• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    I-K__H-A-A-T__S-C-H-O-O-L!!!
    Waarom moeten we hw maken, en alles? I HATE IT!!!!!!!
    Ga het zelf maken leraren, gaan andere mensen uit hun 'werk' nog hun werk verder zitten maken, NEE.
    Alleen miss als ze moeten leren voor een 'toets'...
    Argh.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik schuif m'n eten naar binnen – duik m'n bed in en kom er vandaag niet meer uit.


    Uughhh ik wil nu vertrekken naar Engeland.. Nunununu. Ik zie dus net een foto van de vier mensen die nu al op de camping zitten, en wij zijn er morgenochtend pas bij D:

    Kan je één keer stoppen met zeuren?


    wat was dit ookalweer

    Hot new dude. I like :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Athanatos schreef:
    I-K__H-A-A-T__S-C-H-O-O-L!!!
    Waarom moeten we hw maken, en alles? I HATE IT!!!!!!!
    Ga het zelf maken leraren, gaan andere mensen uit hun 'werk' nog hun werk verder zitten maken, NEE.
    Alleen miss als ze moeten leren voor een 'toets'...
    Argh.


    Ik doe vwo 6 and shit gets worse.
    Tuurlijk is huiswerk niet leuk, maar de rest van je leven achter de kassa werken ook niet. Je zult gauw genoeg inzien dat het allemaal zo erg nog niet is en school eigenlijk best 'kay is :Y).


    i put the fun in funeral

    Het suckt wel een beetje als één van je beste vrienden een vriendje heeft, want nu heb ik helemaal niks te doen. :')


    Take me to wonderland

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik doe vwo 6 and shit gets worse.
    Tuurlijk is huiswerk niet leuk, maar de rest van je leven achter de kassa werken ook niet. Je zult gauw genoeg inzien dat het allemaal zo erg nog niet is en school eigenlijk best 'kay is :Y).
    Geef mij maar een hospital, lol ziekenhuis. Dan hoef ik niets meer. :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Deze dag was geweldig.


    kindness is never a burden.

    Nooh, don't tell me dat je internet het weer niet doet ): En anders hopelijk zometeen wel.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 19:33 ]


    Stenenlikker

    Handbagage volgepropt? Check.
    Koffer volgepropt? Zeker check, want het duurde ruim een uur om hem dicht te krijgen en daarna heb ik nog een poging gedaan om hem op de weegschaal te gooien, maar die was te klein, dus hopelijk is 'ie niet te zwaar.
    Ingecheckt en boarding passes uitgeprint? Check.

    Zijn we er klaar voor? Check.

    Schrik me naar, zegt mn meoder iets over onze vissen, AAAAAAAAAH!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wauw, overdrijven is ook een vak zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is vandaag alweer woensdag. De tijd gaat echt snel. Volgende week vrijdag ga ik al naar mijn kamer toe
    Tenminste heb ik vandaag twee agenda's gekocht. Eén voor de rest van dit jaar en alvast één voor 2015 - één dag per pagina *fangirlt*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    OMFG – Cat Fish laat me elke keer het gevoel van een heart-attack krijgen. Er zijn zulke weird fucks in de wereld. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.