• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius heeft grijze ogen :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Scorpius heeft grijze ogen :P


    Haha oké, dankjewel, ik had het vergeten =')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jullie hebben Campbell beide verscheurd ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Jullie hebben Campbell beide verscheurd ='3


    Sorry (A)
    Maar George houd nog wel van jou hoor ;') want ook al zou Camobell ooit iets nemen met Scorp; hij breektzijn belofte gewoon niet (stalkstalk)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Sorry (A)
    Maar George houd nog wel van jou hoor ;') want ook al zou Camobell ooit iets nemen met Scorp; hij breektzijn belofte gewoon niet (stalkstalk)


    Omg; dat is wel sweet, Campbell heeft zelfs een traan weten te produceren door jullie twee. Hij wilt jullie beide niet verliezen :P alleen hij voelt voor de een anders dan voor de ander.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy
    'Ik hoop dat jullie gelukkig worden.' Ik laat het niet zien, maar eigenlijk ben ik heel erg verbaasd. De Campbell die ik ken, zou er alles aan doen om ten minste één van ons terug te krijgen. Maar er is wel meer van Campbell dat ik niet weet. Ik ben er zeker van dat hij ook niet alles over mij weet. Campbell springt uit zijn bed en loopt naar de deur.
    'Saunders...je moet hier blijven.' roept madame Plijster hem na. 'Bekijk het. Allemaal.' Ik zucht en kijk hoe hij wegloopt. Het werkt, hij kan er niet tegen en wil weg. Oké, als ik in zijn positie zou zijn zou ik precies hetzelfde doen. Of boos worden, Dus eigenlijk neemt hij het heel goed op. Ik neem aan dat ik zo meteen ook maar naar de Zwadderich slaapkamer moet gaan.
    'Dat.. - ik betwijfel of dit een goed idee was. Ook al was het mijn idee,' mompelt George. Ik merk op dat ik hem in mijn hoofd nu George noem en niet Weasley. Een hele vooruitgang, laten we zo maar zeggen. Hij trekt me mee aan mijn hand. Ik had eigenlijk verwacht dat hij mijn hand zo snel als Campbell weg was los zou laten. Maar ik heb zijn hand ook niet los gelaten. Hij draait zich naar me om en blijft stil staan. 'Maar het werkt..' Ik knik en kijk weg aangezien het ongemakkelijk voelt.
    'George, ik ga denk ik ook slapen. Ook wil ik ervoor zorgen dat Campbell geen stomme dingen doet. Hij heeft die gewoonte.' Ik glimlach en laat zijn hand los. Zonder nog om te kijken loop ik weg naar de kerkers. Ik mompel het wachtwoord en loop naar binnen. Eenmaal binnen zitten er een paar mensen in de leerlingenkamer, die niet omkijken als ze mij zien. Gelukkig maar, want ik heb echt geen zin in vragen. Blijkbaar is de leerlingenkamer van Zwadderich in het verleden niet anders dan in het heden - of de toekomst, wat dan ook. De slaapzaal is op de zelfde plek. Ik heb echt geen idee met wie ik allemaal op de slaapzaal slaap, behalve dan met Campbell. In de slaapzaal is een bed al bezet - die van Campbell. De gordijnen zijn dicht getrokken en ik hoor een snik ervandaan komen.
    'Cam? Gaat het?


    Ik heb eindelijk een eigen laptop(dance)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil zo graag reageren maar ik ben bij mijn oom wiens wifi een schabde is om een wifi te noemen, en mijn neefje houd een pistool tegen mijn hoofd aan om met hem spelletjes te spelen. Dus later post ik george wel :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik wil zo graag reageren maar ik ben bij mijn oom wiens wifi een schabde is om een wifi te noemen, en mijn neefje houd een pistool tegen mijn hoofd aan om met hem spelletjes te spelen. Dus later post ik george wel :')


    Kay' no span ('x

    Ik moet sws nog posten met Camp @ goblet en hier nu @ generations dus moet ff nadenken x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Cam? Gaat het?’ Tot mijn grootste verbazing schrok ik van Scorpius stem. Het was zo spontaan gekomen. Normaal kon ik raden wanneer hij binnen zou komen hoewel we meestal wel samen waren; overal en moest ik hem van me af zien te schudden als ik alleen wilde zijn. Hoewel het niet merkbaar was; was ik een behoorlijke einzelgänger. Het liefst zat ik in mijn eentje in de bibliotheek waar niemand mij lastig kon vallen of mij kon kwetsen. Ik had nooit boeken kunnen lezen in het weeshuis en op de dreuzelschool hadden ze die ook niet bezit. Ik kon nooit een boek van iemand lenen gezien ze on-intressant waren en kinderen bang voor mij waren. Ik bezat toen ook een grote vorm van agressie die ik door de jaren heen naar achteren heb kunnen drukken waardoor ik mensen kon gebruiken tot mijn doeleinde. Het heeft nog gewerkt ook gezien ik een van de populairste jongen van school was. Iets wat mij niet interesseerde en vaak stoorde als mensen weer met mij wilde praten. De enige die ik dan kon uitstaan was Scorpius die mij enorm verraden had. Hij heeft mij verscheurd samen met George terwijl ik mijzelf opgedragen heb om nooit meer om iemand te geven. Ik zal niet missen. Ik zal nooit meer missen want met missen krijg je mensen niet terug. Je lijd alleen maar wat hen die je achtergelaten kracht geeft en die kracht bezat Scorpius nu. Hij wilde míj kapot zien gaan. ‘Ja waarom zou het niet gaan. Waarom ben je hier al.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy
    ‘Ja waarom zou het nie
    t gaan. Waarom ben je hier al.’ Zijn stem klinkt weer zoals hij altijd klinkt: zonder enige emotie. Dat heb ik altijd al vervelend gevonden. Ik weet niet wat hij denkt of voelt en daardoor heb ik geen idee wat hij van plan is.
    'Omdat er vandaag een heleboel is gebeurd en jij niet iemand bent die snel weg loopt. En ik ben hier omdat dit ook mijn slaapzaal is en ik moe ben,' antwoord ik. Ik open de gordijnen en ga naast hem op zijn bed zitten. 'Ook wou ik kijken of het goed met je gaat,' voeg ik eraan toe. Ik heb Campbell nog nooit zien huilen, maar nu zie ik een opgedroogde traan op zijn gezicht. Hij geeft echt om mij of George, of allebei. Ik weet het niet meer. Niet wetend wat ik moet doen of zeggen blijf ik zitten. Eigenlijk wil ik hem gewoon de waarheid vertellen, maar dat kan ik niet. Het helpt hem niet, het zal hem enkel bozer maken. En daar heb ik nu geen zin in. Ik kijk naar de andere bedden die hier staan. Het zijn er wel een paar, maar ik heb geen idee wie erin slapen. Waarschijnlijk mijn vader, aangezien hij nu in het zelfde jaar zit als ik en Campbell.

    [/face]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Omdat er vandaag een hele boel is gebeurd en jij niet iemand bent die snel weg loopt. En ik ben hier omdat dit ook mijn slaapzaal is en ik moe ben.’ Tot mijn ergernis trok hij mijn gordijn open en ging hij naast mij zitten.
    ‘Ook wou ik kijken of het goed met je gaat.’ Ik kneep in het dekbed terwijl ik zijn gezicht vermeed. Ik wilde hem niet. Hij wilde mij alleen maar pijn doen. Ik sprong direct op van míjn bed en pakte het boek op die ik had weggegooid uit een blink van verbijstering. Ik streek er zachtjes over voordat ik me terugdraaide naar Scorpius. ‘Was jíj niet degene die niet meer met míj om wilde gaan. Degene die zich slaaf noemt in mijn bijzijn; degene die míj háát. Waarom zou ik in vredesnaam met zo’n iemand praten. Maar je hebt je gedachtes duidelijk gemaakt hoor. Duidelijk.’ Ik klemde mijn boek steviger vast en liep linea recta de slaapzaal uit en negeerde iedereen in de leerlingen kamer terwijl de gangen middels verlaten waren en ik de donkere gangen van de Verboden Afdeling van de bibliotheek inliep en neer plofte in mijn vertrouwde hoekje. Ik haalde een hand door mijn haar terwijl de twee samengesmolten handen voor mijn blik vastgeschroefd leken te zitten.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 19:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wanneer kunnen we naar dag 2 :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wanneer kunnen we naar dag 2 :o


    Idk :'3 wat doen met Cage @ goblet? naar beneden sturen ofzo?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Idk :'3 wat doen met Cage @ goblet? naar beneden sturen ofzo?[/quote

    Ja kan, doe maar als je wilt aangezien ik nu niet echt meer kan reageren omdat mijn neefje me slaat met zijn knuffel en mijn telefoon probeert af te pakken omdat ik hem geen genoeg aandacht geef.]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    We kunnen nu ook gewoon nar dag twee gaan.


    Spoiler alert: you will save yourself