• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Athanatos schreef:
    (...)Geef mij maar een hospital, lol ziekenhuis. Dan hoef ik niets meer. :Y)


    Geloof mij onder de 18 geven ze je gewoon les. Al moeten ze je uit je bed slepen. Zodra je stabiel genoeg bent geven ze je les. Ik heb er ervaring mee dus geloof mij maar. Ziekenhuis is geen optie :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Geloof mij onder de 18 geven ze je gewoon les. Al moeten ze je uit je bed slepen. Zodra je stabiel genoeg bent geven ze je les. Ik heb er ervaring mee dus geloof mij maar. Ziekenhuis is geen optie :')
    *Facepalm* Ik bedoelde daar ligt mijn interesse, wel jammer...
    {Ik ga alle spullen dan bekijken en bekijken, en kom er niet meer uit, uit 't ziekenhuis.}

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 20:41 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Jezus.
    Ga lekker janken ofzo en wees blij met wat je hebt.
    Irritant kind, like for real (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Interesting.... Twee klasgenoten schrijven in mails mijn naam bijna standaard met een kleine letter en elkaars naam met een hoofdletter. Derde-wiel-functie word maar weer eens bevestigd. :')


    You are beautiful, you are love.

    Oh well, clean ben ik niet meer.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Shit, ik moet binnenkort waarschijnlijk alweer een nieuwe pomp kopen. Dit is echt enorm frustrerend..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben blij dat er nu een knop is om vloekende templates van anderen te verbergen. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik ben blij dat er nu een knop is om vloekende templates van anderen te verbergen. :Y)
    Ik was daar super blij mee, ook whahaha.
    Ik wou gaan douchen, en dan slapen, stoute ik...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    I should write, but movies D:


    kindness is never a burden.

    Ik merk inderdaad dat ik de enige ben ja.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kap godverdomme met downloaden. Ik heb gewoon nauwelijks internet.


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt slecht in teleurstellingen :c


    i put the fun in funeral

    Mijn oma en opa zijn zo lief.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Way down below
    – I'm going to hell.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 22:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat dit internet. :c


    26 - 02 - '16