• Dit is echt geweldig, een site en een app waarmee je gratis verschillende talen kan leren. Ze maken het nog leuker door XP points toe te voegen en achievements. Je kan vrienden toevoegen en meerdere cursussen tegelijk volgen. Op het moment is het enkel mogelijk om Nederlands -> Engels te leren, maar vanuit het Engels kan je weer meer cursussen volgen voor andere talen en ze zijn bezig om er meer toe te voegen!
    Duolingo

    Accounts:
    Handles - Nikseltje
    Scrivbar - thetolea
    Square - LeSquare
    Mendelejev - Mendelejev
    Depayx - iamamy_
    Trouvaille - Trouvaille

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:21 ]


    Your make-up is terrible

    Krull schreef:
    (...)
    Ik oefen Engels en sinds kort Duits! Ik heb je gevolgd. Welke talen doe jij?

    Zweeds, Russisch en Welsh. Al is het misschien niet zo'n goed idee om die tegelijk te doen, want soms slaag ik ze een beetje door elkaar.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Zweeds, Russisch en Welsh. Al is het misschien niet zo'n goed idee om die tegelijk te doen, want soms slaag ik ze een beetje door elkaar.

    Misschien toch maar focussen op één van de drie?

    Krull schreef:
    (...)
    Misschien toch maar focussen op één van de drie?

    Njeh. Dat doe ik met Nederlands en Engels eerlijk gezegd ook, en Engels voelt bijna als een moedertaal aan, voor mij.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Njeh. Dat doe ik met Nederlands en Engels eerlijk gezegd ook, en Engels voelt bijna als een moedertaal aan, voor mij.

    Wat doe je met Nederlands en Engels? Dat je het door elkaar gaat halen?

    Moet zeggen dat ik wel gemotiveerder raak doordat er nog iemand in mijn vriendenlijst - jij - bezig is met duolingo.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 21:39 ]

    Krull schreef:
    (...)
    Wat doe je met Nederlands en Engels? Dat je het door elkaar gaat halen?

    Moet zeggen dat ik wel gemotiveerder raak doordat er nog iemand in mijn vriendenlijst - jij - bezig is met duolingo.

    Uhu. Vooral dat ik dan bijvoorbeeld niet op het woord aanrecht kan komen, maar wel op counter. Of zoals eerder vandaag wel op spijlen (voor een babybedje) maar niet op bars.


    Ex astris, sciencia

    Dat heb ik ook af en toe, haha, zoals niet op het woord betaalbaar maar wel affordable kunnen komen, maar sowieso heb ik wel nog steeds meer voeling met het Nederlands dan met het Engels.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried