• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Nieuwe Topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:37 ]

    Ablaze stapte - toch wel wat nieuwsgierig - achter Ignatius aan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Toen Ignatius zeker wist dat hij buiten gehoorafstand van het huisje was, draaide hij zich naar Ablaze.
    'Ik heb in mijn tijd in de cellen vernomen dat je een prachtig talent hebt,' begon hij.
    'En graag zou ik je..mogelijkheden leveren om je talent uit te breiden..'

    Ablaze keek hem onderzoekend aan.
    'En wat wil jij daarvoor terug?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius glimlachte.
    'Helemaal niets. Ik lever iemand om je talent op te oefenen, en het oefenen van je talent is de dienst die je me levert. Dat klinkt schappelijk, of niet?'

    Ablaze knikte, nu echt geïnteresseerd. Het hielp ook dat Ignatius hem toch nooit zou kunnen terugpakken voor zijn daden, omdat hij geen toverstok bezat en daarom maakte hij zich nergens zorgen over. Toch vertrouwde Ablaze er niet op dat Ignatius hem dit aanbood zonder er iets voor terug te willen. Misschien kreeg hij achteraf wel spijt.
    'Wie is het?'
    Hij zou pas weten wat hij moest doen, als hij die persoon zou zien.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Een grijns verscheen op Ignatius' gezicht.
    'Sarah Ashley Merry Fear,' zei hij toen.
    'Je hebt haar al ontmoet, in de cellen. Je mag doen wat je wilt met haar, zolang ze maar pijn lijdt. Ze moet echter..blijven leven, en niemand mag erachter komen dat ik ..hiervoor heb gezorgd. Van haar gezicht blijf je ook af..voor nu.'

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 20:46 ]

    'Of anders?' vroeg hij uitdagend.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 21:05 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Anders regel ik niets meer voor je. Als je dit goed afhandelt, kan je er echter op rekenen dat je mij ook in de toekomst van dienst mag zijn. Mocht je het zéér goed doen, dan krijg je misschien zelfs..een prachtige baan in mijn koninkrijk.'

    Ablaze lachte schamper.
    'Werkelijk? Wil je dat ik me aan jou tegoed doe?'
    Hij axhudde zijn hoofd. Domme man. Hij hoefde gee. Baan alskoninklijke martelaar. Hij kon krijgen wie hij wde. Zelfs deze zogenaamde koning.
    Hij had Syns vader xien heersen, samen met zijn broers en zusden en kon alleen maar lachen. Nee. Zij stelden niets voor, wasrom zou deze mug dat wel doen?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius grinnikte.
    'Er zijn zoveel dingen die ik wil,' antwoordde hij, 'maar dat is er niet één van. Ik ben bang dat dat plan voor jou slecht uit zou kunnen pakken, Ablaze. Mijn bod pakt echter nooit slecht uit, ik ben een man van mijn woord.'

    Ablaze grinnikte.
    'Nou, goed. Ik ga op je aanbod in. Al kan ik natuurlijk niets... garanderen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius glimlachte weer. Niet dat het hem veel uitmaakte, hij moest alleen tonen dat hij hier de touwtjes in handen had.
    'Goed,' zei hij.
    'Wanneer zal ik haar naar je toe brengen? Nu? Later?'

    'Je kunt haar over een half uurtje naar dat huis komen brengen,' liet Ablaze hem weten en hij wees in de richting van het betreffende huisje met zijn toverstok. Ignatius moest wel blijven beseffen wie hier de macht had.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dat is geen probleem,' zei Ignatius tevreden.
    'Je zal spoedig je proefpersoontje hebben, ik ben zeer benieuwd wat je met haar gaat doen.'
    Hij keerde zich weer om om terug naar het huisje te lopen.

    Ook Ablaze liep weg, maar niet naar het huisje waar ze hadden moeten verzamelen. Nee, hij had besloten om vast een kamer in te richten, speciaal voor Sarah. Hij betwijfelde het dat ze hem al weer vergeten was en zag er dan ook naar uit om haar reactie op zijn zorgvuldig ingerichte ruimte te zien.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes