• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Laat hem maar Percy of Ron opeten.


    .-.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    .-.


    (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Doe het dan. Je verpest alleen je kans bij míjn lieftallige broertje. Ik weet niet of je het weet maar hij houd van míj of maak ik je nu jaloers?’ grijnsde hij. Enkele woeste fonkjes vlogen uit de punt van mijn toverstok maar met een trieste zucht liet ik mijn stok weer dalen waarna Nathaniel op stond en zich tot pap wendde die ik helemaal niet zag staan, of had vergeten.
    ‘Ik denk dat een anger-managment-program wel goed voor jouw zoon zou zijn; Arthur. Hij is werkelijk onhandelbaar.’ en hij draaide zich terug naar mij.
    ‘Pas maar op met wat je doet; Weasley. Alles wat jij doet komt op de straflijst van Campbell en geloof me- die is werkelijk lang zodat hij aan het eind smeekt om de dood. Fijne avond meneer Weasley.’
    Met dat verdwijnselde hij weg en geschrokken staarde ik naar de plek waar hij verdween.
    'Wat is er allemaal aan de hand? Kan Campbell hier weg? Want dan gaan we naar Het Nest.'
    Ik liet mezelf tegen de muur aan vallen waardoor ik op de grond zat en even mijn gezicht bedekte. Jup, ik heb alles verpest.
    'Hij probeerde Campbell te doden.' Mompelde ik en kneep mijn handen weer een vuist waarna ik mijn stok woest op de grond gooide die een aantal meter verderop neer kwam rollen.
    'In de badkamer en nu hier, hij probeert hem te doden pap! Wie weet wat hij de volgende keer gaat doen. Ik.. wil hem doden..' Met dat sloeg ik mijn achterhoofd tegen de muur achter me aan en beet op mijn lip.
    'En door hem zit er een gif in Campbell zijn bloed.. h-hij gaat ooit sowieso d-dood aan dat..' met die woordrn sloot ik mijn ogen en voelde me weer misselijk worden. Spontaan sprong ik op en kwam voor pap staan.
    'Pap- meld het aan iemand, stuur hem naar azkaban zodat hij daar weg kan rotten, laat hem met de dementoren zoenen in plaats van Campbell, laat hem de doodstraf geven of wat dan ook; pap.. ik ga dood als er iets met Camp gebeurt!' Smeekte ik en ging met mijn handen door mijn haren waarna ik mezelf erg zwaar voelde worden.
    'Als- als er wat met Camp g-gebeurt..'
    Het voelde alsof iets door mijn keel naar boven wilde komen en ik liet mijn handen dalen terwijl duisternis voor mijn ogen trokken en een belletje in mijn hoofd begon te ringen.
    'I-k heb een.. d-dooddoener aangev-vallen..'
    En met dat werd het me te veel. Wat ik heb meegemaakt in de badkamer; wat ik van Camp dna horen zeggen; wat ik heb gezien en gehoord in de kast; wat ik net heb gedaan en Nathaniel horen zeggen.. en ik viel zijwaarts op de grond waarna alles voor mijn ogen in een duisternis opgeslokt werd. Eigenlijk best klasse dat ik het zo lang heb volgehouden..


    Omfg George x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Gworge gaat zichzelf ooit doden met zijn stress


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga zo met Arthur schrijven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Arthur; breng hem maar naar het nest xq daar kan hij verder stressen als hij weer wakker word


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    dafuck xD de gif gaat wel uit Camps lichaam maar het heeft tijd nodig gezien het met de bloed mee gevoerd moet worden. Ze konden gewoon niet alles in 1x uithalen Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    dafuck xD de gif gaat wel uit Camps lichaam maar het heeft tijd nodig gezien het met de bloed mee gevoerd moet worden. Ze konden gewoon niet alles in 1x uithalen Xd


    En dit alles kon wel in een keer gwbeuren huh x') kijk wat George in een half uurtje allemaal heeft meegemaakt :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    En dit alles kon wel in een keer gwbeuren huh x') kijk wat George in een half uurtje allemaal heeft meegemaakt :o


    Ik denk dat george; Campbell vroeg of laat gaat dumpen xD of ik kan camp zelfmoord laten plegen waardoor er een Nage kan ontstaan ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik denk dat george; Campbell vroeg of laat gaat dumpen xD of ik kan camp zelfmoord laten plegen waardoor er een Nage kan ontstaan ^^


    Waarom denk je de hele tijd dat George hem gaat dunpen terwijl Campbell twee keer heeft geprobeerd om het uit te maken met George en George geen een keer xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Waarom denk je de hele tijd dat George hem gaat dunpen terwijl Campbell twee keer heeft geprobeerd om het uit te maken met George en George geen een keer xD


    Omdat ik jou niet vertrouw en als jij het uit gaat maken ik zo en zo ga huilen xD ik zit nu al met een scheur in mijn hart :(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Arthur Weasley

    'Hij probeerde Campbell te doden.' Ik knik. Dat lijkt me best wel iets wat hij kan doen... Ik kijk naar mijn zoon, die er verslagen uitziet. Nooit had ik verwacht hem zo te zien. 'In de badkamer en nu hier, hij probeert hem te doden pap! Wie weet wat hij de volgende keer gaat doen. Ik.. wil hem doden.. En door hem zit er een gif in Campbell zijn bloed.. h-hij gaat ooit sowieso d-dood aan dat..' Ik ga naast George op de grond zitten en leg mijn hand troostend op zijn schouder. 'Pap- meld het aan iemand, stuur hem naar azkaban zodat hij daar weg kan rotten, laat hem met de dementoren zoenen in plaats van Campbell, laat hem de doodstraf geven of wat dan ook; pap.. ik ga dood als er iets met Camp gebeurt!' Ik knik. Als die Nathaniel echt pogingen doet zijn broertje te vermoorden, dan zal het ministerie maar al te blij zijn om hem te arresteren. 'Als- als er wat met Camp g-gebeurt... I-k heb een.. d-dooddoener aangev-vallen..' Ik glimlach en knik. Dan valt George opeens om.
    'Heler! Heler nodig hier! En in die kamer daar!' roep ik hard door de zaal. Dan zacht: 'Ik zal er alles aan doen om Nathaniel Saunders in Azkaban te krijgen. Dat beloof ik.' Al snel haalt een heler George op en gaat een andere naar Campbell. Ik leg uit dat er gif in Campbells bloed zit. De heler haalt iemand anders die Campbells kamer binnen loopt. Ik verschijnsel naar het ministerie en ga naar de afdeling voor Magische Veiligheid. Daar ga ik naar Kingsley. Hij is iemand die je altijd wel kan vertrouwen met dit soort klussen.
    'Nathaniel Saunders is weer bezig. Hij heeft zijn broertje vergiftigd en probeerde hem daarna nog een keer te vermoorden. Zijn broertje is in levensgevaar en we weten niet of hij anderen iets aan gaat doen.' Kingsley knikt en loopt naar een andere schouwer, die iets op begint te zoeken. Kingsley komt weer terug.
    'We zullen er alles aan doen om Saunders op te pakken. We nemen zo snel mogelijk contact op.' Ik knik en verschijnsel weer naar het ziekenhuis. Nu ben ik echt helemaal uitgeput, dus ga ik aan Georges bed zitten wachten tot hij weer wakker wordt.


    Spoiler alert: you will save yourself


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aumg waarom wil je Nathaniel opsluiten? :( hij is geniaal.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Aumg waarom wil je Nathaniel opsluiten? :( hij is geniaal.


    Hij is gemeen. En Arthur doet het voor George.


    Spoiler alert: you will save yourself