• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Nieuwe Topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:37 ]

    Sam wist niet wat ze hiervan moest denken, ze keek van Ignatius naar Ablaze. Ze herkende de jongeman gezien ze seks met hem had gehad toen ze in de cel zat. Ze trok haar hand snel weg en keek Ignatius aan.
    'Wat is hier de bedoeling van?'

    'Dat zou je aan Ignatius moeten vragen,' antwoordde Ablaze. Hij trok haar voorzichtig overeind. 'Ik ben hier alleen maar om de boel op gang te brengen.'
    Hij leidde haar mee naar een kamer die er nagenoeg leeg uitzag, maar Ablaze wist wel beter.
    'Detentio.'
    Vier touwen schoten uit de grond en trokken Sam omlaag, zodat ze met gespreide armen en benen op de grond kwam te liggen. Ablaze toverde een kussen tevoorschijn en legde dat onder haar hoofd.
    'Je moet er natuurlijk wel een beetje comfortabel bij liggen, nietwaar?' Hij glimlachte naar Ignatius.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius glimlachte eerst terug naar Ablaze en glimlachte vervolgens naar Sam.
    'Ik heb mezelf ervan laten verzekeren dat je in uitstekende handen bent , Samantha. Niemand is beter dan Ablaze.'

    'LAAT MIJ GAAN!!" schreeuwde Sam. Ze probeerde haar armen los te wringen maar het touw ging strakker om haar polsen. Daarna begon ze te gillen zo hard als ze kon.

    'Rustig maar, meisje,' zei Ablaze die kalmpjes bij haar neerknielde en haar haren uit haar woeste gezicht streek. 'Ignatius heeft gelijk... of heeft hij je soms eens laten zitten dat je hem nu niet meer vertrouwen kunt?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Klootzak!' Schreeuwde Sam terwijl ze woest naar Ignatius keek.

    Ignatius grinnikte.
    'Ik denk dat je haar haar plek moet leren, Ablaze.'

    'Dat hoef je mij niet te vertellen.'
    Ablaze trok een korte dolk uit de schede die hij aan zijn riem had gehangen en sneed in één haal haar kleren van haar lichaam. Dat hij daardoor per ongeluk in haar huid prikte en er rood bloed opwelde uit de snijwond tussen haar borsten, kon hem niet schelen. Hij likte het op.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Een glimlach verscheen op Ignatius' gezicht en hij legde zijn ene been over zijn andere heen. Hij keek aandachtig toe.

    Gatver....

    'Ik ben echt blij dat je bent gebleven,' zei Claire tegen Gaara. 'Je bent een goede vriend.'

    --

    'Ik hoop het zo! Ik wil Noha zo graag weer zien,' zei Megan en ze keek Sykes opgetogen aan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Gaara wist te glimlachen. Hij wist zelf alleen niet echt of ze een vriendin was, of misschien zelfs meer. 'Mooi zo,' zei hij uiteindelijk toch maar om een stilte te vermijden.

    -
    'Dan gaan we haar zoeken!' zei hij. Hij had Aenea al in het oog gekregen en had niet zoveel zin om daarnaar te blijven kijken. Terwijl hij rondkeek, kreeg hij echter Brian en Daisy in de gaten en hij snelde zich naar hen toe, terwijl hij Megan in zijn enthousiasme met zich mee trok.
    'Hé!' Hij omhelsde Brian en trok ook Daisy kort in zijn armen. 'Ik ben blij om jullie te zien!'
    Hij dacht weer even aan Megan. Hij realiseerde zich dat ze een van de mooiste vrouwen was die hij in zijn lange leven had gezien en wilde zich graag aan zijn vrienden voorstellen.
    'Dit is Megan.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Jij bent anders ook weinig veranderd!' Ze knuffelde hem nogmaals. 'Zijn er nog anderen? Lola? Clement?' Ze keek hem hoopvol aan. 'Matthias of Artemis?"


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ablaze

    Ablaze wachtte niet op de goedkeuring van Ignatius en luisterde ook niet naar Sams gesmoorde kreetjes. Hij streelde even voer haar zoete haren, baalde dat hij die er niet uit mocht rukken en ging weer rechtop staan. Hij had zo ontzettend veel dingen voor haar in gedachte dat hij bang was dat ze het niet zou overleven als hij alles zou gaan doen.
    Uiteindelijk, omdat hij nog geen goede keuze kon maken, toverde hij een Dreuzelwapen tevoorschijn. De revolver was vrij kort, maar lag goed in de hand en zonder echt te kijken, loste Ablaze een schot. De kogel raakte Sam in haar schouder, hij hoorde haal gil en boog zich toen grijnzend wat dicher naar haar mond, zodat hij haar stem beter kon horen overslaan.
    ' Goed zo, meisje. Niemand zal je horen gillen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Damien schudde zijn hoofd.
    'Ik ben niemand anders tegengekomen. Het spijt me...' Hij keek om zich heen. 'Weet jij dan wat we hier doen?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Leuk jullie te ontmoeten,' zei ze tegen Brian en Daisy. 'Ken je hen allang?' vroeg ze aan Sykes.

    --

    'Wat moeten we nu doen? Waar moeten we heen?' vroeg Claire zich af.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 21:49 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?