• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    JamesPotter schreef:
    Wat moet ik doen met James? Waar is hij?[/quote

    Het is jouw personage dus jij beslist waar hij is gezien het nu middels al de eerste lesdag is xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Ij weet niet wat er allemaal was gebeurd (neez weet ik echt niet..) maar ik weet wel dat George op zoek ging naar Ginny en daarna nooit meer terug kwam waardoor ik maar naar de slaapzalen ging en het duurde wel even tot ik in slaap viel.. ongeveer om vijf uur viel ik in slaap waardoor ii te weinig had geslapen.

    Dus werd ik niet wakker gemaakt door iemand uit de slaapzaal, of niet eens van mijn toverstok tie als een bom aan het trillen was in op mijn hutkoffer, niet eens toen er huizelven me wakker probeerden te krijgen, en eindelijk werd ik wakker door de schoolbel die me bijna een hartaanval bezorgde. Ik rolde van mijn bed af en een luidde kreun vloog uit mijn mond toen ik op mijn gewonde enkel neer kwam en negeerde de druppels bloed die weer verschenen en sprong op. Vloekend shopte ik mijn broekje uit en deed mijn schoolgewaad aan en zag dat er niemand meer was in de slaapzaal. Ik vloek nogmaals toen ik merkte dat de bel naarnet afging wat betekende dat de lessen zouden beginnen en sprintte naar beneden waarna ik vergat om mijn schoenen aan te doen en mijn toverstok van de hutkoffer te pakken die nig steeds aan het trillen was.

    Ik sprintte te gangen door, op naar de transfiguratie lokaal waar ik aan kwam en de deur open sloeg, tot ik merkte dat er pas twee personen in de lokaal waren. De George uit de verleden en een jongen die ik herkende van mijn jaar. Weer vloekte ik doordat ik dacht sat ik telaat was waardoor ik zo een haast maakte, tenminste ben ik nu wakker geworden daardoor, maar dat laat de wallen onder mijn ogen niet zomaar verdwijnen. Direcht liep ik naar George toe en stompte mijn beiden handen in zijn tafel waardoor hij wakker shrok uit zijn gedachtes.
    'waar is Ginny?' Begon ik.
    'Ziekenzaal, ze is verscheurd door een weerwolf en half opgegeten door een boomtrul, het komt wel goed met haar.' Murmelde hij, en ik zag dat hij dit zei terwijl hij aan iets anders dacht. K knikte met mijn hoofd en nam achter de plek plaats van de bekende jongen die er gebroken uitzag. Ik kende hem wel, ik zag hem vaak door de gangen lopen en ooit had hij met mij gepraat.. hij heette can, nee, Campbell, maar de achternaam weet ik niet wat ik onthou nooit de achternamen van personen. Misshien na 10 of 13 keer gehoord te hebben, dan wel..
    'Heei,' fluisterde ik en tikte zijn shouder aan.
    'Gaat het? Je ziet er niet al te gezond uit.' Zei ik dan.
    'Je.. je bent toch Campbell? Ik heb je ooit door de gangen zien lopen en je had ooit tegen me gepraat, Albus Potter is de naam als je me nog herinnert..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    JamesPotter schreef:
    Wat moet ik doen met James? Waar is hij?


    In de Grote Zaal bij Sirius? Dan weet ik ook meteen waar die is :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    In de Grote Zaal bij Sirius? Dan weet ik ook meteen waar die is :P


    breng ze allemaal dan naar Albus want anders duurd het weer zo lang :< want je wilde dat ze naar Dumbledore gingen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Waar is Ginny?’ ik keek op en keek naar de zwartharige jongen die bij George stond. Aan zijn stem, houding en oogkleur kon ik weten dat dit Albus Potter was maar ik begreep dat hij wist van deze tijdsprong gezien hij naar zijn moeder vroeg aan de persoon die uit het heden kwam.
    ‘Ziekenzaal, ze is verscheurd door een weerwolf en half opgegeten door een boomtrul, het komt wel goed met haar.’ Ik liet mijn blik nog even over George gaan die ver in zijn gedachten leek. Om Ginny. Natuurlijk niet over mij. Hij wilde me alleen maar kapot zien. Meteen wendde ik dan ook mijn blik af en staarde doelloos naar de muur naast mij.
    ‘Heei,’ hoorde ik gezegd worden naast me en wendde me tot Albus Potter die naast mij kwam zitten en me aantikte.
    ‘Gaat het? Je ziet er niet al te gezond uit. Je… je bent toch Campbell? Ik heb je ooit door de gangen zien lopen en je had ooit tegen me gepraat, Albus Potter is de naam als je me nog herinnert.’ Ik wist succesvol een glimlach op mijn gezicht te toveren en kon het niet laten om nog een keer naar George te spieken terwijl ik wist dat ik dat beter niet kon doen.
    ‘Dat kan zeker. Natuurlijk ken ik jouw naam gezien de faam van jouw vader en je dubbele naam.’ Complimenteerde ik de jongen voordat er een stem door de gangen schalde. ‘Alle leerlingen die niet in het jaar 1996 aanwezig horen te zijn moeten zich naar de kantoor van Albus Perkamentus komen.’ Mijn blik viel op George en mijn hart ging automatisch sneller. Wat als ik me straks niet meer in dit jaar bevond en hem zou verliezen- niet dat ik hem had. Ik haatte hem en toch leek ik niet zonder hem te kunnen ook al kende ik hem nog maar een dag. Misschien was het beter zo. Ik kon weer normaal functioneren als ik naar het juiste jaar ging en Georges toekomst zou nooit veranderen. Hij is mij al vergeten en zal mij vergeten. ‘Zullen we dan maar.’ Ik stond op en nam mijn boeken in mijn hand waarmee ik naar de deur liep en nog even naar George staarde. Ik wilde wat zeggen hoewel ik zelf de woorden niet leek te kunnen vinden waardoor ik de deur maar open deed en mijn hoofd boog terwijl ik op Albus wachtte.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 19:20 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hij kwam achter he zitten x') maarja, naast kan ook :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Hij kwam achter he zitten x') maarja, naast kan ook :p


    Fuck logic ('x Camp zit achterin in het hoekje dus niemand kan achter hem gaan zitten... dus we hebben dan beide een fout gemaakt (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En hij had zijn schoenen als laatst aan gesaan ^-^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    En hij had zijn schoenen als laatst aan gesaan ^-^


    Jeemgg.. :p ik verwijder dat stukje wel. je maakt het me moeilijk xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeh, ik heb iets onverwachts voor George..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Oeh, ik heb iets onverwachts voor George..


    hij gaat Campbell opeten zodat Campbell altijd bij George blijft? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy
    Campbell loopt weg waardoor ik alleen achter blijf. Ik kijk de tafels rond, op zoek naar mensen die ik ken. Helaas is er niemand.
    'Meneer Malfoy?' Ik draai me om en schrik van de man die vlak achter me staat. Severus Snape, ik heb hem op oude foto's gezien. Maar nog nooit in het echt. Hij verward mij natuurlijk met mijn vader. 'Je moet mee naar het bureau van Professor Perkamentus.' Hij bestudeert me wat erg eng is, aangezien hij zelf eigenlijk gewoon eng is.
    'Eh... Ik-' 'Ik weet dat je niet Draco Malfoy bent, dus kom mee,' zegt hij streng. Ik kijk hem bang aan en loop met hem mee. Hij gaat naar de waterspuwer bij het kantoortje van het schoolhoofd, die zo staat dat iedereen naar binnen kan komen. Ik loop achter Snape aan de trap op en we komen aan in het kantoortje. Professor Perkamentus zit achter zijn bureau en bestudeert mij.
    'Nou Scorpius, ik moet zeggen dat je echt veel op je vader lijkt,' zegt hij. Ik knik, hoe vaak heb ik dat wel niet al gehoord? Te vaak, iedereen blijft dat maar zeggen hoewel ik niet eens weet of ik wel op mijn vader wíl lijken.


    Spoiler alert: you will save yourself





    16 jaar allebei. Ik zie duidelijk verschil (cat) trouwens Linde had je al Bertie Gilbert gezien op zijn 17 jarige leeftijd? Anders nu wel ff ^^



    Dafuck happend? x.o '


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:





    16 jaar allebei. Ik zie duidelijk verschil (cat) trouwens Linde had je al Bertie Gilbert gezien op zijn 17 jarige leeftijd? Anders nu wel ff ^^



    Dafuck happend? x.o '


    Wut? Is dat niet gewoon voor een film ofzo?
    Maar het gaat om het fictionele karakter, niet om Bertie Gilbert :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Albus loopt weg en ik steunde mijn hoofd even tegen mijn handpalm aan die ik tegen mijn voorhoofd had geplaatst en mijn ogen dicht deed. Ik moet hem vergeten, ik moet niet te veel aan hem denken.. ik moet aan Scorpius denken, ik moet bij hem zijn in olaats van Camp.
    ‘Gaat het? Je ziet er niet al te gezond uit. Je… je bent toch Campbell? Ik heb je ooit door de gangen zien lopen en je had ooit tegen me gepraat, Albus Potter is de naam als je me nog herinnert.’ hoorde ik Albus zeggen en ergens voelde ik jaloersie opbloeien in mijn lichaam.
    Als die Potter joch maar iets doet met Campbell breek ik zijn vingers en voer het aan hemzelf.
    ‘Dat kan zeker. Natuurlijk ken ik jouw naam gezien de faam van jouw vader en je dubbele naam.’
    ‘Alle leerlingen die niet in het jaar 1996 aanwezig horen te zijn moeten zich naar de kantoor van Albus Perkamentus komen.’
    Mijn hart leem even gestopt te zijn en mijn ogen schoten open. Camobell liep langs me heen naar de deur toe waar hij even stopte.
    ‘Zullen we dan maar.’ ook Albus stond op en liep richting Campbell toe, maar voordat hij bij Camp kon staan sprong ik al op waardoor mijn stoel achterover viel en beende richting Campbell toe en zonder hem te waarschuwen drukte ik mijn lippen vurig op die van hem. Nog een keer liet ik mijn hand door zijn haren glijden, nog een keer liet ik mijn lippen met die van hem versmelten, nog een keer voelde ik zijn aanwezigheid. Misschien is dit niet de laatste keer, maar het is een risico die ik niet mis wilde lopen. ik liet hem weer langzaam los en deed twijfelend een stap naar achteren.
    'Ik geef wel om je. Misshien zien we elkaar nog; of je gaat terug naar je eigen tijd; maar ondanks alles zeg ik je een ding; ik ga mijn belofte alsnog nooit breken, Campbell.' Fluisterde ik. Albus keek ons even verward aan maar ik negeerde hem toen hij naar de deur toe liep en die open hield.
    'Uh- zullen we?' Hoorde ik hem nog murmelen.


    <'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••