• Hallo allemaal,
    De uitslag van de verkiezingen is bekend! Helaas heeft slechts 25% van de vorige stemmers nogmaals hun stem uitgebracht, wat erg jammer is. Er is helaas niets aan te doen.

    Ik wil iedereen bedanken die wel enthousiast heeft meegedaan. Ik zal de top drie per categorie vermelden. Mochten de deelnemende finalisten weten hoeveel procent van de stemmen ze hadden, dan kunnen ze me altijd een berichtje sturen!

    Bekende personen:
    Op de eerste plaats… Dear Diary, door HarrysWife met 35% van de stemmen!

    Het gaat over een meisje Allison die keeks maakt met haar beste vriendin Chantal.Die keeks worden vaak bekeken en ook door Harry Styles en Luke Hemmings.Maar wat gebeurd er al Luke een reactie plaats onder een keek?


    Op de tweede plaats… The Bet, door Biebshemmo met 25% van de stemmen!
    Elizabeth verhuist naar Australië voor het werk van haar moeder, op hier nieuwe school krijgt ze te maken met player Luke die haar voor een weddenschap in bed wil krijgen.


    En op de derde plaats… Between beauty and books, door Stylinson met 11.5% van de stemmen!
    "Why won't you stand up for yourself?" She whispered softly as she gave him a small white tissue.
    "Because I- I can't.." His voice is soft, like a whisper and has this certain melody in it, just like it always has.
    He takes the tissue out of her hand and tries to stop his nose from bleeding, as his hands are shaking.
    "Ofcourse you can." She reaches for his hands and helps to get him of the cold ground while he is still shaking and his face is pale, as if he had just seen a ghost, scared.
    " I will help you, Harry.."


    Fictieve personen:
    Op de eerste plaats… Courage en het vervolg Eclipse of Hearts, door Peredhel met 44% van de stemmen!
    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Op de tweede plaats… The Daily Prophet, door Maovesa met 24% van de stemmen!
    Een digitale variant van de Daily Prophet krant, die voorkomt in de Harry Potter reeks. Hij verschijnt elke dag en er staan leuke weetjes, Harry Potter story's en quizzen, fanarts en quotes in.


    En op de derde plaats… The Arrow of the Silver Dragon, door Laleah met 12% van de stemmen!
    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Majestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart


    Onbekende personen

    Op de eerste plaats… The Doll maker, door Macabre met 25.9% van de stemmen!
    'I've always liked dolls. There's just something special about them - I can't figure out what it is. Maybe it are the eyes, big, beautiful, yet frightening and... empty. Perhaps it is their skin, pale - like snow, or as if they'd been dead for a long time.

    I've always liked dolls. Since I was a little girl. They have no feelings, like I never had them either. Maybe it's because my dad ended up in jail when I was only five years old, or because my mom never really cared about me. No, she only paid attention to her boyfriends. She had another one every two weeks. I suspect that she stole their money to buy drugs, but I still don't know for sure.

    I've always liked dolls. I like them so much that I want to be a doll maker myself, but in a different way. A new way. And I'm going to tell you all about it.'


    Op de tweede plaats… Observaties van een muurbloem, door niniwa1 met 22.2% van de stemmen!
    De zestienjarige Jessica is geen opvallend persoon. Nooit geweest, eigenlijk. Wanneer ze de zomer doorbrengt bij een vriendin van haar moeder thuis, wordt sociaal contact onvermijdelijk. Meestal verdwijnt ze haast tussen de lichtvoetige Apple, vrijzinnige Tamara, hartenbreker Gabriel en de mysterieuze Charlie. Voor haar jeugdvriend Ryan is ze wel zichtbaar. Maar hem kan ze ook niet alles wat ze ziet, vertellen.
    Want in het strandhuis bereikt het drama een kookpunt en Jess wordt een kluis vol geheimen..


    En op de derde plaats… The Lost Mermaid, door Ron_Weasley met 16,7% van de stemmen!
    Emily is een jonge zeemeermin die moeite heeft om zich aan de strenge regels van haar ouders te houden. Soms lijkt het alsof ze haar geen enkele vrijheid gunnen en de vrolijke, nieuwsgierige en enthousiaste zeemeermin heeft die ruimte juist zo erg nodig.
    Pas als ze erachter komt waarom al die regeltjes er eigenlijk zijn, begint ze begrip voor haar ouders te krijgen. Maar dan slaat het noodlot toe…


    De winnaars zullen hun prijs van Square ontvangen! Gefeliciteerd allemaal. (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 9:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat een leuk idee! Ik ga kijken of ik ook nog een paar leuke ken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    OakenshieId schreef:
    Op dit moment zjn er al 20 fanficties over bekende personen, 21 fanficties over fictieve karakters en 20 verhalen met onbekende personen in gestuurd! (:


    Awesome! Wat mooi dat het zo gelijk verdeeld is, ook. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Awesome! Wat mooi dat het zo gelijk verdeeld is, ook. ^^


    Oeps, er zit een typfoutje in. Er zijn 29 OP's. :Y)
    Maar nog steeds wel aardig gelijk ja. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Solise schreef:
    x. Titel + link: Murmurous • The Hunger Games
    x. Auteur: Anthroopos
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfiction.
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): The Hunger Games.
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    "En dan hebben we oude Mags nog, wier spraakgebrek een gevolg zou kunnen zijn van een beroerte, zoals Katniss vermoedt, maar die ook aan afasie zou kunnen lijden, waarbij je niet meer op woorden kunt komen. Het is een frustrerend aspect van de 'gatenkaashersenen' waar mensen met PTSS last van kunnen hebben: ze weten precies wat ze willen zeggen, maar de woorden lijken gewist.


    Ontzettend bedankt, lieve Roos! Ik zie het nu pas, haha (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 15:09 ]


    ...

    Zekerweten!!!!! Dit is zo grappig!

    TheBadWolf schreef:
    x. Titel + link: TPU- Twitter Post Uil [HP]
    http://www.quizlet.nl/stories/39955/tpu--twitter-post-uil-hp/

    x. Auteur:Delic

    x. Categorie: Fanfictie, maar eerder een hilarische parodie

    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Harry Potter- J.K. Rowling

    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    In een tijdperk van technologie waaraan Dreuzels al tijden gezellig aan mee deden met
    Twitter, hebben nu ook tovenaars en heksen internet ontdekt.
    In plaats van saai op perkament schrijven en brieven met uilen versturen, hebben zij Twitter overtroffen. Welkom in de wereld van TPU - Twitter Post Uil.



    en dan nog deze:

    x. Titel + link: You hit me with lightning. ft Draco Malfoy
    x. Auteur:Calice
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Harry Potter, Draco
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen): Het is een proloog;


    Het regende harder dan ik ooit had meegemaakt. De wind verwarde mijn haar en al mijn gedachten. Ik luisterde naar de wind terwijl mijn tranen over mijn wangen rolden. Het leek allemaal niks meer uit te maken, alles leek voorbij.
    "Callie." zei de stem die ik uit duizenden kon herkennen.
    Ik snikte en probeerde wat te zeggen, maar doordat ik huilde kwam er geen geluid uit mijn mond.
    "Stil maar." zei hij. Hij liep op me af en sloeg zijn armen om me heen.
    Met zijn armen om me heen voelde het weer als thuis, alsof ik ergens hoorde. Ik hoorde bij hem.
    "Kom, we gaan naar binnen." fluisterde hij en hij kuste mijn doorweekte haar. Hij tilde mijn kin een beetje op en hij glimlachte. Hij hoefde niks te zeggen, zijn glimlach, zijn ogen, hij was genoeg. Hij was perfect.


    x. Titel + link:Het Doolhof I - Separated http://www.quizlet.nl/stories/33141/het-doolhof-i--separated/
    x. Auteur:Parachutes
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) OP
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): fantasy/ avontuur
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    Een verhaal over hoop en wanhoop, vriendschap en verraad, liefde en haat, fantasie en realiteit, en verdriet en blijdschap.

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    x. Titel + link:You make me feel like 1000 butterflies in the sky (HP) http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/
    x. Auteur:Lpayno
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): Harry Potter
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    Nagini, vernoemd naar de slang van Voldemort is de dochter van de
    Duisterste tovenaar aller tijden. Ze verbleef 14 jaar lang bij de familie Malfoy en gaat voor het eerst naar Hogwarts. Niet om te leren maar om Harry Potter in de val the lokken. Ze weet niet wat Liefde is, vriendschap
    of medelijden. Ze is uitgehuwelijkt aan Draco Malfoy waar ze op haar 20e mee zal trouwen.
    Maar er komt iemand anders tussen...



    Is dit Voldemorts beste plan...of grootste Fout?




    Who said that she had a mother, if no one knows she was born?

    If she was born..



    x. Titel + link:Hope Is My Road, Peace Is My Destiny ~ Hogwarts http://www.quizlet.nl/stories/51132/hope-is-my-road-peace-is-my-destiny--hogwarts/
    x. Auteur:OhHarrehx
    x. Categorie: (Fanfictie of OP) Fanfictie
    x. Subcategorie (welke artiest of boek? Welk hoofdgenre bij een OP?): harry potter
    x. Samenvatting (als deze op de voorpagina staat, de auteur mag deze zelf ook indienen):
    'But, but ... I trusted you.'
    'Your first mistake.'
    'I loved you.'
    'This is the second.'
    'I thought you loved me too!'
    'Your third mistake, I did something you smarter estimated.'
    'I hate you.'
    'You have every reason to, my dear.'

    ~Sometimes Is The Hard Way The Only Way To Find Out What Love Is~


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Is het misschien leuk om bij dit grote aantal aan OP een onderscheid te maken tussen fantasy/dystopische verhalen en verhalen die ook non-fictie hadden kunnen zijn? Ik kom niet zo goed op een bijpassend woord... Ik heb nogal het gevoel dat het ene OP verhaal helemaal niet in staat is om te concurreren met het andere OP verhaal omdat ze zo verschillend zijn soms. Zo heb ik een persoonlijke favoriet in de 'fantasy/dystopische' categorie en eentje in wat ik even de non-fictie noem.

    Maar een idee hoor, je hebt dit verder heel goed georganiseerd :Y)

    Ik denk dat je zo wel bezig kunt blijven met herverdelen. ;)
    Ik vind dat je een mooi romantisch verhaal ook moeilijk kunt vergelijken met een bloedstollende horror, begrijp je wat ik bedoel? Het leek me het verstandigste om het zo breed mogelijk te houden.

    Edit:
    Mocht het erg gelijk verdeeld zijn kan ik wel overwegen om ze beide in een aparte poll te doen, gezien er toch meer polls in de voorronde zullen zijn. Al is dat weer in het nadeel voor de personen die enkel een van beide genres lezen. Dus ik moet er nog even over nadenken, maar ik denk dat ik het zo houd. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 18:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Anthroopos schreef:
    (...)

    Ontzettend bedankt, lieve Roos! Ik zie het nu pas, haha (:


    Np Sven ^^


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Titel: Bevroren Liefde.
    Auteur: Freljords.
    Categorie: Onbekende Personen.
    Subcategorie: Romantiek.
    Samenvatting: Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in Londen, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 14:37 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    De story is weer geupdate. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jeez. Er zitten echt hele goede verhalen tussen!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    x. Titel + link: “Hooked
    x. Auteur: DreamerN
    x. Categorie: Fanfictie.
    x. Subcategorie: ABC's Once Upon A Time.
    x. Samenvatting:


    you can see me, but you don't know me, even if you want to know me, you can't

    but i still want to do everything i can to make you fall for me..


    Nog meer nominaties?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet die can mij dus echt niet gaan vergeten om in te sturen. Ik zie me daar toch echt wel voor aan (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Even een mijn topics. Ik zal vanavond wat insturen.
    Ik vind het een leuk idee van je! (:


    :)