• Dit is echt geweldig, een site en een app waarmee je gratis verschillende talen kan leren. Ze maken het nog leuker door XP points toe te voegen en achievements. Je kan vrienden toevoegen en meerdere cursussen tegelijk volgen. Op het moment is het enkel mogelijk om Nederlands -> Engels te leren, maar vanuit het Engels kan je weer meer cursussen volgen voor andere talen en ze zijn bezig om er meer toe te voegen!
    Duolingo

    Accounts:
    Handles - Nikseltje
    Scrivbar - thetolea
    Square - LeSquare
    Mendelejev - Mendelejev
    Depayx - iamamy_
    Trouvaille - Trouvaille

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:21 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heet er thetoleo :') (vraagt niet wat voor naam dat is) en leer momenteel Italiaans en Spaans via Duolingo en hou mijn Frans ermee op niveau ^^

    Klinkt awesome


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh hey, dat is wel handig.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Oh hey, dat is wel handig.

    Ik heb er ook een account op, maar ik vergeet dus overal mijn usernames van :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe heb je dit gedaan? Ik was serieus van plan hier vandaag een topic over te maken, haha. :'D

    Ik ben LeSquare. Er zijn niet echt talen die ik nog helemaal niet ken en graag wil leren beschikbaar, dus gebruik ik het vooral om mijn Frans te verbeteren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben Mendelejev op Duolingo. Gebruik het om Duits te leren (dat zit nu eenmaal niet in mijn lessenpakket)


    Ex astris, sciencia

    Square schreef:
    Hoe heb je dit gedaan? Ik was serieus van plan hier vandaag een topic over te maken, haha. :'D

    Ik ben LeSquare. Er zijn niet echt talen die ik nog helemaal niet ken en graag wil leren beschikbaar, dus gebruik ik het vooral om mijn Frans te verbeteren.


    Volgens mij is dat ook niet de eerste keer dat het gebeurd. (cat)


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat ook niet de eerste keer dat het gebeurd. (cat)


    Huh? Is dat dan eerder voorgekomen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Huh? Is dat dan eerder voorgekomen?


    Ja, met dat topic over Ferguson, haha.


    Your make-up is terrible

    Cool! If English-Italian is available, I'll be in!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik zit daar ook op, maar ik weet mijn naam niet meer. Moet nog eens gaan kijken.


    16 - 09 - '17

    Ik ben iamamy_ by the way haha.

    Handles schreef:
    (...)

    Ja, met dat topic over Ferguson, haha.


    Oh! Dat is waar ook. Dat doe je goed. x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wowie, dit is zo cool! Ik heb altijd al Spaans willen kunnen -of in ieder geval een beetje, hahaha- en het is zo handig om talen als Frans, Duits en Engels te verbeteren! Ik heet er Trouvaille- (:


    ''Let all that you do be done in love.'' -1 Corinthians 16:14