• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Pap nam aan tafel plaats en ik ging achter de stoel staan die tegenover hem stond.
    'In het ziekenhuis vroegen ze of ik wat formulieren in wou vullen. Ik vertelde ze dat ik zijn vader niet ben en ja... Nu gaan ze naar zijn ouders op zoek. Ik weet veel over zijn ouders, enkel dat ze dooddoeners zijn en dat is niet veel goeds. Dooddoeners worden sinds het WK deze zomer weer vervolgd. Als ze er daar achter komen uit welke familie hij komt, zou het kunnen dat ze hem weg willen hebben.' Legden hij uit. Ik begon me wat misselijk te voelen en keek weg van pap. Oh god, dit gaat niet goed worden. Maar tenminste leeft hij, misschien kan ik liegen dat ik zijn broer ben en dat we geen ouders hebben of zo..
    'Maar we kunnen beter maar gaan. Ik zal op de gang van het ziekenhuis verschijnselen, het is niet zo netjes in zijn kamer te verschijnselen.'
    Hij pakt mijn arm vast en voordat ik al maar de woord "dooddoener" uit kon spreken waren we in een witte gangetje beland en voelde ik me nog misselijker worden.
    'Dit is zijn kamer. Ik blijf hier wel op de gang wachten.' Zei hij. Ik knikte en staarde naar Campbell zijn kamer waar plotseling eem luid gepiep uit kwam en ik verbaasd mijn wenkbrauwen ophees. Een paar vrouwen liepen naar de kamer toe en stormdem de kamer in.
    ‘Ik had nog tegen hem gezegd dat hij niet mocht stressen…’ hoorde ik de vrouwenstem zeggen voordat de deur weer dichtviel. Verstijfd bleef ik staan en liep richting de deur toe en wierp pap even een blik toe.
    'Ik voel me niet goed..' murmelde ik toen er een grote holle gevoel mijn maag binnen drong wat de misselijkheid maar verdubbelde en ik liep de kamer in. Even staarde ik naar Campbell en mijn kaak viel open en er kwamen geen woorden uit, en het maakte me niets uit dat personen met hem bezig waren nu en ik stormde op hem af en negeerde de sliertjes en boog me over hem heen. Even bleef ik zo staan en streelde over zijn wang.
    'Camp?' Begon ik en voelde al gauw, ik vervloek mezelf, de tranen achter mijn ogen prikken waarna ik hem in een knuffel trok, zo strak alsof mijn - nee - zijn leven er vanaf hing.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Stuue Fred naar Ralfie die op de bank zit, in schok en angstig en bang x') kunnen zij even wat drama hebben tot leora online komt

    Ben kverigens bij tandarts en ze hebben me vergeten..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Awh :( Ik moet eigenlijk huiswerk maken maar ik ben aan het schrijven. Ik ga zo Fred-post schrijven en daarna hw maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Pap komt terug en hij en George verdwijnselen al snel. Ik en Ralf blijven alleen over in de kamer. Het is stil en ik probeer alles een beetje duidelijk te krijgen. Campbell is buiten levensgevaar. Mijn ouders hebben me geaccepteerd en Ralf ook.. Half. Ik snap helemaal niks meer van mam. Ik zie Ralf op de bank zitten en ga naast hem zitten. Zonder te kijken naar mam, die ook nog hier ergens zit, sla ik een arm om hem heen en trek ik hem naar me toe.
    'Het komt goed, Ralf. Ik ben bij je.' Het voelt verkeerd om hier met Ralf te zitten terwijl George zich ontzettend veel zorgen maakt om Campbell, maar eerlijk gezegd troost Ralf mij ook zo, zonder iets te zeggen. Alleen al zijn aanwezigheid is genoeg om mij beter te laten voelen. 'Hoe zat het nou met de pillen? Wanneer stuurt jou oom die op?' vraag ik. Ik snapte er net niet veel meer van en ik was veel te nerveus om het echt goed te horen. Even ben ik stil en dan knuffel ik Ralf stevig. 'Ik wil jou niet kwijtraken,' zeg ik terwijl ik mijn best doe om niet te gaan huilen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Er was zo veel geneurd dat ik het niet meer bij kon houden en mezelf heen en weer begon te wiegen op de bank. George die bloederig is en aan het huilen, mevrouw Weasley die heen en weer staat te schreeuwen en roepen.. het is allemaal teveel geworden. Eindelijk was iedereen weg en ik bleef alleen achter met Fred en mevrouw Weasley. Hij kwam ook naast me zitte en gooide een arm om me heen.
    'Het komt goed, Ralf. Ik ben bij je.'
    Al bij die woorden voelde ik een aantal tranen achter mijn ogen prikken en ik staarde maar naar mijn handen.
    'Hoe zat het nou met de pillen? Wanneer stuurt jou oom die op?'
    Ik beet even op mijn lip en keek weg. Hij weet niet echt veel over mijn familie, of wel? Hij knuffelde me even en ik drukte me meer tegen hem aan. Het voelde zo veilig bij hem, zo vertrouwd.
    'Ik wil jou niet kwijtraken,' zei hij dan.
    'Ik jou ook niet, Fred..' begon ik op een zachte toon.
    'Morgen stuurt mijn oom die pillen op, aangezien hij nog de enige persoon is in mijn leven die wel aan mij denkt, op jou na..' alweer prikte en eer aantal tranen in mijn ogen en voor ik het wist gleed er een traan uit mijn ooghoek die ik snel weg veegde.
    'Ralf,'
    Verbaasd keek ik op toen ik zag dat mevrouw Weasley voor ons stond. Ze was helemaal lijkbleek en haar haren zaten ruw door elkaar, alsof ze net uit een tovenaars oorlog komt.
    'Als jullie geen pillen meer hebben, zeg het van te voren tegen ons en wij regelen het wel.' Zei ze en ik zag dat ze vermoeid was. Ik knikte gauw met mijn hoofd en staarde naar mijn vingers toen mevrouw Weasley langs me liep en achter en de trap op ging.
    'Je- je moeder is.. lief.' Murmelde ik met een rood hoofd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik voelde mijn lichaam schokken terwijl ik allerlei stemmen hoorde en allerlei gepiep terwijl er een raar gegons door mijn hoofd schalde. ‘Camp?’ Twee armen werden om mij heen geslagen en ik voelde me tegen een stevige borstkast gedrukt worden waardoor alles stil leek te staan. De stemmen leken verdwenen terwijl ik alleen bewust leek te zijn van de persoon die me vasthield en met al mijn kracht een stuk van zijn shirt beetgreep. Ik deed voorzichtig mijn ogen open die naar de welbekende borstkast staarde waar ik zo van hield. Ik wilde wat zeggen maar mijn stem leek in mijn keel te steken.
    ‘Ik denk dat wij hier voor nu even niet meer nodig zijn.’ Hoorde ik plotseling iemand zeggen waar ik van schrok. Het was weer de zuster van daarnet gezien ik de stem herkende. Ik hoorde de deur open en dicht gaan en aan te horen waren er een aantal helers in deze kamer geweest terwijl George mij knuffelde. Niet dat dat mij uitmaakte. ‘I-ik hou van je.’ Fluisterde ik zachtjes tegen zijn shirt aan terwijl mijn hand nog steeds het propje die ik gemaakt had in zijn shirt stevig vasthield.


    (x’ dit moet het goedmaken @ Generations. Trouwens waarom ze weg gaan’ door George is Campbells gepiep op dat ding gestopt ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik denk dat wij hier voor nu even niet meer nodig zijn.’ Hoorde ik een vam de zusters zeggen.
    Ik liet Campbell niet los en hoorde de deur achter me open en dicht gaan waardoor ik Campbell juidt nog dichter tegen me aandrukte, alsof ik mezelf in zijn hart probeerde te duwen.
    ‘I-ik hou van je.’ hhoorde ik Campbell fluisteren. Oh Merlin, de holle gevoel in mijn maag werd door deze woorden twee keer zo groot; ik had hem bijna verloren.. even was ik zo bang dat ik zijn stem zou vergeten. Zijn geur, zijn liefde, zijn lach en aanraking. Door dit produceerde ik juist meer tranen die vochten om door mijn ogen te komen maar dat liet ik niet toe waardoor mijn ogen ernstig begonnen te branden en ik alles wazig zag toen ik Campbell gauw losliet om een lange kus op zijn lippen de drukken, waardoor ik mijn ogen wel moest sluiten en enkele tranen tevoorschijn kwamen.
    'Ik dacht dat ik je had verloren,' fluisterde ik en drukte een kus op zijj hand waarna ik even de neiging kreeg om het op te eten.
    'Ik dacht dat je was gestorven, Camp. Verlaat me niet, Camp. A-alsjeblieft verlaat me n-niet nog eens, anders worden wij Romeo en juliet en spring ik achter je aan..' zei ik met een klein glimlachje en wederom trok ik hem in mijn armen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh god. Moet Camp de waarheid vertellen of zeggen dat hij zelfmoord gepleegd heb? ('x of George moet er maar naar vragen.. :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wrong topic xd

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 19:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oh god. Moet Camp de waarheid vertellen of zeggen dat hij zelfmoord gepleegd heb? ('x of George moet er maar naar vragen.. :p


    Waarheid lijkt me verstandiger want je wilt niet George zijn reactie zien als je zegt dat het zelfmoord was x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik jou ook niet, Fred..' Ik glimlach naar hem. Ik weet echt niet hoe ik ooit zonder hem leefde. 'Morgen stuurt mijn oom die pillen op, aangezien hij nog de enige persoon is in mijn leven die wel aan mij denkt, op jou na..' Hij veegt een traan van zijn gezicht en ik trek hem wat steviger tegen mij aan.
    'Ralf,' zegt mam. Ze ziet er lijkbleek uit, wat ervoor zorgt dat ik me meteen zorgen maak. 'Als jullie geen pillen meer hebben, zeg het van te voren tegen ons en wij regelen het wel,' zegt ze. Ik glimlach naar haar en kijk hoe ze de trap op loopt.
    'Je- je moeder is.. lief,' mompelt Ralf. Ik glimlach en knik. Een glimlach komt op mijn gezicht en ik prik hem in zijn buik.
    'Jíj bent lief,' zeg ik met een brede glimlach. Ik druk een kusje op zijn wang en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Ik hoop dat het goed gaat met Cam en George,' zucht ik. Het voelt altijd vervelend als ik weet dat mijn tweelingbroer het moeilijk heeft en ik er niet voor hem ben. Het voelt alsof er een deel van mij mist. 'Ralfje, zullen we gaan zwerkballen met Draco en Ginny?' Ik heb ze vandaag nog niet gezien, maar ze moeten er wel ergens zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Woorden schoten te kort bij de gevoel die George bij me losmaakte. Aan de ene kant was ik bang dat straks hem wat overkwam maar aan de andere kant was ik zo blij dat hij me stevig vasthield. Alsof ik voor iemand belangrijk was. Alsof ik een nut had om te blijven leven. Zijn lippen voelde ik tegen die van mij aangedrukt worden wat mijn greep sterker deed worden op zijn shirt. ‘Ik dacht dat ik je verloren had.’ Ik schudde mijn hoofd gezien hij mijn stem had meegenomen door zijn hartstochtelijke kus die ik nog steeds op mijn lippen voelde branden. ‘Ik dacht dat je was gestorven, Camp. Verlaat me niet, Camp. A-alsjeblieft verlaat me n-niet nog eens, anders worden wij Romeo en Juliet en spring ik achter je aan..’ hij trok me weer in zijn omhelzing wat maar goed was ook gezien ik tranen voelde branden door zijn tranen, zijn gezichtsuitdrukking, zijn woorden die er voor zorgde dat ik de tranen wilde wegdrukken. Ik moest deze keer sterk zijn. Niet hij. ‘George.’ Murmelde ik zachtjes. ‘Ik wil niet dat je dat zegt; oke. Als ik dood was gegaan moest jij blijven leven. Ik wil dat je blij bent en gelukkig word. Ook al is dat dan met een ander. Ik wil niet dat je je leven zou vergieten voor mij. Daar ben je te veel waard voor.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Hij prikte in mijn buik wat me even deed lachen en ik keek hem in zijn twinkelende bruine ogen aan.
    'Jíj bent lief,' zegt hij en drukte een kus op mijn wang waardoor mijn glimlach breder werd toen hij zijn hoofd in mijn schouder zette, ondanks dat ik heel wat kleiner en korter dan hem was.
    Ik wilde teruh zeggen dat hij lief was maar Fred praatte al door.
    'Ik hoop dat het goed gaat met Cam en George,'
    Ik knikte met mijn hoofd en zuchtte zachtjes.
    'Ralfje, zullen we gaan zwerkballen met Draco en Ginny?'
    'Hmm,' murmelde ik en legde mijn hoofd in zijn haren.
    'Dat zou ik erg fijn vinden, Freddie..' zei ik zachtjes met een nadruk op "Freddie" aangezien hij me "Ralfje" noemde wat me vreemd genoeg vermaakte. Het zou erg fijn zijn om weer te zwerkballen, om weer de wind te voelen die langs mijn haren suizen, weer de vrijheid die ik bijna nooit echt heb gevoeld.. het is grappig dat ik en Fred in hetzelfde zwerkbalteam zitten en dat ik nooit echt gevoelens voor hem had gehad toen hij en George weer eens mij plaagden vroeger. Nu is het heel erg anders. Een kleine aanraking laat mijn hart al op hol slaan. Net als toen hij me "Ralfje" noemde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘George.’ Murmelde hij waardoor ik hem losliet om op zijn bedrand te komen zitten en naar zijn hand greep terwijl ik hem bleef aanstaren.
    ‘Ik wil niet dat je dat zegt; oke. Als ik dood was gegaan moest jij blijven leven. Ik wil dat je blij bent en gelukkig word. Ook al is dat dan met een ander. Ik wil niet dat je je leven zou vergieten voor mij. Daar ben je te veel waard voor.’
    Ik schudde mijn hoofd en veegde mijn laatste paar tranen weg die ik nogmaals vervloekte; ik haat mijn lichaam.
    'En jij niet dan? Jij bent het waard voor mij, meer dan wie dan ook.' Ik keek even naar onze handen en streelde mijn duim zachtjes over die van hem.
    'Hoe moet ik gelukkig worden als jij dood bent? Misschien dat ik een knuffel van jou maak die ik met me meedraag en elke keer een zinnetje van jou roept als ik in ke buikje druk.. ' grapte ik zachtjed en keek hem even weer aan.
    'Maar een grap; wees niet bang.. Maar ik zou proberen om mijn leven voort te zetten, alleen omdat jij het zegt. Anders had ik mezelf ook achter je aan gegooid.' Zei ik dan zachtjes en keek hem weer aan.
    'Hoe is dit eigenlijk gebeurd?' Vroeg ik dan eindelijk.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uch ik weet niet of ik camp wel de waarheid kan laten zeggen gezein hij weet dat nathaniel erachter zit ':x misschien ga ik even wat er tussen gooien zodat ik niet hoef te antwoorden ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya