• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Nieuwe Topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:37 ]

    Megan glimlachte even. 'Dat ben ik wel met je eens ja.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Net of er ruimte in is,' zei Viktor.
    'Tenminste, dat dacht ik te horen.'

    Li bestudeerde de stok. het handvat en de edelstenen waarmee hij was ingelegd. Hij pakte gedachteloos nog een staf van de tafel en liet de punt boven Ignatius' stok zweven. Hij betwijfelde of de stok werkelijk gemaakt was van een of andere legering, maar hij wist niet of hij de behuizing wel wilde openbreken om te zien wat er in zat.
    Li besloot het toch te doen en tikte met de nieuwe staf op die van Ignatius. De metalen behuizing kletterde op tafel en in zijn hand lag de stok die Ignatius verborgen had gehouden.
    'Deze is niet van hem,' mompelde Li toen hij er even naar gekeken had. Hij wist het zeker. Dit was niet Ignatius' staf.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 16:50 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Viktor fronste.
    'Misschien heeft hij hem ooit van iemand gewonnen?'
    Hij raapte het omhulsel op en legde het op tafel.
    'Waarom zou dit omhulsel gebruikt zijn?'

    Li haalde zijn schouders op.
    'Ignatius zit vol met geheimen, maar ik denk niet dat hij de stok van een nietszeggende tegenstander zou willen gebruiken.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nou, zo kan ie wel weer hoor,' grijnsde Sykes. 'Nog even en ik ga naast mijn schoenen lopen.'
    Hij keek om zich heen, maar Li, die hen geroepen had, was verdwenen.
    'Misschien moeten we een poging tot samenwerking doen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hoe meer zielen hoe meer vreugd,' vond Megan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Sykes keek naar de mensen om hen heen. Sommigen kende hij van gezicht, anderen niet. Hij was zijn woorden nog aan het overpeinzen toen Aenea naar buiten kwam en de eerste toverstokken uit begon te delen. Er stonden nog veel mensen voor hem en Sykes had niet echt haast, maar toch zou hij het fijn vinden om weer zo'n ding vast te houden


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Iedereen krijgt dezelfde stok?' vroeg Zoë smalend. 'Dat is stom.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dan neem je er geen,' reageerde Aenea schouderophalend en ze liep verder zonder er eentje aan Zoë te geven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ignatius knikte even naar Ablaze en Sam en stond toen op.
    'Ik ben bang dat ik moet gaan,' bekende Ignatius en hij zwaaide nog even, waarna hij de kamer en het huis verliet.
    Toen hij terugkwam, zag hij echter dat het buiten druk was geworden en dat Aenea stokken uitdeelde.
    Hij duwde Zoë aan de kant en stak zijn hand uit om zijn eigen stok in ontvangst te nemen.

    Het was Aenea's laatste stok die in Ignatius' hand belandde. Er was echter nog voldoende materiaal voor meer stokken en ze dacht dat Li en Victor inmiddels ook wel aardig opgeschoten waren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat het een domme zet is, wil niet zeggen dat ik geen stok wil,' bromde Zoë, die nijdig naar Ignatius keek. Ze stapte langs hem en Aenea heen n liep de kamer binnen waar Li en Viktor nieuwe stokken maakten.
    'Ik wil ook een stok,' riep ze. 'Nu.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Viktor glimlachte vriendelijk en richtte zijn aandacht op Zoë in plaats van de stok die voor hem lag.
    'Iedereen die geduld heeft krijgt een stok,' zei hij toen.
    'Maar ik verzoek u vriendelijk om achter in de rij te wachten, tot het uw beurt is.'

    'Mijn beurt?' vroeg ze geërgerd. 'Mijn stok werd voor mijn neus weggegeven aan een ander.'
    Ze dacht dat ze Li zag lachen en keek hem woedend aan.
    'Je moet gewoon even wachten,' zei hij toonloos, al had hij liever niet dat ze een stok zou krijgen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes