• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Wut? Is dat niet gewoon voor een film ofzo?
    Maar het gaat om het fictionele karakter, niet om Bertie Gilbert :Y)


    Nein hij heeft het al bijna een jaar zo :p en hij heeft al zijn nieuwe mini-film gelanceerd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh wauw, mijn familie denkt echt dat ik een vriendje heb x'3 elke keer vagen ze; wat doe je op je telefoon, met wie praat je, wat kijk je, wat lees je, wat schrijf je, kom bij ons zitten, ga uit die kamer, praat met osn jn olaatd van je telefoon, doe die telefoon weg, met wie oraat je, heb je een vriend, heb je een vriendje..

    En daarnet las mijn vader zelfs stiekem mee toen ik op de bank zat en deze ost aan het schrijven was.. maar ik zit gewoon 24/7 op quizlet x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Voordat ik de deur uit kon lopen schrok ik van een stoel die achterover viel en George die abrupt voor mij stond en zijn lippen met die van mij versmolt en zijn hand in mijn haar plaatste. Een raar gevoel rees op uit mijn binnenste en ik leek uit het niets in vuur en vlam te staan terwijl ik zojuist het nogal koud had. Ik wilde mijn hand over zijn lichaam laten gaan terwijl ik niet eens meer in de gaten had dat Albus bij ons stond maar hij haalde zijn lippen van die van mij aan. Ik kon het niet laten om in trance naar hem te kijken terwijl het leek alsof er een kist vol vuurwerk in mij ontplofte en automatisch probeerde ik mijn buik in te houden om die gevoel weg te drukken wat alleen maar een slechte ritme van mijn hart veroorzaakte. ‘Ik geef wel om je. Misschien zien we elkaar nog; of je gaat terug naar je eigen tijd; maar ondanks alles zeg ik je een ding; ik ga mijn belofte alsnog nooit breken, Campbell.’ Mijn mond viel een klein stukje open en het ergste was dat ik hem dicht tegen mij aan wilde drukken en mijn lippen voor altijd tegen die van hem te bevestigen terwijl ik verwarmd zou worden door zijn lichaam. ‘Uh- zullen we?’ hoorde ik Albus murmelen en ik keek verbaasd om terwijl ik nog veel verbaasder een hand door mijn haar haalde en nog verbaasder met mijn ogen knipperde terwijl ik niet in staat leek te zijn om wat te zeggen terwijl dat wel moest. Ik deed een stap richting Albus en wist me nog een keer vol verbazing om te draaien en het leek me niet meer te deren of hij dat kon zien of niet. Het was op dit moment een onmogelijkheid om dat te verdrijven.
    ‘Je hebt wat met Scorpius.’ Wist ik uit te brengen voordat ik me weer omdraaide en naar de kamer van Albus Perkamentus te lopen.


    Voor het eerst heeft iemand Cam sprakeloos gemaakt en zo in de war en verbaasd tegelijk xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Oh wauw, mijn familie denkt echt dat ik een vriendje heb x'3 elke keer vagen ze; wat doe je op je telefoon, met wie praat je, wat kijk je, wat lees je, wat schrijf je, kom bij ons zitten, ga uit die kamer, praat met osn jn olaatd van je telefoon, doe die telefoon weg, met wie oraat je, heb je een vriend, heb je een vriendje..

    En daarnet las mijn vader zelfs stiekem mee toen ik op de bank zat en deze ost aan het schrijven was.. maar ik zit gewoon 24/7 op quizlet x')


    haha vreselijk als ze dat gaan zeggen ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Oh wauw, mijn familie denkt echt dat ik een vriendje heb x'3 elke keer vagen ze; wat doe je op je telefoon, met wie praat je, wat kijk je, wat lees je, wat schrijf je, kom bij ons zitten, ga uit die kamer, praat met osn jn olaatd van je telefoon, doe die telefoon weg, met wie oraat je, heb je een vriend, heb je een vriendje..

    En daarnet las mijn vader zelfs stiekem mee toen ik op de bank zat en deze ost aan het schrijven was.. maar ik zit gewoon 24/7 op quizlet x')


    Haha mijn familie is ook al zo wantrouwig. Ik kan mijn laptop niet aan laten staan in de woonkamer want dan gaan ze erop kijken. Ze willen ook altijd weten wat ik schrijf, hoewel ik dat toch niet vertel. Alleen mijn zusje mag het soms lezen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Haha mijn familie is ook al zo wantrouwig. Ik kan mijn laptop niet aan laten staan in de woonkamer want dan gaan ze erop kijken. Ze willen ook altijd weten wat ik schrijf, hoewel ik dat toch niet vertel. Alleen mijn zusje mag het soms lezen.


    Daarom heb ik nou een wachtwoord op mijn account van mijn vaders computer :3 alleen mijn nixht mag af en toe lezen wat ik schrijf, en een aantal keren veranderde ze stiekem een van mijn George posten, maar ik weet niet meer welke het was x)

    Ik had ook ooit gezien dat mijn zus mijn wachtwoord van computer had gekraakt en ook van hotmail en keek naar mijn berichten omdat ze echt dachten dwt ik een geheime vriendje had x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh, overigens, sorry dat ik George Campbell kiet kussen ook al had hij een nep-relatie met Scoepius. hij en ik, wij beiden konden het gewoon even niet meer volhouden..

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 20:24 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh, overigens, sorry dat ik George Campbell kiet kussen ook al had hij een nep-relatie met Scoepius. hij en ik, wij beiden konden het gewoon even niet meer volhouden..


    Nu is Scorpius saad :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Nu is Scorpius saad :(


    Jij pakt George van Camp af; dat is pas gemeen. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    CAMPBELL GAAT DOOD IN @GOBLEEEET WTF LEORAAAA ;-; HIJ HAD LETTERLIJK BOSJE MET ROZEN GEKOXHT VOOR JOU DIE STRAKS ZOU KOMEEM ;-; WAAROM DOOD JE HEM IN ZIJN BADKAMEEERRRR (HUIL)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    We liepen door de gangen van zweinstein en even keek ik, samen met Campbell, achterom en zag George daar nog steeds staan en kijken tpt de deur zelf dicht viel, dus hij ook. Ik voelde me even ongemakkelijk en draaide me naar Campbell om en wist even niet wat ik noest zeggenz dus bleef ik voor een lange tijd stil zitten.
    'Denk je dat we terug kunnen gaan naar onze eigen tijd?' Begin ik om een onderwerp te starten toen de stilte me te veel werd.
    'Eigenlijk vond ik het hier leuk, ik kon met mijn omen en ouders praten en zien..' zei ik dan met een grijns.

    Sorry, ik kan even niet meer dan dit schrijven


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Jij pakt George van Camp af; dat is pas gemeen. (cat)


    George is nog steeds verliefd op Cam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    George is nog steeds verliefd op Cam.


    SCorpius is Cam's BFF en toch wil je scorpius van Cam afpakken :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Denk je dat we terug kunnen gaan naar onze eigen tijd?’ Ik bleef naar voren staren terwijl het kantoortje van Albus Perkamentus steeds dichter bij kwam. Ik beet op mijn lip en wenste dat Albus zijn mond had gehouden.
    ‘Eigenlijk vond ik het hier leuk, ik kon met mijn omen en ouders praten en zien..’ Ik schudde mijn hoofd. Vond ik het hier leuker? Ik voelde me onzeker en kwetsbaar. Ik vond het hier alles behalve leuk. Mijn macht leek hier geen kracht te hebben en mijn hoofd leek op hol te slaan. Emoties kwamen omhoog die ik nooit eerder ervaren had en ik niet wilde ervaren maar kon ik George achter laten? Wilde ik de risico nemen dat ik hem zou vergeten terwijl ik diep van binnen weet dat hij meer waard is dan ik wil toegeven? Ik haalde nerveus een hand door mijn haar en viel stil bij de opening van Albus Perkamentus kamer terwijl iedere millimeter en centimeter van George voor ogen kon halen. Iedere porie. ‘Ik maak een grote fout.’ Murmelde ik zachtjes en draaide me abrupt om en renden terug naar het lokaal die ik opengooide en met een knal dichtgooide en voordat George wat kon doen legde ik mijn armen in zijn nek en trok hem mee tegen de muur waar ik mijzelf tegen aandrukte en mijn lippen op de zijne drukte. Mijn hart leek haast te ontploffen van de emoties die losbarsten en ik drukte George tijdens onze kus nog dichter tegen mij aan. Terwijl ik onze kus onderbrak. ‘Ik ben beter dan Scorpius.’ Met die woorden gleden mijn lippen naar zijn oor waar mijn adem hevig tegen ademde. ‘Ik weet waar je naar verlangt.’ Fluisterde ik schor terwijl mijn lippen de tast afzochten van zijn oor naar zijn nek waar ik een kus plantte en met een hand zijn gewaad deels aan de kant schoof zodat ik vrijbaan had bij zijn nek waardoor mijn handen naar de onderkant van zijn shirt gleden en zonder mijzelf in te houden schoof ik ze er onder achter zijn schouderbladen waar ik hem nog steviger als het maar kon tegen mij aandrukte terwijl mijn lippen zijn nek beplantten met kusjes alsof ik me jaren had in moeten houden. ‘Ik ben geweldig- George. Niemand kan mij vervangen.’ Siste ik zachtjes voordat ik mijn lippen weer op die van hem drukte.

    Zo Campbell is gewelddadig x’) Campbell maakt het stukje @ Goblet goed ^^ Maar je wilde nathaniel er in hebben :p nu zit hij er in ^^ ook al weet George het niet..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Denk je dat we terug kunnen gaan naar onze eigen tijd?’ Ik bleef naar voren staren terwijl het kantoortje van Albus Perkamentus steeds dichter bij kwam. Ik beet op mijn lip en wenste dat Albus zijn mond had gehouden.
    ‘Eigenlijk vond ik het hier leuk, ik kon met mijn omen en ouders praten en zien..’ Ik schudde mijn hoofd. Vond ik het hier leuker? Ik voelde me onzeker en kwetsbaar. Ik vond het hier alles behalve leuk. Mijn macht leek hier geen kracht te hebben en mijn hoofd leek op hol te slaan. Emoties kwamen omhoog die ik nooit eerder ervaren had en ik niet wilde ervaren maar kon ik George achter laten? Wilde ik de risico nemen dat ik hem zou vergeten terwijl ik diep van binnen weet dat hij meer waard is dan ik wil toegeven? Ik haalde nerveus een hand door mijn haar en viel stil bij de opening van Albus Perkamentus kamer terwijl iedere millimeter en centimeter van George voor ogen kon halen. Iedere porie. ‘Ik maak een grote fout.’ Murmelde ik zachtjes en draaide me abrupt om en renden terug naar het lokaal die ik opengooide en met een knal dichtgooide en voordat George wat kon doen legde ik mijn armen in zijn nek en trok hem mee tegen de muur waar ik mijzelf tegen aandrukte en mijn lippen op de zijne drukte. Mijn hart leek haast te ontploffen van de emoties die losbarsten en ik drukte George tijdens onze kus nog dichter tegen mij aan. Terwijl ik onze kus onderbrak. ‘Ik ben beter dan Scorpius.’ Met die woorden gleden mijn lippen naar zijn oor waar mijn adem hevig tegen ademde. ‘Ik weet waar je naar verlangt.’ Fluisterde ik schor terwijl mijn lippen de tast afzochten van zijn oor naar zijn nek waar ik een kus plantte en met een hand zijn gewaad deels aan de kant schoof zodat ik vrijbaan had bij zijn nek waardoor mijn handen naar de onderkant van zijn shirt gleden en zonder mijzelf in te houden schoof ik ze er onder achter zijn schouderbladen waar ik hem nog steviger als het maar kon tegen mij aandrukte terwijl mijn lippen zijn nek beplantten met kusjes alsof ik me jaren had in moeten houden. ‘Ik ben geweldig- George. Niemand kan mij vervangen.’ Siste ik zachtjes voordat ik mijn lippen weer op die van hem drukte.

    Zo Campbell is gewelddadig x’) Campbell maakt het stukje @ Goblet goed ^^ Maar je wilde nathaniel er in hebben :p nu zit hij er in ^^ ook al weet George het niet..


    Camp is idd geweldadig :')

    En je wilt niet weten hoe erg ik schrok toen Camp bijna of helemaal dood ging in je stukje van @govlet. Ik hield me in omdat ik daarnet weer in de woonkamer zat en nu weer in mijj slaapkamer.

    Maar echt waar; wat een drama. Wat een TIMING. Precies op de moment wanneer George en Molly ruzie hebben over Campbell, gebeurd dit :s en de hele familieband is nu helemaal gescheurd.. *snik*


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••