• De stelling van deze week luidt:
    Homo's zouden ook het recht moeten hebben om bloed te mogen doneren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 1:14 ]


    -

    Zaynsmirrorr schreef:
    (...)

    GEEN RECHT, HOOR JE WAT JE ZEGT ? Omda een mens verliefd is op het zelfde geslacht heeft hij/zij geen recht op digen ? ASJEBLIEFT SHUT Up

    Mijn mening :
    DIT IS EEN FK DOMME STELLING AL BEN JE EEN HOMO HATER. Een homo js een mens en dat betekent dat hij/zij het zelfde recht moet hebben ! Iedereen is gelijk hoor ? We leven niet in 1940 , inmiddels zitten we jn 2014 , en dan mag een mens geen bloed doneren om andere mensen te helpen omdat in zijn privé leven een situatie zit dat hij / zij op het zelfde geslacht valt ? Onzin dit

    Schat, lees het topic eens door, alsjeblieft.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oneens


    -

    Novoselic schreef:
    (...)
    Schat, lees het topic eens door, alsjeblieft.


    Wow gênant dit , ahaha ja ik liet me een beetje gaan door de eerste rea omdat me broer homo is haha , je jad gelijk eerst het topic ff lezen schamend :$


    -

    Oneens.


    Zaynsmirrorr schreef:
    (...)

    Wow gênant dit , ahaha ja ik liet me een beetje gaan door de eerste rea omdat me broer homo is haha , je jad gelijk eerst het topic ff lezen schamend :$

    I understand - het is altijd even handig om alles door te bladeren dan om ineens een reactie neer te vlammen. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    I understand - het is altijd even handig om alles door te bladeren dan om ineens een reactie neer te vlammen. :3


    Haha ja jnderdaad


    -

    fleurence schreef:
    Het is belachelijk dat er onderscheid gemaakt word tussen homo's en hetro's. Iedereen is even veel waard ongeacht je geaardheid.


    Ik dacht dat ze dat recht al hadden :s


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Fremione schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ze dat recht al hadden :s


    Alleen, en alleen als een man met een man seks heeft gehad mag hij geen bloed doneren.


    Queer zijn is gewoon alles

    DiNozzo schreef:
    Hebben ze dat recht niet dan? Belachelijk. O.o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ^ Jawel, dat hebben ze wel. Alwin heeft dit heel uitgebreid uitgelegd, maar het komt neer op: het hiv-virus wordt pas na een x-tijd zichtbaar in het bloed, vandaar dat er een paar maanden tussen de laatste keer seks met een man en het doneren van bloed moet zitten. Dit omdat homo's vaker hiv hebben dan hetero's.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DiNozzo schreef:
    Hebben ze dat recht niet dan? Belachelijk. O.o


    - I solemnly swear that I am up to no good ° mischief managed

    Ik vind dat iedereen gelijk is dus homo's ook.


    Just Smile, Peace & Love

    Leuk dat niemand het topic doorleest.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Leuk dat niemand het topic doorleest.


    Indeed. :W


    26 - 02 - '16