• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Hmm,' mompelt hij en hij legt zijn hoofd in mijn haren. 'Dat zou ik erg fijn vinden, Freddie..' Ik glimlach als hij "Freddie" zegt. Ik druk een kusje op zijn slaap en ren dan vrolijk de trap op. Ik klop op Bills kamer voordat ik die open. Draco zit te lezen, op zijn matras. Hij kijkt op als hij mij ziet.
    'We gaan zwerkballen. Jij en Ginny tegen mij en Ralf,' stel ik voor. Hij glimlacht en begint door zijn spullen te rommelen. Ik loop naar Ginny's kamer en klop op de deur. Teveel energie raast door me heen, ik ben veel te druk en dat komt door Ralf. Hij maakt me vrolijk, hoewel ik aan de andere kant ook verdrietig ben door George en Cam.
    'Gin! We gaan zwerkballen. Mag je een team vormen met je vriendje!' zeg ik hyper terwijl ik weer naar mijn kamer ren om iets te pakken wat ik onder mijn bed verstopt is. Het is een soort bedeltje of sleutelhanger ofzo die ik voor Ralf gemaakt heb. Ik stop het in mijn zak en ren weer naar beneden.
    'Heb je je eigen bezem mee of moet je er eentje van ons lenen? Je kan dan op Charlie's oude bezem. Niet heel geweldig maar wel goed genoeg.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘En jij niet dan? Jij bent het waard voor mij, meer dan wie dan ook. Hoe moet ik gelukkig worden als jij dood bent? Misschien dat ik een knuffel van jou maak die ik met me meedraag en elke keer een zinnetje van jou roept als ik in je buikje druk.’ Ik glimlachte en sloot voor even mijn ogen terwijl ik zijn duim ritmisch over mijn hand voelde strelen.
    ‘Maar een grap; wees niet bang… Maar ik zou proberen om mijn leven voort te zetten, alleen omdat jij het zegt. Anders had ik mezelf ook achter je aangegooid. Hoe is dit eigenlijk gebeurd?’ alleen door zijn laatste vraag sperde ik mijn ogen weer open en staarde hem even aan terwijl ik mijn mond opendeed en weer dicht. Kon ik hem de waarheid vertellen- straks werd hij bang en raakte ik hem kwijt door Nathaniel of door hem zelf. Ik kon hem niet missen. Het was beter als hij van niks wist toch? Gelukkig ging de deur open en kwam er een zuster binnen. ‘We missen enkele gegevens van u die we verplicht zijn te hebben gezien u minderjarig bent. Als u antwoord geeft op mijn vragen dan schrijf ik het voor u op. Naam?’ ik knikte. ‘Campbell Dylan Saunders.’ Ze keek even op en knikte. ‘Naam van uw moeder en vader?’ ik slikte. Zou dit betekenen dat mijn moeder erbij gehaald zou worden- liever niet. ‘Mary- Jane D’laurentis.’ Ze keek even op. ‘Uw moeder schrijft altijd van die mooie en leuke columns in de Ochtendtprofeet. Ik kan altijd om haar inzicht smakelijk lachen.’ En glimlach stond op haar gezicht. ‘En u bent natuurlijk de zoon waar ze zo trots op is.’ Ik knikte alsof het waar was. Mijn moeder schreef werkelijk columns voor de ochtendprofeet terwijl mijn broer op de ministirie werkte op de afdeling Magische Ziektes en Kwalen. Het ging daar over ziektes die geen oorsprong hebben- dus gecreëerd door de tovenaar op een illegale wijze omdat ze niet op de lijst staan onderzocht worden en de daders gestraft. Het was eigenlijk niet de enige afdeling waar mijn broer zat. Mijn broer was de schaduw van alle afdelingen gezien hij op alles op de hoogte wil zijn en ik moet zeggen dat hij het werkelijk goed doet. ‘Ik vind het naar om te zeggen vooral na de geschiedenis die uw moeder meedraagt door haar man- maar er is een duistere gif gevonden in uw bloed wat u langzaam van binnen kapot maakte en u heeft werkelijk geluk dat u nog leeft. Alleen we konden het niet geheel verwijderen als u stress heeft komt het in grote banen naarboven waardoor u alsnog zult sterven.’ Ze keek even naar George. ‘Wat een geluk dat deze jongen heeft kunnen zorgen dat uw stressgehalte omlaag ging.’ Complimenteerde ze George waardoor ik rood werd.
    ‘M-mevrouw het lijkt me beter als u niks tegen mijn moeder zou zeggen. Ze zou kapot zijn en ik ben niet dood.’ Probeerde ik. Ze schudde direct haar hoofd. ‘Het is mijn plicht om dit soort dingen te zeggen en vooral omdat dit behandeld moet worden op het ministerie gezien het tegen uw zin naar binnen is gebracht of- hoe naar ik het ook vind om te vragen; heeft u uzelf proberen te vergiftigen.’ Ik beet op mijn lip. ‘Nee, mevrouw.’ Ze knikte. ‘Voor nu weet ik genoeg.’ Ze stond op en wierp ons nog een glimlach toe voordat ze uit de kamer verdween.

    Zozo (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Een aantal keren deed hij zijn mond open en dicht waarna ik hem stom genoeg vergeleek met een schaap met stemverlies, tot de deur achter me open vloog en een zuster binnen kwam lopen waardoor ik Campbell zijn hand even weer losliet.
    ‘We missen enkele gegevens van u die we verplicht zijn te hebben gezien u minderjarig bent. Als u antwoord geeft op mijn vragen dan schrijf ik het voor u op. Naam?’
    ‘Campbell Dylan Saunders.’ ze keek op en knikte, ik voelde oets niet goeds aankomen.
    ‘Naam van uw moeder en vader?’
    ‘Mary- Jane D’laurentis.’
    Dat was eigenlijk de eerste keer dat ik iets over zijn moeder hoorde, maar die naam komt me ook vaag bekend voor..
    ‘Uw moeder schrijft altijd van die mooie en leuke columns in de Ochtendtprofeet. Ik kan altijd om haar inzicht smakelijk lachen.’
    Daar was mijn antwoord al, ik wist wel dat ik haar naam ergens had gehoord.
    ‘En u bent natuurlijk de zoon waar ze zo trots op is. Ik vind het naar om te zeggen vooral na de geschiedenis die uw moeder meedraagt door haar man- maar er is een duistere gif gevonden in uw bloed wat u langzaam van binnen kapot maakte en u heeft werkelijk geluk dat u nog leeft. Alleen we konden het niet geheel verwijderen als u stress heeft komt het in grote banen naarboven waardoor u alsnog zult sterven.’
    Ik voelde me weer bleek worden en de misselijheis nam weer over mijn lichaam, maar erger. Ik kon nauwelijks op mijn plek blijven staan nadat ik opstond toen ze dat zei en begon ik op mijn plek te wankelen. Dood? Gaat hij alsnog..
    ‘Wat een geluk dat deze jongen heeft kunnen zorgen dat uw stressgehalte omlaag ging.’
    Ik keek gauw terug naar de zuster die me aanwees en probeerde een glinlach te persen, en keek Campbell even aan waardoor mijn hart compleet begon te smelten en als een vloeibare vloeistof in mijn lichaam spetterde.
    ‘M-mevrouw het lijkt me beter als u niks tegen mijn moeder zou zeggen. Ze zou kapot zijn en ik ben niet dood.’ ik knikte ook met mijn hoofd maar dat maakte me meer misselijk en zag dat de zuster haar hoofd schudde.
    ‘Het is mijn plicht om dit soort dingen te zeggen en vooral omdat dit behandeld moet worden op het ministerie gezien het tegen uw zin naar binnen is gebracht of- hoe naar ik het ook vind om te vragen; heeft u uzelf proberen te vergiftigen.’
    ‘Nee, mevrouw.’ Ze knikte en ergens was ik ook opgelucht.
    ‘Voor nu weet ik genoeg.’ ze stond op en liep de kamer uit waarna ik en Campbell weer alleen achterbleven. En lakte weer zijn hand vast en sloot even mijn ogen.
    'Ze gaan dus komen, hm?' Murmelde ik, maar tot mijn verbazing was mijn stem vrij kalm. Ik maakte me meer zorgen om de gif in sijn lichaam ik nam weer naast hem plaats, ik maak me zo een zorgen.
    'Heb je pijn, Camp? Hoe is die gif überhaupt in je lichaam gekomen?' Mompelde ik en ik voelde me woord voor woord steeds zwakker worden.
    '..laat maar, stress niet teveel, Camp. Je weet wat er kan gebeuren..' murmelde ik dan en plaatste weer een kus op zijn hand die ik vasthield.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ze gaan dus komen, hm?’ ik haalde mijn vrije hand door mijn haar terwijl mijn ogen bij dat idee groter worde terwijl ik mijzelf kalm probeerde te houden. ‘Heb je pijn, Camp? Hoe is die gif überhaupt in je lichaam gekomen? .. laat maar, stress niet teveel, Camp. Je weet wat er kan gebeuren.’ Ik voelde weer een kus op mijn hand gedrukt worden en ik keek gauw weg terwijl tranen in mijn ogen staken die ik onopvallend tegen probeerde te houden voordat ik met al mijn kracht overeind ging zitten terwijl ik de steken negeerde terwijl ik met zijn hand los liet om vervolgens met beide handen zijn handen vast te houden. ‘Weet je nog wat ik vertelde in het begin van dit jaar- dat ik dood zou moeten gaan; vroeg of laat?’ ik wendde meteen mijn blik af en beet op mijn lip terwijl ik de tranen nog steeds probeerde tegen te houden.
    ‘Ik was gaan douchen maar ik durfde niet de deur op slot te doen omdat het niet mijn huis was en ik niet iemand toegang wilde ontzeggen maar toen ging het open..’ ik zweeg en staarde maar naar onze handen wat minder pijnlijk was dan zijn ogen. En gezichtsuitdrukking. ‘De deur ging open en ik dacht dat jij het was; maar voordat ik kon kijken ging de deur weer dicht- en toen ik onder de douche uitstapte lag er een pil en een briefje… ik dacht dat de pil van jou kwam- alleen jij wist dat ik hoofdpijn had en… en toen nam ik hem en eerst leek alles goed te gaan totdat ik allerlei steken in mijn lichaam voelde en het leek alsof mijn organen verschrompelde evenals mijn hart.’ Ik zweeg terwijl ik deze keer mijn hart voelde samenknijpen van verdriet. Ik wilde George niet missen maar er was geen andere keus.
    ‘M’n broer werkt met allerlei medicijnen en medicaties. Hij onderzoekt de duistere maar ook de minder gevaarlijke in de ministerie. Hij straft de personen die ze aan dreuzels maar ook aan tovenaars geven. Eigenlijk alle ziektes zoals ook de gif in mijn lichaam zou op zijn plank komen gezien het een gif is. Een gif die mijn broer moet gaan onderzoeken hoewel ik weet dat hij het gebruikt heeft.’ Ik slikte terwijl ik moeite deed om niet totaal in tranen uit te barsten en mijzelf in Georges armen te drukken. ‘Het spijt me zo; George. Ik ga dood. Deze keer heeft het gif het doel gemist maar ze vinden wel wat anders. Ik kan niet terug naar huis. Ik kan niet terug naar zweinstein; ik kan nergens naartoe zonder dat zij er zijn tot ik dood ga. Het spijt me zo; George.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nog even en george gaat flauw vallen, hij is nu tih al misselijk; hij gaat ziek worden ook ;'s


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Nog even en george gaat flauw vallen, hij is nu tih al misselijk; hij gaat ziek worden ook ;'s


    Camp needs George (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij keek weg en ik vroeg me af of ik iets verkeerds zei. Campbell kwam rechtop zitten met zijn kussen en liet mijn hand los om de mijne met zijn beiden vast te pakken.
    ‘Weet je nog wat ik vertelde in het begin van dit jaar- dat ik dood zou moeten gaan; vroeg of laat?’
    Mijn mond viel even open maar er kwam niets uit. Ik voelde mijn hart spontaan sneller kloppen, ook werd ik steeds zwakker. Ik wil niet praten over dit, ik weet nog heel goed dat hij dat zei, in de kamer van grote nood toen onze relatie officieel begon.. maar ondanks dat knikte ik onopvallend met mijn hoofd en ik wist dat ik nu lijkbleek was geworden.
    ‘Ik was gaan douchen maar ik durfde niet de deur op slot te doen omdat het niet mijn huis was en ik niet iemand toegang wilde ontzeggen maar toen ging het open.. De deur ging open en ik dacht dat jij het was; maar voordat ik kon kijken ging de deur weer dicht- en toen ik onder de douche uitstapte lag er een pil en een briefje… ik dacht dat de pil van jou kwam- alleen jij wist dat ik hoofdpijn had en… en toen nam ik hem en eerst leek alles goed te gaan totdat ik allerlei steken in mijn lichaam voelde en het leek alsof mijn organen verschrompelde evenals mijn hart.’
    Ik keek weg en staarde met grote ogen naar naar de breukje in de muur zonder een keer met mijn ogen te knipperen.
    ‘M’n broer werkt met allerlei medicijnen en medicaties. Hij onderzoekt de duistere maar ook de minder gevaarlijke in de ministerie. Hij straft de personen die ze aan dreuzels maar ook aan tovenaars geven. Eigenlijk alle ziektes zoals ook de gif in mijn lichaam zou op zijn plank komen gezien het een gif is. Een gif die mijn broer moet gaan onderzoeken hoewel ik weet dat hij het gebruikt heeft.’
    Ik wilde knikken maar het leek alsof mijn lichaam niet meer normaal goed functioneren. Ik wilde dit niet geloven, maar het was de waarheid. Ik voelde me erg zwak worden en had de neiging om op de grond te liggen maar dat kon ook niet en kneep even maar in Campbell sijn handen als teken dat ik het los zou laten en zette mijn ellebogen tegen mijn knieën aan en drukte mijn handen tegen mijn voorhoofd voordat het erger zou worden.
    ‘Het spijt me zo; George. Ik ga dood. Deze keer heeft het gif het doel gemist maar ze vinden wel wat anders. Ik kan niet terug naar huis. Ik kan niet terug naar zweinstein; ik kan nergens naartoe zonder dat zij er zijn tot ik dood ga. Het spijt me zo; George.’
    Ik schudde met mijn hoofd en sloot mijn ogen om mijn tranen in te houden.
    'J-je gaat niet dood.' Murmelde ik onbewust en greep spontaan naar zijn handen.
    'Ze g-gaan je genezen, Campbell. Je gaat niet dood, ze gaan je niets aan doen.. ik ga je niet verlaten, ook niet a-als je ouders k-om.. u-h,' ik schudde mijn hoofd en voelde me van wit naar rood en dan groen worden. Ik denk dat ik eerder dood ga dan hem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wilde je trouwens @ generations nou de deur open doen of niet? :p ahw :p dit gaat fout @ cage Goblet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wilde je trouwens @ generations nou de deur open doen of niet? :p ahw :p dit gaat fout @ cage Goblet


    Ik denk sat George eerder dood gaat dan Campbell x')

    Okeoke ben al aan het schrijven, sorry


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik denk moet ik ff nu rustig aan gaan doen met George dus maar een romantische scene ofzo zodat George nu niet sterft x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George krijgt een hartaanval omdat alles te veel word voor hem x') eerst ziet hij Campbell bijna dood gaan, dan een ruzie met zijj moeder, dan hooet hij dat zijn ouders komen en nu die gif die zegt dat hij sowieso sterft. En alles achter elkaar x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘J-je gaat niet dood.’ Hij greep naar mijn handen waar ik enorm van schrok en meteen ook naar staarde.
    ‘Ze g-gaan je genezen, Campbell. Je gaat niet dood, ze gaan je niets aan doen.. ik ga je niet verlaten, ook niet a-als je ouders k-om…u-h.’ ik merkte aan hem dat hij enorm gespannen was en ik had spijt aan wat ik hem toevertrouwd had.
    Ik stond op en verbeet de pijn en duizeligheid en nam op Georges schoot plaats waar ik direct mijn armen om hem heen legde en ik mijzelf dicht tegen hem aandrukte terwijl ik zachtjes met een hand die in zijn nek lag zijn nekharen streelden en de tranen in mijn keel wegslikte. ‘kerst. Een van de mooiste tijden van het jaar waar jij en Fred samen allerlei vuurwerk in huis afstaken en je broers en zusje hornsdol maken met jullie uitvindingen. Je moeder die ieder jaar een voortreffelijk kookt waar jullie smakelijk van aten terwijl er een uiterst vrolijke sfeer hing. Had jij mij dat niet verteld, George.’ Ik drukte een zachte kus op zijn wang. ‘iedereen mist je George. Ga naar huis. Vier kerst en denk niet aan mij. wees blij George.'

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 0:05 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij stond op en kwam op mijn schoot sitten en sloeg zijn armen over me heen en voelde zijn handen bij mijn nek. Maar dat liet mijn zorgen en angst niet verdwijnen, alhoewel ik weer in trance naar zijn bruine ogen staarde die me aankeken.
    ‘kerst. Een van de mooiste tijden van het jaar waar jij en Fred samen allerlei vuurwerk in huis afstaken en je broers en zusje hornsdol maken met jullie uitvindingen. Je moeder die ieder jaar een voortreffelijk kookt waar jullie smakelijk van aten terwijl er een uiterst vrolijke sfeer hing. Had jij mij dat niet verteld, George.’ hij drukte een kus op mijn wang waardoor ik noodgedwongen glinlachte. ‘iedereen mist je George. Ga naar huis. Vier kerst en denk niet aan mij. wees blij George.' Ik bleef even zo stil zitten en zuchtte zachtjes.
    'Ik- ik kan je niet alleen laten. Hoe kan ik thuis kerst vieren als jij hier op de rand van de dood zit?' Zei ik zachtjes.
    'Hoe kan ik thuis kerst vieren als ik de hele tijd aan jou denk, of je nog leeft of je me hebt verlaten?' Vroeg ik en slikte gauw mijn aankomende tranen weg.
    'Campbell, het is.. samen of alleen, en ik onderga dit samen met jou tot dit alles is afgelopen.' Fluisterde ik met een triest glimlachje.
    'Of dit nou goed afloopt of.. of slecht- ik ben bij jou totaan de einde..'

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 1:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Ik- ik kan je niet alleen laten. Hoe kan ik thuis kerst vieren als jij hier op de rand van de dood zit? Hoe kan ik thuis kerst vieren als ik de hele tijd aan jou denk, of je nog leeft of je me hebt verlaten? Campbell, het is.. samen of alleen, en ik onderga dit samen met jou tot dit alles is afgelopen. Of dit nou goed afloopt of.. of slecht- ik ben bij jou tot aan het einde..' ik slikte en negeerde nog steeds de tranen in mijn ogen terwijl ik zachtjes door Georges haar streelde. ‘Denk gewoon aan de tijd toen je me nog niet kende. Hoe gelukkig je was zonder mij. Geloof me; George. Je komt niet alleen te staan. Je hebt nog je familie en vinden zat mensen je leuk. Kijk naar naar Angelique wat ze allemaal uit de kast voor je haalt.’ Ik snoof zachtjes aan George voordat het te laat was. ‘Ik hou te veel van je om je niet blij en gelukkig te zien; George.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Denk gewoon aan de tijd toen je me nog niet kende. Hoe gelukkig je was zonder mij. Geloof me; George. Je komt niet alleen te staan. Je hebt nog je familie en vinden zat mensen je leuk. Kijk naar naar Angelique wat ze allemaal uit de kast voor je haalt.’ zei hij terwijl hij door mijn haren streelde. Het was alsof dit een vaarwel was, dat als ik nu weg zou gaan hij dood zou gaan. Ik wil niet weg, ik wil hem niet uit mijn leven hebben.. Misschien heeft hij wel gelijk ja, maar Campbell staat alsnog in mijn hart, voor altijd en wat moet ik doen als hij dood gaat met mijn hart?
    'Ik hou te veel van je om je niet blij en gelukkig te zien; George.’
    Ik schudde doelloos met mijn hoofd en trok Campbell dichter tegen me aan zodat ik mijn gezicht in zijn nek kon plaatsen.
    'En ik hou te veel van je om je kwijt te raken.' Zei ik dan zachtjes.

    Ik heb niet echt meer inspiratie coot hem, misschien kan Arthur er tussen in springen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••