• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Nieuwe Topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:37 ]

    Viktor knikte.
    'Geduld is een schone zaak.'
    Hij keerde zich weer van het jonge meisje af en richtte zich opnieuw op de stokken.

    Ze sloeg haar armen over elkaar en bleef tegen de muur aan geleund staan om te zien hoe ze de andere stokken maakten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Viktor sprak de spreuk weer uit waardoor de volgende lading klaar kwam te liggen. Hij wachtte tot Aenea terugkwam om de stokken mee te nemen en uit te delen.

    Zoë had geen zin om te wachten tot iemand haar die stokken zou aanreiken en griste er een van tafel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Mijn beste, zou u alstublief de stok terug kunnen leggen en op uw beurt kunnen wachten?'

    Zoë hief de stok op om Viktor te ontwapenen.
    'Als ik toch die stok krijg, kan ik hem net zo goed maar zelf pakken, hè?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Viktor hield zijn eigen stok losjes in zijn hand, want je kon beter op een soepele wijze met je stok omgaan dan hem gespannen vasthouden.
    'Heeft u nooit etiquette en respect geleerd? Iedereen krijgt zijn stok wanneer het zijn of haar beurt is, mevrouw.'

    'Expelliarmus!'
    Het kon Zoë niets schelen of ze zich netjes gedroeg of niet. Zij had recht op die stok, dus ze kwam hem halen ook.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Met een zwaai van zijn stok blokkeerde Viktor de spreuk en hij schudde zijn hoofd.
    'Ik vind het jammer dat u zich zo agressief opstelt.'

    'Ik pak wat mij toekomt,' zei Zoë die daarna een non-verbale ontwapeningsspreuk gebruikte.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Viktor besloot zich niet te verdedigen en de stok werd uit zijn handen geblazen.
    Hij schudde wederom zijn hoofd.
    'Zeer teleurstellend, waar moet de wereld toch naar toe met de jeugd van tegenwoordig?'

    'Jeugd?' vroeg Zoë die de stok van de oude man in haar zak stak. 'Ik ben duizend keer ouder dan jij ooit zult worden.'
    Ze draaide zich om en verliet de ruimte.
    Li wist niet of hij achter haar aan moest gaan of niet, maar besefte dat Moon daarbuiten was en dat Zoë nu weer een toverstok had. Twee toverstokken!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 0:19 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Eva keek naar Ardaneus.
    'Ik heb trek,' zei ze droogjes.

    'Laat haar maar gaan,' zei Viktor.
    'Het helpt niet om nu al ruzie te maken.'

    'Nee,' zei Li en hij stapte de deur door. 'Moon is daar.'
    Zoe had haar blijkbaar ook al gezien, want ze had een vloek op haar afgevuurd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes