• Dit is echt geweldig, een site en een app waarmee je gratis verschillende talen kan leren. Ze maken het nog leuker door XP points toe te voegen en achievements. Je kan vrienden toevoegen en meerdere cursussen tegelijk volgen. Op het moment is het enkel mogelijk om Nederlands -> Engels te leren, maar vanuit het Engels kan je weer meer cursussen volgen voor andere talen en ze zijn bezig om er meer toe te voegen!
    Duolingo

    Accounts:
    Handles - Nikseltje
    Scrivbar - thetolea
    Square - LeSquare
    Mendelejev - Mendelejev
    Depayx - iamamy_
    Trouvaille - Trouvaille

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:21 ]


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 20:17 ]

    Omg, dit klinkt zo handig! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb ook een account aangemaakt: MargotDied
    Hij heeft maar wat gemaakt van mijn googleaccount haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bedankt voor het toevoegen aan de beginpost! Alleen de naam van duolingo is Trouvaille-, met een streepje erachter dus! (:


    ''Let all that you do be done in love.'' -1 Corinthians 16:14

    -

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 20:18 ]

    Dit is zo handig voor mij. Ik ga zo wel even kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben Zoetjuuh :p

    Je kan nu ook een beta versie van Iers volgen. Een vreemde maar leuke taal vind ik persoonlijk


    Ex astris, sciencia

    Ik heet er CatchADreamx (mijn oude gebruikersnaam hier) en ben er bezig met Engels.
    Niet echt voor het begrijpen ofso, maar eerder voor het schrijven.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik ga het zeker eens uitproberen. Stiekem heb ik altijd wel een beetje Deens willen leren. (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik ga zo even kijken voor mijn Frans (:


    wat was dit ookalweer

    Mijn naam is Noukster. en vind deze site vreselijk handig! (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heet Lauraaa394 en ik leer momenteel Spaans. Dat was vooral omdat ik Spaans als extra vak had vorig jaar, maar ik kon het niet volgen. Mede door Duo Lingo heb ik Spaans met een voldoende afgesloten vorig jaar (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik wilde een topic maken over Duolingo, maar ik zie dat er al een topic is.

    Mijn username is KrullieKrull en ik ben benieuwd of er vandaag de dag nog mensen actief bezig zijn, zodat we als vrienden met elkaar kunnen strijden (pirate)

    Ik heet FeliciaVer en ik leer op de moment Italiaans, maar ik moet me nog eens bijwerken ;)


    What would Emma do?