijn lippen vol op die van mij te plaatsen. Verstijfd bleef ik staan terwijl mijn hele gevoel me toe leek te juichen. Alsof ik hem nog dichter tegen me aan moest drukken en mijn handen over zijn lichaam moest laten gaan. Mijn hele buik leek uit elkaar te spatten als vuurwerk evenals mijn hart tot hij zijn lippen ruw die van mij afhaalde waardoor ik zacht hijgde en mijn gezicht automatisch naar de grond gekeerd stond waardoor er allerlei plukjes haar door de war lag en niet eens George stem hoorde die wat aan het zeggen was. Mijn hele lichaam schreeuwde om hem. Om hem weer te voelen op wat voor manier dan ook. Ik keek wazig naar voren waar George zich bevond en automatisch dwong mijn lichaam om aantal passen dichterbij te doen en voor ik het wist stond ik weer pal voor hem. ‘ik haat je zo erg.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik mijn armen strak achter zijn nek zetten en mijn lichaam pal tegen de boom aan te drukken waardoor ik George zo dicht als maar kon tegen me aan kon drukken. Ik kroop met mijn gezicht haast in zijn nek voordat ik aan zijn oor zoog om vervolgens af te glijden naar zijn nek waar ik weer in beet terwijl een hand in zijn haar vastgeschroefd werd waar ik zachtjes aan trok.


    Draco Malfoy.

    ‘Ik ben nooit goed genoeg, Draco. Het moet altijd beter en dat weet ik. Het spijt me als ik een slechte zoon ben; een mislukkeling. Het spijt me voor alles. Ik weet dat je veel liever een zoon had gehad die meer op jou lijkt; zo sterk is als jij bent.’ Ik bleef stil terwijl ik me leeg voelde vanbinnen. Als dit werkelijk mijn zoon was; wat heb ik dan gedaan in de toekomst. Was ik werkelijk zo’n slechte vader om zijn kind een minderwaardigheids complex aan te praten? Hoe hij zich voelde zo voelde ik precies bij mijn vader alleen mijn moeder. Dat was mijn koningin. Ze deed alles voor me en ik hield meer van haar dan wat dan ook. Ik zou voor haar door het vuur gaan en daarom deed ik deze opdracht. Zodat haar niks overkwam. ‘Eh kom je mee naar het kasteel?’ hoorde ik plotseling Scorpius vragen. Ik keek hem voor slechts een seconde verbijsterd aan. Zweinstein. Het leek allemaal zo onwerkelijk plotseling. Ik knikte en pakte mijn hutkoffer waarna we de Zweinstein Express verlieten. ‘Scorpius; als je werkelijk mijn zoon bent.. dus van de toekomst. Hoe gaat het met mijn vader en moeder; Narcissa en lucius.’

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 19:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell liep tot mijn grootste angst weer naar me toe en stond recht voor me stil.
    ‘ik haat je zo erg.’ Murmelde hij zachtjes. ik bleef verbaasd stil staan tot hij zijn armen strak achter mijn nek zette en me maar zo dicht mogelijk bij zich aandrukte. Ik leek wel verlamd en allerlei gevoelens raasden door mijn lichaam, of het nou weer haat is betwijfel ik het nu. Of nee, ik weet zeker dat het geen haat is. Mijn gedachtes leken wel op stop gezet te zijn. Ik kon niet meer denken en voor ik het wist drukte ik Campbell zelf met mijn hand tegen de boom achter hem aan toen hij zijn gezicht in mijn nek begroef en aan mijn oor zoog. Ik beet op mijn lip en even leek het alsof mijn lichaam zou ontploffen doordat het niet zo veel gevoelens en gedachtes tegelijk aankon. Maar toch bleven mijn gedachtes stil te staan. Ik voelde hem weer in mijn nek bijten waardoor ik hem automatisch meer tegen de boom aaan drukte en ook mijn gezicht in zijn nek begroef. Er wilden woorden uit mijn mond komen maar ze leken vast te zitten in mijn keel. Ik wilde verstandig denken en achteruit deinzen maar mijn verstand stond op stil. Ondank dit alles kreeg ik het voor elkaar om alweer Campbell zijn naam te fluisteren.
    'Ik haat jou ook.' Murmelde ik dan, totaal onder trance en als een magneer vlogen mijn lippen naar zijn oorlel waar ik zachtjes aan beet voordat ik hem vurig op de lippen zoende en mijn handen automatisch op zijn borstkas plaatste.
    'Ik haat jou..' Murmelde ik weer en absurd liet ik hem los. Mijn handen lagen nog steeds op zijn borstkas en verstijfd bleef ik hem zo aanstaren. Wat doe ik? Mijn handen gleden van zijn borstkas af en ik bleef hem aanstaren. Ben ik gek geworden? Nee. Wacht, wat gebeurd er met mij? Mijn mond viel een paar milimeters open voordat ik mijn hand weer in zijn haren stak en het in een vuist balde.
    'Waarom.' Vroeg ik simpel en schudde even met mijn hoofd. Onmogelijk om mijn zin af te maken. Mijn lichaam schreeuwde maar naar meer, meer van Campbell, maar ik hield me tegen. Dit kan niet goed zijn.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 12:42 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy
    ‘Scorpius; als je werkelijk mijn zoon bent.. dus van de toekomst. Hoe gaat het met mijn vader en moeder; Narcissa en Lucius.’ Ik zeg even niks en kijk weg. Ik weet niet of ik dingen over de toekomst mag vertellen en ik heb niet erg veel zin om dit aan hem te vertellen. Daarom twijfel ik even, maar uiteindelijk beslis ik dat ik het maar beter kan vertellen.
    'Nadat Lucius Malfoy probeerde de nieuwe Heer van het Duister te worden, werd hij vervoerd naar Azkaban. Daar stierf hij na een tijdje. Narcissa kon het niet aan...' Ik ben even stil. 'Ze vermoordde haarzelf.' Ik kijk Draco niet aan, bang om verdriet te zien in de ogen van mijn vader. Ik heb mezelf wijsgemaakt dat mijn vader niets voel omdat het dan makkelijker is te weten dat ik hem nooit trots zal maken. Maar nu ik hem zie als een zestienjarige jongen, lijkt hij opeens veel menselijker. Breekbaar. Ik loop de coupé uit, maar draai me nog om.
    'Draco,' begin ik. Ik moet moeite doen om mijn stem niet te laten breken, wat erg moeilijk is. 'Je bent geen slechte vader. Je probeert me altijd sterker te maken, minder breekbaar. Ik doe altijd alsof je een vreselijke vader bent, iemand die niet van zijn zoon houdt. Maar ik weet dat je dat diep van binnen wel doet. Het is gewoon makkelijker om te doen alsof je niet echt menselijk bent.' Ik loop verder en probeer met al mijn macht mezelf tegen te houden om te gaan huilen. Ik mag niet huilen, dat is het laten zien van je eigen zwakheid, iets wat mijn vader altijd bestraft. Soms met geweld, vaak gewoon met woorden of juist geen woorden. Dan negeert hij me of doet hij alsof ik een klein jongetje ben, een dom jongetje.
    Ik weet niet waarom ik het zo moeilijk vind om mijn vader zo te zien. Misschien omdat het me eraan herinnert dat hij ook ooit gewoon een jongetje was met een onmogelijke vriendschap en een onmogelijke liefde. Dat maakt me misschien nog wel banger dan mijn vader die spreuken op me afvuurt of allemaal dingen tegen me zegt over hoe een vreselijke zoon ik wel niet ben. Dan voel ik me vreselijk, maar nu kan ik het even gewoon niet houden. Ik wil eigenlijk dat ik nu iemand heb om tegen de praten, maar er is niemand die me echt begrijpt. De gene die dan het dichts bij komt is Campbell, maar als ik het er met hem over heb blijft hij zeggen dat ik geluk heb met een vader die een tovenaar is, een vader die mij niet verlaten heeft. En ik weet dat hij gelijk heeft, want ik zou niet graag willen ruilen, maar er is niemand waar ik tegen kan praten.
    Ik neem in mijn eentje plaats in een koets. Nog steeds willen de tranen over mijn wangen stromen, maar ik geef ze geen toestemming. De koets begint te rijden, maar al snel merk ik dat ik niet richting het kasteel ga. Ik rij het bos in, het verboden bos. De enige keer dat ik hier was, was ik samen met Campbell. Hij gaat wel vaker het bos in, maar ik ben daar veel te bang voor. Ik zie een tijdje niemand, maar op begeven moment zie ik twee jongens in de verte. Als ik dichterbij kom herken ik een als een Weasley en de andere als... Cam? Verbaasd kijk ik naar mijn beste vriend die daar met die Weasley staat. Ik zeg eerst niks maar de koets maakt geluid dus ik weet dat de jongens mij kunnen horen.
    'Wat is dit Cam? Een Weasley? Ben je echt zo laag gezakt?' vraag ik. Het feit dat het een jongen is laat ik achterwege. Hoewel duizenden gevoelens door mijn lichaam razen, doe ik alsof ik enkel geschokt ben dat hi net een Weasley omgaat laat staan ermee staat te klooien. Ik ben mijn vader dankbaar dat hij me al die jaren geleerd heeft om mijn emoties onder controle te houden, of ten minste ze niet laat zien. Al meer dan een jaar zijn mij gevoelens voor Campbell meer dan enkel vrienden. Maar ik wist dat hij niet hetzelfde voelde en daarom zei ik niks. Liever vrienden dan niks. Maar nu lijken al die gevoelens samen met haat te gaan. Ik haat Weasley op dit moment zo veel dat ik hem zou kunnen vermoorden.
    Maar ik plats van dat alles te laten zien staat mijn gezicht strak. 'Denk even na, Campbell. Denk je nou echt dat mensen je nog serieus nemen als je met dat soort omgaat?'

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 13:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha Scorpius, kom Campbell en George vergezellen :'D

    Leora, we hebben Ginny en Albus helemaal vergeten :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Lily Luna Potter
    'Ik ben Lily. Lily Evans. En jij?' Antwoordt het meisje. Ik knipper een paar keer verbaasd met mijn ogen. Dit is nou echt pure toeval. Vreemd, ik dacht altijd dat ik de enige Lily op school was. Ik heb deze Lily blijkbaar over het hoofd gezien.
    'Prachtige naam,' grijns ik. 'Want zo heet ik ook. Lily Potter.' Ondertussen zet ik mijn hutkoffer overeind, die was omgevallen tijdens de botsing. 'Je mag me ook Lils of Lilster noemen,' ga ik verder. 'Zo noemt de hele school me toch al. Ik wist trouwens niet dat er nog een Lily op Hogwarts zat. Ben je toevallig nieuw dit jaar?' Ik kijk haar vragend aan. Mijn maag protesteert ondertussen. Misschien is het tijd om uit de trein te gaan.
    'Laten we naar de koetsen gaan, voordat die wegrijden,' stel ik voor. Dat had ik namelijk vorig jaar. Ik zat met een ander meisje uit Ravenclaw in een coupé, en we waren beiden in slaap gevallen. Gelukkig waren we net wakker voordat de trein weer terug reed, maar we moesten wel dat hele eind lopen. Vreselijk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lily Evans.
    Ze grijnsde. ''Prachtige naam.'' Een kleine glimlach sierde mijn lippen. ''Want zo heet ik ook. Lily Potter.'' Ditmaal keek ik verbaast. ''Sinds wanneer heeft James familie? Ik dacht dat hij de enigste Potter op school was..'' Pas na enkele seconden realiseerde ik me dat ik Potter bij zijn voornaam noemde. Oh god. Wat heb ik een geluk dat hij hier niet is! '''Je mag me ook Lils of Lilster noemen,'' ging Lily verder. ''Zo noemt de hele school me toch al. Ik wist trouwens niet dat er nog een Lily op Hogwarts zat. Ben je toevallig nieuw dit jaar?'' Ik schudde mijn hoofd. ''Ik wist ook niet dat er een andere Lily was. Maar nee, ik begin aan mijn zesde jaar hier. Gryffindor. En jij?'' Voordat ze mijn vraag kon horen ongeveer zei ze al. ''Laten we naar de koetsen gaan, voordat die wegrijden,'' Snel knikte ik. Dat leek me wel beter. Straks misten we alles, dat zou zonde zijn. ''Ja, dat is inderdaad een erg verstandig idee.'' De gang was al bijna leeg hier. Ik opende de deur weer en ging er met mijn koffer door. Waarna mijn blik over de koetsen ging. Kijkend waar geen Slytherins waren, en waar nog plaats was.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    RAB schreef:
    Scorpius Malfoy
    ‘Scorpius; als je werkelijk mijn zoon bent.. dus van de toekomst. Hoe gaat het met mijn vader en moeder; Narcissa en Lucius.’ Ik zeg even niks en kijk weg. Ik weet niet of ik dingen over de toekomst mag vertellen en ik heb niet erg veel zin om dit aan hem te vertellen. Daarom twijfel ik even, maar uiteindelijk beslis ik dat ik het maar beter kan vertellen.
    'Nadat Lucius Malfoy probeerde de nieuwe Heer van het Duister te worden, werd hij vervoerd naar Azkaban. Daar stierf hij na een tijdje. Narcissa kon het niet aan...' Ik ben even stil. 'Ze vermoordde haarzelf.' Ik kijk Draco niet aan, bang om verdriet te zien in de ogen van mijn vader. Ik heb mezelf wijsgemaakt dat mijn vader niets voel omdat het dan makkelijker is te weten dat ik hem nooit trots zal maken. Maar nu ik hem zie als een zestienjarige jongen, lijkt hij opeens veel menselijker. Breekbaar. Ik loop de coupé uit, maar draai me nog om.
    'Draco,' begin ik. Ik moet moeite doen om mijn stem niet te laten breken, wat erg moeilijk is. 'Je bent geen slechte vader. Je probeert me altijd sterker te maken, minder breekbaar. Ik doe altijd alsof je een vreselijke vader bent, iemand die niet van zijn zoon houdt. Maar ik weet dat je dat diep van binnen wel doet. Het is gewoon makkelijker om te doen alsof je niet echt menselijk bent.' Ik loop verder en probeer met al mijn macht mezelf tegen te houden om te gaan huilen. Ik mag niet huilen, dat is het laten zien van je eigen zwakheid, iets wat mijn vader altijd bestraft. Soms met geweld, vaak gewoon met woorden of juist geen woorden. Dan negeert hij me of doet hij alsof ik een klein jongetje ben, een dom jongetje.
    Ik weet niet waarom ik het zo moeilijk vind om mijn vader zo te zien. Misschien omdat het me eraan herinnert dat hij ook ooit gewoon een jongetje was met een onmogelijke vriendschap en een onmogelijke liefde. Dat maakt me misschien nog wel banger dan mijn vader die spreuken op me afvuurt of allemaal dingen tegen me zegt over hoe een vreselijke zoon ik wel niet ben. Dan voel ik me vreselijk, maar nu kan ik het even gewoon niet houden. Ik wil eigenlijk dat ik nu iemand heb om tegen de praten, maar er is niemand die me echt begrijpt. De gene die dan het dichts bij komt is Campbell, maar als ik het er met hem over heb blijft hij zeggen dat ik geluk heb met een vader die een tovenaar is, een vader die mij niet verlaten heeft. En ik weet dat hij gelijk heeft, want ik zou niet graag willen ruilen, maar er is niemand waar ik tegen kan praten.
    Ik neem in mijn eentje plaats in een koets. Nog steeds willen de tranen over mijn wangen stromen, maar ik geef ze geen toestemming. De koets begint te rijden, maar al snel merk ik dat ik niet richting het kasteel ga. Ik rij het bos in, het verboden bos. De enige keer dat ik hier was, was ik samen met Campbell. Hij gaat wel vaker het bos in, maar ik ben daar veel te bang voor. Ik zie een tijdje niemand, maar op begeven moment zie ik twee jongens in de verte. Als ik dichterbij kom herken ik een als een Weasley en de andere als... Cam? Verbaasd kijk ik naar mijn beste vriend die daar met die Weasley staat. Ik zeg eerst niks maar de koets maakt geluid dus ik weet dat de jongens mij kunnen horen.
    'Wat is dit Cam? Een Weasley? Ben je echt zo laag gezakt?' vraag ik. Het feit dat het een jongen is laat ik achterwege. Hoewel duizenden gevoelens door mijn lichaam razen, doe ik alsof ik enkel geschokt ben dat hi net een Weasley omgaat laat staan ermee staat te klooien. Ik ben mijn vader dankbaar dat hij me al die jaren geleerd heeft om mijn emoties onder controle te houden, of ten minste ze niet laat zien. Al meer dan een jaar zijn mij gevoelens voor Campbell meer dan enkel vrienden. Maar ik wist dat hij niet hetzelfde voelde en daarom zei ik niks. Liever vrienden dan niks. Maar nu lijken al die gevoelens samen met haat te gaan. Ik haat Weasley op dit moment zo veel dat ik hem zou kunnen vermoorden.
    Maar ik plats van dat alles te laten zien staat mijn gezicht strak. 'Denk even na, Campbell. Denk je nou echt dat mensen je nog serieus nemen als je met dat soort omgaat?'



    Aangepast.
    BOEM plottwist.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Aangepast.
    BOEM plottwist.


    Oh nee dit gaat fout


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh nee dit gaat fout


    Haha natuurlijk. Ik kan niet wachten op Leora's reactie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lily Luna Potter
    'Sinds wanneer heeft James familie? Ik dacht dat hij de enigste Potter op school was..' Ik had haar meegetrokken naar de koetsen, maar nu blijf ik abrupt staan. 'Wacht, wat?' Roep ik verontwaardigt. 'Je kent James wel maar mij niet?' Ik bal mijn handen tot vuisten. 'James is echt zo verschrikkelijk vervelend. Hij vind dat hij heel wat is omdat hij in het zwerkbalteam zit. Nou, pech broertje, want ik zit er dit jaar ook in.' Ik weet niet of het nou tegen mezelf of tegen Lily heb, maar watmaakt het uit.
    'Wat een arrogante kwal,' ga ik kwaad verder. 'Hij laat dit "beroemd zijn"- gedoe echt naar zijn hoofd stijgen.'
    Lily vraagt nog wat over in welk jaar ik zit, maar mijn blik valt al op een lege koets. 'Kijk, daar!' Ik wijs naar de koets verderop en loop er naartoe. 'Deze is leeg.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lily Evans.
    Ze had me mee getrokken maar bleef toen stil staan. Haar stem klonk verontwaardigt. ''Je kent James wel maar mij niet? James is echt zo verschrikkelijk vervelend. Hij vind dat hij heel wat is omdat hij in het zwerkbalteam zit. Nou, pech broertje, want ik zit er dit jaar ook in.'' zei ze. Kwaad ging ze verder. ''Wat een arrogante kwal. Hij laat dit "beroemd zijn"- gedoe echt naar zijn hoofd stijgen.'' Ik grijns. ''Iemand die het begrijpt! En dan samen met Black! Mary en Alice geloven me nooit. Maar ja, hun worden niet ieder jaar uitgevraagd door een arrogante idioot!'' Dus blijkbaar had Potter een zusje. Sinds wanneer eigenlijks? Als ze eerste jaars was mocht ze niet in het zwerkbalteam komen. Dus moest ze ouder zijn dan dat. ''Kijk daar!'' Ze wijst naar een koets en loopt erheen. Ik volg haar en zie dat die leeg is. Snel klom ik erin en propte mijn koffer onder de bank. ''Maar jij bent dus Potters zusje?'' vroeg ik haar voor de zekerheid. Hij was volgens mij enigst kind.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ron Weasley

    Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Ik ben in de trein naar Zweinstein. Waarom ben ik dan de enige? Ik kijk naar buiten en zie dat we er al zijn. Mijn ogen worden groot en ik sta meteen op. Mijn hutkoffer meetrekkend loop ik door de trein. Natuurlijk heb ik me weer verslapen. Met een zucht zie ik dat alle koetsen al weg zijn. Net als ik wil gaan zitten zie ik nog een koets met twee meisjes erin. In het slechtste geval zitten er twee Zwadderaars in.
    'Hey wacht!' Schreeuw ik en ik ren naar de koets. Ik stap erin en zet mijn hutkoffer neer. Ik zie de twee meisjes en ga zitten. 'Ron Weasley,' stel ik mezelf voor. Het zijn twee Griffoendors, maar ik heb ze nog nooit gezien. Beiden lijken bet veel op elkaar. Ze zien er ook uit alsof ze in mijn jaar of net jonger of ouder zijn. Maar ik heb ze nog nooit gezien. 'Ehm hebben jullie Harry Potter en Hermelien Griffel gezien?' vraag ik met een rood hoofd. Die twee zijn natuurlijk alweer op school. Ik weet dat Fred en George ontzettend veel grappen gaan maken als ze weten dat ik met twee mooie meisjes in een koets zat, dus ik kan het beter maar verzwijgen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wtf wat doen jullie mij aan :') ik zit te twijfelen bij Campbell nu :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wtf wat doen jullie mij aan :') ik zit te twijfelen bij Campbell nu :p


    Muhahahah


    Spoiler alert: you will save yourself