• Dit is echt geweldig, een site en een app waarmee je gratis verschillende talen kan leren. Ze maken het nog leuker door XP points toe te voegen en achievements. Je kan vrienden toevoegen en meerdere cursussen tegelijk volgen. Op het moment is het enkel mogelijk om Nederlands -> Engels te leren, maar vanuit het Engels kan je weer meer cursussen volgen voor andere talen en ze zijn bezig om er meer toe te voegen!
    Duolingo

    Accounts:
    Handles - Nikseltje
    Scrivbar - thetolea
    Square - LeSquare
    Mendelejev - Mendelejev
    Depayx - iamamy_
    Trouvaille - Trouvaille

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:21 ]


    Your make-up is terrible

    JAJAJAJA! Eindelijk een site waar je Noors kunt leren! I'm so happy! Ik heet er trouwens Latier op. (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 21:28 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Krull schreef:
    Ik wilde een topic maken over Duolingo, maar ik zie dat er al een topic is.

    Mijn username is KrullieKrull en ik ben benieuwd of er vandaag de dag nog mensen actief bezig zijn, zodat we als vrienden met elkaar kunnen strijden (pirate)


    Als je wilt mag je het topic wel aanpassen. ;3


    Your make-up is terrible

    Mijn username daarop is Tesla538321. Zo veel cijfers o.o
    Op dit moment ben ik bezig met Deens. Omdat een aangetrouwd familielid Deens is en het me wel leuk lijkt om haar FB berichten enigszins te kunnen volgen :')


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Awesome!


    † Love? I want to sleep.

    Ik moet dit echt weer eens oppikken. Ik ben blij dat Noors er nu is, dan kan ik proberen Noors te praten tegen een van mijn internationale vrienden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zie dat je ze zelfs bezig zijn met Klingon x') Als Russisch klaar is, lijkt dat me ook wel leuk om te leren ^.^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ben mijn Noors aan het bijspijkeren n.n. Ik heb het sinds ik terug ben al jammer gevonden dat ik nu met niemand meer Noors kan praten, terwijl ik, al zeg ik het zelf, redelijk goed was (:


    I am an idiot, I move.

    Omg, waarom heb ik die site nu nog maar ontdekt?
    Ik ben sinds vandaag begonnen met Spaans.
    Mijn naam daar is btw naestivate

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 12:10 ]


    You save everyone, but who saves you?

    Ik leer spaans onder de naam Shefearsoblivion ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Blurrierface schreef:
    Ik leer spaans onder de naam Shefearsoblivion ^^

    Ik ga je volgen c:


    You save everyone, but who saves you?

    Ik leer Engels, bij gebrek aan andere talen vanuit het Nederlands. Ik heet er Sheridans, denk ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik moet mijn Italiaans nog eens bijschaven. Op het einde van de maand ga ik er op vakantie, dus dat zou wel handig zijn :') Ik ben FeliciaVer, voor geïnteresseerden. Ik zal jullie ook eens toevoegen.


    What would Emma do?

    ik ben SharonHermans


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aww, jammer dat ze (nog) geen talen zoals Chinees, Koreaans en Japans hebben. Maar mijn username is JustxJoanne en ik ben op het moment bezig met Zweeds.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik heb sinds vandaag ook een account, ben voor nu enkel Engels aan het doen, ook al kan ik gewoon Engels XD
    Mijn naam is Maovesa


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis