• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pff - dit duurt zo lang.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    O gawd, waarom moeten de buren uitgerekend vanávond hard gaan partyen? Mijn wekker gaat om half 7 en dan heb ik een lange dag voor de boeg!
    Waarschijnlijk duurt hun gefeest nog wel tot 3 uur snachts. Zoals altijd als ze een feestje hebben. Damn.... :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan je, met je stoerdoenerij. Eerst was het nog grappig, omdat het totáál het tegenovergestelde was van wat jij dacht, maar nu is het gewoon irritant. Stop imitating people. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Stop met slecht weer zijn. D: Zo kan ik toch niet fietsen? Ik moet echt oefenen.


    Your make-up is terrible

    Verdomme, stop die afgrijselijke muziek. Jullie zijn niet eens goede muzikanten, wat het nog slechter aan te horen maakt op dit tijdstip waarop ik behoor te slapen! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eindelijk heb ik mijn posts af kunnen werken! Damn. Burning eyes like fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben veels te blij met mijn username.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ja? Je gaat slapen, oké mooi, dan heb ik rust. :')


    wat was dit ookalweer

    Meh, ik had me er eigenlijk best wel op verheugd... Maar dan vind je ineens Minecraft belangrijker, terwijl je dat nooit meer speelde en als ik vraag waarom je het speelt, zeg je dat je niks anders te doen hebt. Je bent weer lekker aardig vandaag!


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Meh, ik had me er eigenlijk best wel op verheugd... Maar dan vind je ineens Minecraft belangrijker, terwijl je dat nooit meer speelde en als ik vraag waarom je het speelt, zeg je dat je niks anders te doen hebt. Je bent weer lekker aardig vandaag!


    Goh dat komt me zó bekend voor...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    The Bletchley Circle is écht geweldig!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uh-oh, ze jodelen... O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vat t aub niet verkeerd op pleasepleaseplease :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Morgen username veranderen, ein-de-lijk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eigenlijk best wel rot dat ik alleen maar kan fangirlen op bands van twintig, dertig jaar geleden en niet op de muziek van nu. x')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it