• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Ugh, ik ben zo moe! En dan moet ik van 1 uur tot 5 uur accordeon gaan spelen en dan 's avonds ook nog eens. Pffff o.O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fijn, zo nog 20 minuten oefeningen doen, can someone save me :c


    wat was dit ookalweer

    OOOOH BIJNA. Om half acht begint het <3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Omg je schattigaard, hahaha. :'D


    help

    Jezus, deze aflevering was echt vreselijk en heel erg leuk. My feelings T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fijn is me studenten ov straks ook niet goed aangevraagd, dat kan er ook nog wel bij. Het is dat ik.vanavond weg moet anders was ik gelijk me bed weer ingedoken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MIJN NEUS! Ik heb ongeluk, mijn hele lichaam geeft het op en nu mIJN NEUS!


    Your make-up is terrible

    Nee Nikki, ik hoef Gizmo's tepels niet te zien. Dankjewel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil mijn haren weer verven.


    † Love? I want to sleep.

    Typisch.

    +

    Ik hoop zo erg dat ik een verhaal eruit kan krijgen. Ik ben tot nu toe er echt blij mee en dat is het belangrijkste, dat wat je schrijft je zelf leuk vind. Zo jammer dat ik het druk deze week heb. :/

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 14:54 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Satana schreef:
    Ik wil mijn haren weer verven.


    wat was dit ookalweer

    Word ik nou alweer verkouden.. ik was het anderhalve maand geleden al... :(


    Life is hard and then we die

    Zoo blij met mijn nieuwe haartjes :D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh, natuurlijk. Laten we eens 9 mensen offeren aan de goden. Dat is helemaal niet gestoord.


    kindness is never a burden.

    Stop met tegen me te praten alsjeblieft.
    Ik zit al met heel veel dingen vanbinnen en ik heb gewoon echt geen zin om te praten :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.