• Gezien ik me verschrikkelijk verveel, besloot ik een coverstore te openen.
          Nu heb ik wel een ruim halfjaar ervaring met echt serieus bewerken, maar ik ben niet geweldig goed. Nu maakte ik vandaag mijn eerste échte cover, en ik verbaasde me er over hoe leuk het eigenlijk was foto's in elkaar te steken om een deel van een verhaal uit te beelden, dat uiteindelijk dient als cover.
          Dus ik besloot gratis covers te gaan maken. Gratis en voor niks, nu heb ik enkel geen voorbeelden op diegene hier naast. Wanneer ik er meer heb zal ik deze dan ook direct posten.

    Voor een cover, wil ik dit graag weten.
          Je Quizlet-Naam:
          Titel verhaal:
          Samenvatting verhaal: [Liefst in een spoiler!]
          Horizontaal of Verticaal:
          Eventuele plaatjes die je er in wilt:
          Sfeer die het weer moet geven:
          Extra's:
          Titel wel op niet op de cover:
          Jou (echte of Quizlet) naam op cover:

    Groetjes, Caeden.





    Afgeronde Covers:
    001. Daggers. - Things we lost in the fire. x Luke Castellan.
    002. Aidan. - Wake up and shine.
    003. Nuevo. - Even the strongest can be broken.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 17:17 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Caeden schreef:
    Stapper

    Alvast zonder tekst.



    Oh je bent de beste! <3 Geweldig! <3.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Caeden schreef:
    Soe



    Heel erg bedankt, de cover is echt geweldig! Ik weet nu al waar ik evt. volgende covers aanvraag (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 15:28 ]


    16 - 09 - '17

    Je Quizlet-Naam: Novoselic
    Titel verhaal: The Brown Paradise
    Samenvatting verhaal:

    Het leven van de achttienjarige Ash (niet Ashton Irwin, gewoon een onbekende jongen) wordt aardig door elkaar geschud als Reslev op een dag voor zijn deur staat, een jongen met een moeilijke thuissituatie die om een paar dagen onderdak smeekt. Maar dan krijgt Ash te horen dat er iets vreselijks is gebeurd met zijn zus en moet hij samen met Reslev halsoverkop naar Seattle om haar te redden. Ondertussen leert Ash zijn nieuwe huisgenoot beter kennen.

    Horizontaal of Verticaal: Maakt niet uit. (:
    Eventuele plaatjes die je er in wilt: Ik heb er zelf geen - maar het liefst foto's van Seattle, bij voorkeur een beetje de achterbuurt/plaatsen die een beetje criminaliteit uitstralen, en twee jongens van ongeveer zeventien, achttien jaar, liever geen beroemde mensen en een van de twee heeft zwarte/bruine krullen. Hier mag van afgeweken worden omdat het nogal veel werk voor jou is om de geschikte foto's te vinden.
    Sfeer die het weer moet geven: Romantisch, spannend, mysterieus, thriller
    Extra's: -
    Titel wel op niet op de cover: Wel
    Jou (echte of Quizlet) naam op cover: Niet

    Je covers zijn trouwens echt heel erg mooi!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 16:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it



    @Novoselic


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ontzettend bedankt voor je tijd, hij is mooi geworden! Misschien een heel klein beetje muggenzifterig, maar zouden de twee jongens ook naast elkaar kunnen? (: Ik vind 'm in ieder geval heel leuk, dankjewel!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je Quizlet-Naam: Sigil & Depayx
    Titel verhaal: Just a little bit of help - Neymar Jr. & Memphis Depay
    Samenvatting verhaal:

    Er zijn duizenden vroege schoolverlaters, Elk van hen met hen eigen reden om de school te verlaten. FC Barcelona gaat samen met een andere donor een project starten om een groep vroege school verlaters een tweede kans te geven. Iedere voetballer krijgt een van de studenten toegewezen om persoonlijke mentor voor deze persoon te zijn. Ze hebben geen idee wat voor persoon het is, en hoe intrigerend deze personen kunnen zijn.

    Horizontaal of Verticaal: Geen voorkeur. Wat het beste uit komt.
    Eventuele plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven: Intrigerend. comforting but scared.
    Extra's:
    Titel wel op niet op de cover: ja
    Jou (echte of Quizlet) naam op cover: van beide schrijvers

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 20:43 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja hoor, hier ben ik weer, haha.

    Je Quizlet-Naam:
    Soe
    Titel verhaal:
    Bitter Revenge
    Samenvatting verhaal:

    Een onschuldig achttienjarig meisje, genaamd Lynn verliest haar twintigjarige zus, Amanda door een bende. Haar zus viel voor een van de players uit de bende, ze gebruiktte drugs all the time en stonden bekend als de grootste dealers van de stad. Ze verslonden het ene meisje na het andere, maar deze keer liep het totaal uit de hand. Amanda was op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats. Haar vriendje was high, net zoals zijn andere vrienden, ze waren ook nog eens dronken en wisten totaal niet wat ze deden. Ze wilden haar allemaal delen, tot er agressie bij kwam kijken en Amanda uiteindelijk de dupe was van dit alles. Ze werd misbruikt en uiteindelijk vermoord door een van de jongens. Eenmaal Lynn het uiteindelijke verhaal weet over wat er precies met haar zus gebeurt is, is ze maar op één ding uit... wraak!

    Horizontaal of Verticaal:
    Maakt op zich niet uit, al vind ik verticaal ietsje mooier.
    Eventuele plaatjes die je er in wilt:
    Ik heb niet echt plaatjes, maar ik had misschien een rebels uitziend meisje in gedachten met een donkere/duistere achtergrond met eventueel toevoegen als een mes of zo van die dingen en wat spatjes bloed? Je hoeft niet per se in deze richting te zoeken, als je zelf iets weet is dat ook even zeer welkom, want ik heb eerlijk gezegd niet echt een perfect idee van wat ik wil of zo. In het verhaal komt in ieder van alles voor om wraak te nemen, dus je kan je zowat alles bedenken.
    Sfeer die het weer moet geven:
    Donker, duister, mysterieus.
    Extra's:
    /
    Titel wel op niet op de cover:
    Wel.
    Jou (echte of Quizlet) naam op cover:
    Nee, dat hoeft niet.


    16 - 09 - '17

    Je Quizlet-Naam: CrushOnLuke
    Titel verhaal: Unpredictable || 5 Seconds Of Summer
    Samenvatting verhaal:

    Iedereen kent de band 5 Seconds of Summer wel. Zo ook Sunset. Zij is een grote fan van de 4 jongens, en gaat dan ook door het lint als ze een meet en greet wint. Na de M&G houd ze contact met de jongens, en worden ze closer en closer. Wat als ze verliefd wordt op een van de jongens? Kan dat wel? Wordt ze dan niet gehaat door een heleboel fans? Maar Luke, waar Sunset op is, blijkt ook op haar te zijn. Alles lijkt even een droom. Een droom die dan veranderd in een nachtmerrie, want er zijn inderdaad fans die niet blij zijn met het feit dat Luke een vriendinnetje heeft.

    Horizontaal of Verticaal: Maakt niet uit.
    Eventuele plaatjes die je er in wilt: http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/65/5b/c0/655bc024adb8c17950e70c4f774d2b12.jpg Voor Sunset
    En graag een plaatje van 5sos. Ik denk dat je zelf het beste kan kijken welke het best past.
    Sfeer die het weer moet geven: Vrolijk, maar niet te.
    Extra's: -
    Titel wel op niet op de cover: Ja
    Jou (echte of Quizlet) naam op cover: Ja, gewoon CrushOnLuke


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Sorry voor het een paar dagen niet van me laten horen, maar het heeft allemaal wat vertraging op gelopen. Ik moet binnenkort weer naar school, want betekend dat ik nog heel wat dingen moet doen naast drie tekeningen die echt af moeten. Ik ga nu weer even bezig in ieder geval ^^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Sigil


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hee, daar was ik weer. Omdat je geweldige covers maakt! ;] Hopelijk heb je zin om er nog één te maken voor me?

    Q-naam: Stapper.
    Titel: Vogelvrij. (Maar dit weet ik nog niet zeker, dus mag ik er ook één zonder titel?)
    Korte beschrijving story: Ben ik nog niet helemaal overuit.. Ik begin er net aan, maar..

    Rosalie is al sinds ze kan herinneren wees en leeft alleen met haar trouwe paard. Als ze op een dag een man vastgebonden aan een boom vind, veranderd haar leven. De man beloofd voor haar te zorgen, als zij hem bevrijd. Ze twijfelt, maar doet het toch en gaat met de man mee. Ze komt te wonen in een prachtig kasteel van de Sheriff van Nottingham, die niet altijd even vriendelijk voor haar is. Bij toeval komt ze erachter dat haar beste vriend van vroeger nog leeft. Ze had jaren gedacht dat deze dood was. Maar de man wiens leven ze heeft gered, verbied haar met hem om te gaan. Hij is vogelvrij. Rosalie staat voor een lastige keuze.. Zoiets.

    Sfeer: Het speelt zich af in de tijd van boogschutters en zwaardvechters, dus een beetje een "oude" / middeleeuwse sfeer. En een beetje spannend/mysterieus.
    Username: Mag, bij die met de titel.
    Foto's:
    1.
    2.
    3.
    En op de achtergrond graag pijl en boog of zo..
    Misschien: Dees. of Die.
    Of deze. Of als een ander beter werkt x].
    (En misschien ergens klein vliegende vogels ofzo. (Vogelvrij, right.) gewoon van die zwarten die niet echt.. opvallen x].)
    Formaat: Wat beter uitkomt.
    Extra: -

    Alvast heel erg bedankt! :]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 21:06 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Zou je voor mij een cover willen maken?
    Zoja, alvast erg bedankt! Neem de tijd. (':

    Je Quizlet-Naam: Unforgettable
    Titel verhaal: Chasing Dreams || Lashton
    Samenvatting verhaal:

    Luke, Calum en Michael hebben allemaal een prachtige, leuke vriendin. Ashton heeft er geen en gaat door een moeilijke periode. Hij voelt zich alleen waar hij erg veel moeite mee heeft, en het word steeds moeilijker totdat er een licht kom schijnen.

    Horizontaal of Verticaal: Verticaal.
    Eventuele plaatjes die je er in wilt: Zou jij een schattige/leuke foto van de twee jongens samen of met heel de band, als hun twee maar naast elkaar zijn, erin kunnen verwerken?




    Sfeer die het weer moet geven: Boven in wat donkerder dan beneden. Beetje vrolijk. (':
    Extra's: De meiden in het klein en ergens beneden of in de hoeken of zo. Als de jongens er maar wat groter instaan. (':
    Titel wel op niet op de cover: Ja.
    Jou (echte of Quizlet) naam op cover: Mijn naam hoeft er niet op. (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 16:51 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    @Unforgettable, het zou handig zijn als je me dan even kan deblokkeren zodat ik je een GB kan sturen als ik bepaalde informatie nodig heb.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Caeden schreef:
    @Unforgettable, het zou handig zijn als je me dan even kan deblokkeren zodat ik je een GB kan sturen als ik bepaalde informatie nodig heb.
    Okay! (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Soe > Sugglet


    16 - 09 - '17