• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    We kunnen nu ook gewoon nar dag twee gaan.


    Oke laat Camp maar alleen in de bieb ('x Maak jij ochtent-begin post dat ze naar de les gaan... Transfiguratie ofzo? :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Al vroeg in de ochtend word ik wakker. Na gisteravond heb ik Campbell niet meer gezien. Hij was weggegaan naar de bibliotheek, maar niet voordat hij een paar dingen tegen mij gezegd had die ervoor zorgde dat ik niet goed kon slapen. De hele tijd lag ik wakker, slapen was onmogelijk nadat hij dat allemaal zei. Het was nooit mijn bedoeling om hem te beledigen. Maar hij vond het blijkbaar heel erg vervelend toen ik zei dat ik zijn slaaf was. De hele tijd heb ik na zitten denken over of hij zat te liegen of niet. Het zou heel slim van hem zijn om te doen alsof hij het vervelend vind om dat te horen hoewel dat helemaal niet zo is.
    Ik sta op en loop naar de Grote Zaal. Omdat ik vroeg ben, is er nog bijna niemand. Ik neem in mijn eentje plaats aan de Zwadderich-tafel. Gelukkig is niemand naar me aan het kijken. Ik haat het als mensen naar me kijken, Dan voelt het alsof ze iets over mij weten. Ik hou de deur in de gaten, kijkend of George of Campbell binnenkomt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    -

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 20:37 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee (cat)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    De zon kwam langzaam op wat betekende dat de nieuwe dag begon. Ik zou nu naar de Grote zaal kunnen gaan maar ik had totaal geen honger. Ik had een ding nodig en dat had Scorpius; mijn pillen. Mijn voorraad was op. Ik kon ze nooit betoveren in het weeshuis noch krijgen vanuit St Holisto wier ik vervolgens behekste zodat het mijn slaap wegnam. Nerveus tikte ik met mijn vingers op de grond en stond op en als een schim liep ik door de school heen tot ik bij de Grote zaal kwam en mijn spiegelbeeld ontmoette. Ik had er in geen jaren zo slecht uit gezien. Even aarzelde ik en liep toch naar binnen waar ik de Zwadderich tafel af speurde en Scorpius vond waar ik regelrecht naartoe liep en naast hem plaats nam en probeerde zo emotieloos mogelijk te staren maar ik faalde daar finaal in. Ik voelde stress en ik begreep niet waarom. Nerveus tikte ik met mijn vingers op het tafelblad en drukte me dichter tegen Scorpius aan. ‘Ik wil míjn pillen terug. Ik heb ze nodig.’ Fluisterde ik zo zacht mogelijk terwijl ik nerveus bleef tikken en naar allerlei leerlingen keek. Niemand mocht het horen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Uiteindelijk komt Campbell de zaal binnen. Het is maar al te duidelijk dat hij zijn best doet om emotieloos te kijken, maar dat lukt hem niet, Je ziet duidelijk de kwelling in zijn ogen. Ik dacht dat ik blij zou zijn als ik eindelijk Campbells emotie zou kunnen zien, maar integendeel. Hij komt naast me zitten en tikt nerveus op de tafel. Na een tijdje komt hij iets dichterbij, wat ervoor zorgt dat ik alleen maar nerveuzer ben.
    ‘Ik wil míjn pillen terug. Ik heb ze nodig.’ Ik zucht en pak het potje uit mijn zak. Altijd heb ik die pillen gezien als een teken dat hij me echt vertrouwd. Nu hij ze terug wilt... Het voelt alsof hij me niet meer vertrouwd, wat waarschijnlijk ook zo is.
    'Hier heb je ze. Ik wil alleen zeggen dat het me spijt. Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.' Hij blijft nerveus rondkijken en ik zucht. 'Niemand hier kent je, Cam, we zijn in het verleden.' Ik pak wat te eten en probeer te doen alsof hij er niet is. Het lukt niet goed, want ik ben me er echt heel erg bewust van dat hij dicht bij me zit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Hier heb je ze. Ik wil alleen zeggen dat het me spijt. Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.’ Snel pakte ik het potje aan en deed hem onder tafel en keek snel rond of niemand het gezien had. ‘Niemand hier kent je, Cam, we zijn in het verleden.’ Ik zuchtte en haalde verward een hand door mijn haar en opende met trillende handen het potje en gooide een paar pillen op mijn hand en staarde ernaar. Ik had ze nodig. Ze waren niet alleen voor mijn problematiek. Ze maakte me rustiger en ze zorgde dat ik niet moe werd. Ik wilde er nog meer mee experimenteren maar het zou misschien dan te zwaar worden waardoor ik een nieuwe pil moet creëren. Zonder te twijfelen pakte ik met mijn vrije hand de waterkan die trilde door mijn hand. Ik schonk een glas vol en pakte drie pillen uit mijn hand die ik in mijn mond deed. Het maakte me niet uit of het te veel was. Ik was enorm onrustig door een onnaspeurbare reden en ik had kalmte nodig en ik mocht niet in slaap vallen. Niet nu het zo cruciaal was. Slapen kon ik wel als ik ooit dood zou zijn. Niet dat ik dood zou gaan. Ik kon onsterfelijk worden toch- ik kon het beter dan Albus Perkamentus en Nicolaas Flamel samen. ik bracht trillend het glas naar mijn mond en slikte de pillen met behulp van het water door voordat ik mijn hoofd op mijn hand plaatste die leunde op het tafelblad en mijn ogen even sloot.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Ik zie dat zijn handen trillen terwijl hij een glas water vol schenkt en een pil doorslikt. Hij ziet eruit alsof hij al dagen niet geslapen heeft. Meteen vraag ik me af of dat toevallig ook zo is. Gisteravond heeft hij ook in de bibliotheek doorgebracht en ik weet niet of hij terug is gegaan naar de slapzaal of niet. Steeds meer leerlingen komen de Grote Zaal binnen en in stilte eet ik mijn ontbijt. Na een tijdje is het dan eindelijk tijd om naar de les te gaan. Transfiguratie.
    'Kom je mee, Cam?' vraag ik zonder enige emotie te laten horen. Ik sta op en kijk op het rooster. Het lokaal ken ik ten minste. 'Cam, de leraren weten ook niet wie we zijn. Dat weet niemand. En aangezien ik op mijn vader lijk... Waar is hij eigenlijk?' vraag ik. Ik kijk rond en zie hem niet. 'Misschien kunnen we naar het schoolhoofd of zo?' Ik kijk naar de lerarentafel. Op de grote stoel in het midden zit Perkamentus. Meteen voel ik spijt in me opkomen. Mijn vader moet hem dit jaar vermoorden, die opdracht kreeg hij. Maar hij kan het niet en Sneep vermoord hem uiteindelijk. Sneep, die nu twee stoelen van hem vandaan zit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    hmm :p ik heb het gevoel dat ik cam te emotioneel maak xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Kom je mee, Cam?’ ik schrok op en keek verbaasd om mij heen en haalde snel een hand door mijn haar om mijzelf een houding aan te geven. ‘Cam, de leraren weten ook niet wie we zijn. Dat weet niemand. En aangezien ik op mijn vader lijk… Waar is hij eigenlijk? Misschien kunnen we naar de schoolhoofd of zo?’ ik schudde mijn hoofd. Ik ging echt niet het risico lopen om toevallig George tegen de lijf te lopen waar ze even samen voor mijn gezicht klef gingen doen. Waarom zou ik überhaupt nog bij Scorpius zijn. Ik keek hem zijdelings aan. Hij wilde me niet. Hoe durfde hij dat ooit te zeggen nadat het gedeelte wat ik hem in vertrouwen had genomen. Het feit dat ik achtergelaten was in een weeshuis. Het was lang niet alles maar het was veels te groot en hoe leeg ik me daarom nog voel ook al verberg ik dat. Hij wist dat allebei en toch deed hij me dit aan. ‘Zoek het maar uit.’ Ik stond op en verborg mijn pillendoosje nauwkeurig voordat ik wegliep. Nonverbaal toverde ik mijn schoolboeken naar mij toe en liep de eerste de beste wc in en keek in de spiegel. Ik zuchtte door mijn weerspiegeling. Het was vreselijk en ik moest nodig contacten opbouwen nu ik niemand meer leek te hebben door de tijdwisseling. Met een eenvoudige spreuk toverde ik mijn wallen weg en vervloekte het feit dat ze eenmaal te groot waren en ze niet helemaal meer weg konden. Ik kamde mijn haar met mijn vingers en gooide water in mijn gezicht die ik zorgvuldig afdroogde. Nog steeds zag ik er niet helemaal goed uit maar ik was nu toonbaarder dan zojuist.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 21:49 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    What happened?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Laat maar, heb alles gelezen x') en nu twijfel ik of ik George naar scorp moet brengen of Camp. En ik heb besloten om Freddie even naast George neer te gooien omdat het nu te vreemd is geworden dat hij hem nooit meer ziet ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Tadaaa, lekker een lang stukie voor jou Campie ;') de eerste helft gaat meer over hoe hij naar de common room gaat, Fred vermijd en beetje over Camp en scorp zit te dachdromem. Tweede helft is hij bij Campbell.


    George Weasley

     'George, ik ga denk ik ook slapen. Ook wil ik ervoor zorgen dat Campbell geen stomme dingen doet. Hij heeft die gewoonte.' Hij glinlachte en ik knikte met mijn hoofd voordat hij de deur uit liep en weg ging. Plotseling voelde ik me erg eenzaam worden. Niemand anchter me of voor me. Niemand aan mijn zijde, niemand om mee te praten of irriteren. Ik zucht en besloot maar ook te gaan slapen.
    Ik liep de trappen op en stond stil voor de portret van de dikke dame. Even dacht ik na over de wachtwoord. Kan het veranderd zijn, alweer? Of is het de zelfde als die van vorig jaar?
    'Quid agis' murmelde ik dan. (Dit stond als laatst op de lijstje die ik heb gevonden van wikipedia x') ken alleen van jaar een en twee uit mijn hoofd en verder niet :p)
    De dikke dame reageerde niet en zag dat ze sliep. Geïrriteerd sloeg ik met mijn fuist op de portret. Ik weet niet waarom ik geïrriteerd ben, misschien door al de gebeurtenissen van net of dat ze me niet toe laat omdat ze slaapt.. eigenlijk heb ik meer de neiging om Campbell en Scorpius mee te volgen. Wie weet over wat ze praten in hun slaapzaal.
    'QUID AGIS,' gromde ik dan.
    'Hmp, stop, wie ben jij?'
    'Mevr. Norks, open die deur nou!'
    De deur vloog open maar dat kwam niet door de dikke dame. Mijn spiegelbeeld opende de deur en keek me met een grijns aan. Ondanks dat liep ik langs hem heen en ging de trap op die leed naar de slaapzalen. Meteen schoof ik de shirt over mijn hoofd heen, trok mijn broek uit en plofte met mijn buik neer op mijn bed.
    'Ook fijn om jou weer te zien,' hoorde ik een stem zeggen die veel op die van mij leek. En ondanks dat vervormde ik zijn stem ongewild in die van Campbell, en zijn gezicht flitste even voor mijn ogen. Zijn ademhaling in mijn nek, zijn lippen die hij er tegen aan drukte, zijn handen die mijn haren masseerden, ik heb alles op gegeven voor een riskante plan. En nu hou ik Scorp zijn hand vast. Ik zuchte zachtjes en drukte mijn kussen tegen op mijn achterhoofd neer terwijl ik met mijn handen diep in mijn ogen drukte, hopend dat Campbell zijn beelden zouden verdwijnen en helaas. Ik moet echt slapen voordat ik paranoïde word.. voordat ik ga zitten denken dat ze samen op een bed zitten, de lieve woorden die ze aan elkaar zeggen, Scorpius die de woeste Campbell probeert te troosten. Hun lippen die met elkaar versmelten.. en Campbell die blij is. Als hij blij is, ben ik dat ook. En natuurlijk komt het weer; ik breek mijn belofte niet en blijf altijd aan zijn zijde, ondanks dit alles. Ook al weet hij het zelf niet eens.
    'Laat me slapen, ik ben kapot.' Murmelde ik en trok de dekens over me heen.
    'Oké, dan vertel je me morgen waar je in merlijns naam was.'
    Ik hoorde Fred zijn laatste woorden niet aangezien ik gelijk in een diepe slaap viel.



    'George, dat meen je niet..'
    Chagrijnig trok ik een pluk haar die voor mijn ogen wiebelde weer achter mijn oor en liep door de gangen met mijn stok in mijn vuist waar er steeds gevaarlijke vonken uit kwamen.
    'Campbell Saunders en Scorpius Malfoy.. oh Merlin, wat doe jij wanneer ik er niet ben? Ze komen uit de toekomst zeg je?'
    Ik knikte met mijn hoofd en stopte even voor de jongens wc's.
    'De zoon van Malfoy, hij is zo slecht niet eens eigenlijk.. als je een maal zijn hand hebt vast gehouden. Hij is de vriend van Campbell, de jongen waar ik..' absurd stopte ik mijn verhaal toen ik de deur van de wc's open trok en naar Campbell Saunders zag staan. Onopvallend beet ik op mijn lip en keek Fred even aan.
    'Uh - ga jij maar alvast naar de grote zaal. Ik kom er zo aan.'
    Eerst leek Fred verward en dan licht geïrriteerd voordat hij knikte en weg liep.
    '..wie ben ik opeens geworden?' Hoorde ik hem nog fluisteren. Ik zuchtte en haalde evem diep adem voordat ik de wc's in liep en naat de kraan ging staan waar Camp stond en begon onzinnig met mijn handen te wassen.
    'Merlin, al dat vuil gaat er maar niet van af. Alsof het een is geworden met mijn huid..' grapte ik zachtjes en draaide de kraan weer dicht waarna ik Campbell zijn gezicht even bestudeerde vanaf de spiegel voordat ik me colledinqar hem omdraaide.
    'Heei, Campbell.' Begon ik dan.
    '..gaat het goed met jou? Na wat er gisteren allemaal was gebeurd.. voelde ik me schuldig worden, en ik weet dat ik het had verdiend. Wat was er eigenlijk toen gebeurd?'
    Ik moest - ik MOEST met hem praten over alles. Over onze relatie, Scorpius, wat er in merlijns naam met hem gebeurde gisteren.. en ik kon het niet laten om de dwur weer op slot te doen maar ik hield mezelf tegen en deed dat naar beter niet.
    'En alsjeblieft Campbell, schreeuw niet dat jij weg wilt, dat je niets met mij te maken wilt of wat dan ook, ik wil voor deze ene keer dat je eerlijk blijft.' Zei ik En keek diep in zijn ogen alsof ik er iets uit probeerde te vinden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 2:40 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry, kon het gewoon niet laten ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Mijn handen omklemden de wasbak terwijl ik omlaag staarde; de wasbak in. Mijn gedachtes zijn altijd al mijn zwakste plek geweest. Als het in mijn hersens fout ging vloog het al gauw door mijn hele lichaam tot het mijn fataal zou worden. Plotseling schrok ik op door een kraan die naast mij openging en even dacht ik dat het Scorpius was maar George stond echter naast mij en tot mijn ergernis voelde ik meteen mijn keel kurkdroog worden. ‘Merlin, al dat vuil gaat er maar niet af. Alsof het een is geworden met mijn huid. Ik slikte en keek gauw weg en meteen werd de kraan dicht gedraaid.
    ‘Heei, Campbell… gaat het goed met jou? Na wat er gisteren allemaal was gebeurd.. voelde ik me schuldig worden en ik weet dat ik het had verdiend. Wat was er eigenlijk toen gebeurd?’ Mijn adem ging jachtig op en neer en het ergste van alles was dat ik hem wilde aanraken. Ik wilde hem voelen. Al zijn strelingen en zeker zijn lippen. Ik voelde mijn hoofd rood worden bij die gedachtes. Dit mocht niet. Dit kon niet.
    ‘En alsjeblieft Campbell, schreeuw niet dat jij weg wilt, dat je niets met mij te maken wilt of wat dan ook, ik wil voor deze ene keer dat je eerlijk blijft.’ Ik schudde mijn hoofd terwijl het geen logica maakte op zijn antwoord. Niks maakte meer logica meer. ‘Dat jij misschien niet om mij geeft betekend niet dat er geen andere zijn. En je zal ze nooit kunnen afpakken zoals je met Scorpius deed. Ik ben geweldig en mij ruïneer je niet. Nooit.’
    Met die woorden ging de schoolbel en probeerde mijzelf zo normaal mogelijk om te draaien terwijl heel mijn lichaam en gevoel schreeuwde dat ik mijzelf om moest draaien en in Georges armen moest drukken. Ik liep naar de transfiguratie lokaal en ging achterin zitten in het hoekje waar ik altijd zat in mijn tijd met Scorpius aan mijn zij. Die zou vast en zeker de hele les met George zitten.. wat maakt mij het uit. Ik keek doelloos naar mijn boeken op tafel en wist uiteindelijk de kracht erbij te pakken om ze open te slaan terwijl de lokaal al volstroomde met onbekende leerlingen.


    Wie voor Campbell? ^^ @ lokaal


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya