• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Nieuwe Topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:37 ]

    Sam voelde hoe de kogel haar vlees doorboorde en het bot kraakte. Ze gilde van de pijn. Ablaze boog zich voorover om beter te luisteren naar haar.
    'Ik vermoord je!'

    Ablaze

    'Nee, dat is mijn taak, prinses.'
    Hij overwoog even om nog een kogel af te schieten, maar deed het niet. Hij legde het wapen neer en rukte de rest van Sams kleding van haar lijf, zodat ze poedelnaakt op de stoffige grond lag.
    Ablaze sommeerde vervolgens het bronskleurige kogeltje met zijn toverstok, zodat het ding zich losrukte uit haar vlees en naar zijn hand schoot. Ablaze gooide het vervolgens naar Ignatius.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    (waarom staat dat van Ablaze in spoiler?)

    Sam probeerde zich los te wurmen, ze probeerde tegen te stribbelen toen Ablaze haar kleding afscheurde van haar lichaam. Ze beet op haar onderlip van de pijn toen de kogel uit haar vlees eruit ging met een hoge snelheid.
    Sam gilde van de pijn en keek naar Ignatius.
    'Ik wurg je met mijn blote handen als ik hier uit ben!'

    (Omdat sommige mens hier niet tegen kunnen.

    Ignatius ving de kogel op en bewonderde die even, voor hij weer ruw verstoord werd door die vreselijke stem. Hij keek haar aan en fronste.
    'Misschien moeten je handen er dan maar af, niet dan?'

    'Dat lijkt me niet verkeerd,' zei Ablaze nadenkend. Hij pakte een bajonet en bevestigde die op zijn vuurwapen, 'maar het moet wel interessant blijven.'
    Hij stak de bajonet recht door Sams handpalm, zodat haar hand aan de grond gespietst werd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    (ik kan je usernaam niet uitspreken Alicia...()

    Sam gilde het uit toen het mes door haar hand ging, ze staarde met grote ogen ernaar. Ze voelde bij elke beweging een vreselijke pijn waarom kon ze niet flauwvallen waarom was ze nog bij. Ze probeerde haar hand op te tillen maar het deed alleen maar meer pijn. Het mes hield wel het bloed tegen dat er anders uit zou komen.

    Ren-kin Jutsu Shi :p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ablaze

    Ablaze besloot de bajonet te laten zitten en keek even naar Ignatius.
    'Alleen haar gezicht?'
    Ignatius knikte en Ablaze liep naar de haard, die hij aanstak en een ketel vulde met water. Het zou wel even duren voor het aan de kook was, maar intussen kon hij zich vermaken door naar Sams gekerm te luisteren.
    'Rustig, meisje. Je moet niet mij de schuld geven, maar je lieve vriendje hier. Hij heeft dit allemaal speciaal voor jou geregeld!'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Li roerde met zijn toverstaf in de ketel met drakenbloed. Hij mompelde enkele bezweringen die hij nog wist.

    - dit is écht literatuur, hoor :'3 -


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hebben we al hout?' vroeg Viktor aan Li.

    Hij knikte en liet zijn vondst verschijnen met een zwiep van zijn toverstok.
    'Ik ben er niet meer zeker van hoe de kern moet worden verenigd met het hout,' gaf hij toe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Viktor glimlachte.
    'Ik denk dat ik mij de spreuk kan herinneren, zou ik uw stok mogen lenen?'

    Li aarzelde, maar hij wist dat hij mensen moest vertrouwen, wilden ze überhaupt een kans maken om te overleven.
    Hij gf de stok van Ignatius aan Viktor en bestudeerde diens handelingen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Viktor bewonderde de stok even en woog hem in zijn hand. Hij leek volledig van metaal gemaakt te zijn en was bezet met edelstenen, iets dat, zo leek hem, de magische eigenschappen echt niet ten goede kon komen.
    Viktor wees met de stok op de ketel, waarna het dampende drakenhartbloed opsteeg en met veel gesis en rook vermengde met het hout.