• … en nu loopt er toch echt één in huis rond. :’)

    Mijn man zeurt al maanden om een kat, maar ik heb er echt een hekel aan… Toch wilde het lot dat er al een paar dagen zo’n beestje in de tuin van mijn ouders zat en guess what… ik heb me nu toch door die smekende blikken laten overhalen. :x

    Maar kijk toch eens… zo’n lief ding zou niemand toch op straat laten liggen? :O



    Ik heb hem Fíli genoemd en heel stiekem hoop ik dat zijn eigenaar zich niet laat horen. :x
    Al ben ik wel zo braaf om onze vondst over Facebook te verspreiden. (A)

    Hehe nou ja, dat wilde ik even delen ^^
    Altijd gezegd dat ik nóóit een kat zou nemen en zie nu eens. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dit maakt me verdrietig. Ik hoop dat het wel nog goed gaat komen.
    Ik leef in ieder geval met je mee.


    Het klinkt lame, maar dat tovert toch wel een waterige glimlach op mijn gezicht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awh no. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nou inmiddels hebben we hem gevonden, maar helaas leefde hij niet meer. D':


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Nou inmiddels hebben we hem gevonden, maar helaas leefde hij niet meer. D':


    Oh shit ):

    Wie heeft hem gevonden?

    Gecondoleerd :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn man heeft hem uiteindelijk gevonden. Hij lag in de tuin van de buren en had ons huis bijna gehaald.
    Nog een laatste foto van die kleine lieverd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Mijn man heeft hem uiteindelijk gevonden. Hij lag in de tuin van de buren en had ons huis bijna gehaald.
    Nog een laatste foto van die kleine lieverd.


    Och jeetje...
    Sterkte ermee!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Veel sterkte, zeg. Ik kan me niet inbeelden hoe verdrietig ik zou zijn als mijn hondje ineens zou overlijden. Hopelijk komen jullie een beetje over jullie verdriet heen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dit is echt kei erg! Heel erg veel sterkte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh shit. Ik heb ooit exact hetzelfde meegemaakt met mijn kat. Ooit had ik er acht bij mojn vader en een bij mijn moeder. De laatste is ook aangereden en zes van de acht bij min vader (we hadden er eerst twee en toen namen we een straatkat in huis die zwanger bleek te zijn vanv vijg katten. :'D) zin spoorloos verdwenen. Wellicht vergiftigd door een vogelhouder in ons straat, en een hebben we wegegeven. Nu hebben we er nog een.
    Maar goed: Veel sterlte, want dit is echt heel erg.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aww, wat vervelend dat het zo moest lopen; dat je niet langer van hem mocht genieten :c
    Heel veel sterkte


    26 - 02 - '16

    Elladan schreef:
    Mijn man heeft hem uiteindelijk gevonden. Hij lag in de tuin van de buren en had ons huis bijna gehaald.
    Nog een laatste foto van die kleine lieverd.



    Arm ding. :c Ik vind het wel bijzonder dat hij het liefst naar jullie, zijn thuishaven, wou toen hij zo zwaar gewond was. Dat maakt het verdriet niet minder, natuurlijk niet. Het is ontzettend verdrietig. :c Sterkte, jullie beide. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ogh nee toch, jasses :\ En net nu jullie zo blij met het schaap waren. Echt heel vervelend, ben d'r helemaal misselijk van door het idee alleen al. Succes ermee...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel