• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh, dit gaat zo afschuwelijk worden :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    'Eh oké. Maar ik ga jou niet kussen, Weasley! Hij is nog in de ziekenzaal, toch?' 
    Ik knikte en rolde even met mijn ogen.
    'Wees maar niet bang, ik wil zelfs nog liever professor kist kussen en die is al dood. Met andere woorden; ik wil nog liever dood en dan professor kist kussen dan jou.'
    Ik trok even aan zijn pols en kwam voor de deur staan die ik een beetje open trok om naar binnen te kunnen spieken. Toen ik Campbrll eenmaal zag liggen sloot ik de deur weer en keek Scorpius aan.
    'Hij is nog in de ziekenzaal ja. Aangezien we voor de deur staan en we zagen hem niet weglopen, of hij moest uit het raam gesprongen zijn.'
    Ik keek hem even aan en zuchtte zachtjes.
    'Je bent nog beter dan je vader; die zou me vervloekt hebben als ik zo een voorstel bij hem deed.' Zei ik dan.

    Kort maar krachtig :') george is erg opgewonden geraakt door deze plan ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    'Wees maar niet bang, ik wil zelfs nog liever professor kist kussen en die is al dood. Met andere woorden; ik wil nog liever dood en dan professor kist kussen dan jou.'
    Hij trekt me mee naar de ziekenzaal en kijkt daar even naar binnen. 'Hij is nog in de ziekenzaal ja. Aangezien we voor de deur staan en we zagen hem niet weglopen, of hij moest uit het raam gesprongen zijn.' Hij zucht en kijkt me aan. 'Je bent nog beter dan je vader; die zou me vervloekt hebben als ik zo een voorstel bij hem deed.' In iedere andere situatie zou ik boos zijn geworden, maar nu niet. Met een zucht pak ik zijn hand vast. Het voelt ontzettend ongemakkelijk, maar oké. Voor Campbell en duidelijkheid. Ik trek George mee de zaal in en blijf bij Campbells bed staan.
    'Hey Cam, gaat het weer wat beter?' Nu we bij Campbell zijn voelt alles nog ongemakkelijker aangezien het voelt alsof ik vreemdga - wat heel raar is aangezien ik en Campbell nooit iets gehad hebben en eigenlijk betwijfel ik of we dat ooit zullen hebben. Want hoewel kk van mening ben dat George niet goed voor Campbell is, ben ik ook van mening dat ik misschien nog wel slechter ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Urg, ik ben zo erg benieuwd naar camp zijn reactie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja ik ook! Maar ik moet mijn mobiel na 9 uur wegleggen dus ik kan het morgen pas lezen(huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aj ): maar zullen we dan maar nu naar dag twee gaan met @goblet of ga je morgen reageren met Fred? Want anders zitten we ook lang vast :')

    Veel tijd-zonder-telefoon plexier dan maar xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ahw Scorpius is eigenlijk best lief ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Onrustig bleef ik in het ziekenhuis bed liggen. Madame Plijster leefde zelfs nog in mijn tijd en zelfs toen was ze onuitstaanbaar irritant om patienten niet het ziekenhuis uit te laten gaan wanneer hun het geschikt vond.
    'Hey Cam, gaat het weer wat beter?' ik draaide mijn gezicht om naar Scorpius en wilde vragen of hij zich bedacht had maar mijn blik viel stil op twee samen verstrengelde handen. Mijn ogen volgde via de armen omhoog en ik was al bang voor de personen die ik zal aantreffen. Het kon niet. Ze haatte elkaar en toch zag ik Scorpius en George hand in hand staan. Ik voelde mijn hart samen knijpen waardoor ik gauw weg keek. Mijn wenkbrauwen fronste zich. Het kon niet dat de twee personen die het belangrijkst waren in mijn leven mij zo bedrogen. Mij zo achterlieten. Misschien zat er hier iets achter. Misschien had iemand ze vast vervloekt en konden ze er niks aan doen. Ik beet op mijn lip en staarde ze weer aan en nam ze even beide in mij op. Ik wist niet of het kwam door een enorme leegte die me vulde of door de aanval die ik zojuist had gehad maar ik kon geen enkele emotie achterhalen. Ik slikte en haalde een hand door mijn haar terwijl ik weer naar hun handen keek. 'Waarom houden jullie elkaar vast- ik wist niet dat dat een nieuwe trend was.' ik wilde het luchtig zeggen maar het klonk kil dat zelfs mijn nekharen overeind stonden. Ik schoof omhoog op de matras zodat ik zat en speelde wat met de draadjes die zich in mijn armen vast hadden gemaakt op aanraden van madame Plijster.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 1:05 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb zo een medelijden met Campbell, zo zielig voor hem ;')

    Bij @goblet schrijf ik trouwens ook een droom bij George. Sorry, ik kon het niet laten x') maar post is ook bijna klaar.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Scorpius greep al naar mijn hand en trok me mee de ziekenzaal in en bleef naast Campbell zijn bed staan die ons vreemd aan keek.
    'Hey Cam, gaat het weer wat beter?' Ik zag hem fronzen wat geen goed teken was. Ik hou van Campbell, ik hou zielsveel van hem, zo veel dat ik er zelf van bang word. En nu sta ik hand in hand met Scorpius voor zijn neus. Ik weet dat dit mijn eigen plan was, maar eenmaal nu hier zo te staan leek te plan niet meer zo goed.. ik heb veel dingen beloofd aan Campbel, ik hield vam hem en bleef bij hem. Ik zei ook veel dingen tegen hem en alles meende ik ook, nu nog steeds, maar Campbell gaat nu denken dat ik hem heb bedrogen. Ik schudde die gedachtes weg en zuchtte zachtjes. Ook al weet hij het zelf niet, ik ga hem alsbog nooit verlaten met mijn hart en liefde. Want dat heb ik hem beloofd, en ik hou ook echt van hem.
    'Waarom houden jullie elkaar vast- ik wist niet dat dat een nieuwe trend was.'
    'Uh-' begon ik en keek even Scorpius aan.
    'Gelukkig maar is het geen nieuwe trend..' murmelde ik en keek even naar onze handen die nog steeds verstrengeld met elkaar waren en keek gauw terug naar mijn schoenen. Ik haat mezelf.
    'Want anders had die speciale persoon mijn hand vastgehouden puur door de trend, en niet door de liefde.' Murmelde ik wat zachter en keek Scorpius even aan. Dat was waar, echt waar. Ik loog geen een woord van wat ik net zei. Want die speciale persoon was Campbell.


    Overigens, bij goblet kan fred posten dat het dag is. Jij mag zelf beslissen of je alleen bent of met Ralf en waar x') misschieb slapen ze beiden nog in de grot, of ze zijn al thuis in de kamer van Caml, Draco en Ralf..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Hij blijft naar ons kijken en ik word helemaal rood. Hopelijk lukt dit, anders staan we totaal voor gek. 'Waarom houden jullie elkaar vast- ik wist niet dat dat een nieuwe trend was.' Een trend? Serieus? Ik kan het niet laten om een beetje te glimlachen en kijk naar George.
    'Uh-' begint hij en hij kijkkt naar mij. Ik knik naar hem om te laten weten dat hij door moet gaan. 'Gelukkig maar is het geen nieuwe trend... Want anders had die speciale persoon mijn hand vastgehouden puur door de trend, en niet door de liefde.' Hij kijkt me aan en ik probeer zo gelukkig mogelijk te kijken. Ik kijk weer naar Campbell en probeer te bedenken wat een goede rede zou zijn.
    'Sorry Cam, we... Het was allemaal heel verwarrend maar nu heb ik George gevonden en ik hou van hem.' Ik kijk met een glimlach naar George en denk aan hoe raar dit eigenlijk voelt. De hele dag ben ik eigenlijk al bezig met George haten en chagrijnig op hem te zijn. Nu is dat in een keer omgeslagen. We hebben beiden hetzelfde doel, dus waarom ook niet. Het probleem is alleen dat er maar een van ons Campbell kan hebben, maar eerlijk gezegd maakt het me niet heel veel meer uit. Als Campbell voor George kiest, weet ik dat hij meer van George houdt en als hij voor mij kiest heb ik zekerheid.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Uh..gelukkig is het maar geen nieuwe trent. Want anders had die speciale persoon mijn hand vasthouden mmijn hand vast gehouden puur voor de trent en niet door de liefde.' Mijn ogen versmalden en ik keek weg van de twee jongens terwijl ik verstrooit een hand door mijn haar haalde. 'Sorry cam... het is heel verwarrend..maar nu heb ik georgr gevonden. Ik hou van hem.' Mijn hand ging dieper in het matras terwijl ik van binnen verscheurd leek te worden. Ik keek ze weer aan en slikte terwijl ik mijn gezicht in plooi probeerdr te trekken. 'Ik hoop dat jullie gelukkig worden.' Ik bleef ze even aanstaren en keek weer weg. Emoties kon je uitschakelen. Ik voelde geen emoties. Dit was nep en toch schreeuwde er een klaagzang in mij. Zonder na te denken stond ik op en liep richting de deur waar ik mijn hand op de klink legde. Ik keerde me nog om en zag nog te twee samen verstrengelde handen wat een brok in mijn keel vormde. Ik kon ze niet samen achter laten. Straks zouden ze zoenen of-wat maakt mij dat uit? Ik zag madame plijster weer aankomen lopen die dorect mij in het vizier kreeg. 'Saunders...je moet hier blijven.' Ik draaide me direct om en liep de deuren door. 'Bekijk het. Allemaal.' Mompelde ik zachtjes terwijl ik de gangen door renden richting de lokaal waar we vastgezeten zaten ik pakte mijn boek die verlaten op de grond lag waardoor mijn haar voor mijn ogen viel die ik weg streek. Ik streek zachtjes met mijn hand over het boek voordat ik me weer abrupt omdraaide en naar de zwadderich leerlingen kamer ging. Ik mompelde de wachtwoord en liep naar mijn slaapzaal waar mijn hutkoffer al gebracht was. Zonder naar andere mensen te kijken gooide ik de gordijn rond mijn bed dicht en ging op het bed zitten waarbij ik mijn schoenen uitschopte. Ik opende de boek en begon te lezen waar ik gestopt was maar iedere woord leek te duizelen en een snik mijn mond verliet. Verbaasd legde ik een vinggler langs mijn ooglid waar een kleine druppel aanhing. Met een.kracht gooide.ik de boek weg. 'Ik zal niet huilen.'

    Niet zon goed stukje maar moest ff snel.. nu naar dag 2(:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Hmm, Lily moet nog steeds reageren. :x]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ja. Anders kunnen we zometeen ook gewoon naar de volgende dag.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

     'Sorry cam... het is heel verwarrend..maar nu heb ik George gevonden. Ik hou van hem.'
    Ik voelde me wat ongemakkelijk worden en durfde niet in Campbell zijn ogen te kijken die vast vol zat met teleurstelling.
    'Ik hoop dat jullie gelukkig worden.'
    Ik beet aan de binnenkant van mijn wang en kneep daardoor ook automatisch mijn handen in een vuist, dus ook in Scorpius zijn hand. We konden ook om de beurt Campbell gaan kussen en kijken bij wie hij het leuk vind. Mij boeit het even niet op wie Camp jaloers gaat worden. Wat me wel boeit is dat we zijn hart waarschijnlijk hebben gebroken.
    Hij sprong ook uit zijn bed en liep richring de deur toe.
    'Saunders...je moet hier blijven.' Riep Madama Plijster.
    'Bekijk het. Allemaal.' hoorde ik hem nog fluisteren voordat hij door de deur naar buiten liep. Even bleef ik stokstijf stil staan en schudde met mijn hoofd.
    'Dat.. - ik betwijfel of dit een goed idee was. Ook al was get mijn idee.' Murmelde ik. Ik trok Scorpius mee aan zijn hand - die ik blijkbaar nog vasthield - en deed de deur op een kiertje open en zag Campbell nog net de hoek om stormen.
    Moeizaam draaide ik me weer om en keek recht in de grijze ogen van Scorpius en schudde nogmaals met mijn hoofd.
    'Maar het werkt..' zei ik dan op een sippe toon die ik probeerde te verbergen in mijn glimlach die tevoorschijn kwam waarna ik zijn hand weer losliet. Als dit alles voorbij is ga ik mezelf doden.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 21:10 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••