• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Auch ik twijfel ik kan Camp toch niet @ het nest laten blijven D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Auch ik twijfel ik kan Camp toch niet @ het nest laten blijven D';


    Maar anders moet je in je eentje rpg'en of neem je draakje mee?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar anders moet je in je eentje rpg'en of neem je draakje mee?


    Ja maar Camp kan niet @ Nest blijven want hij is ofcourse bang dat hij anders George gaat verliezen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Hij trok me in een onverwachtse knuffel en zachtjes begon ik te grinniken.
    'Dat tijdperk, Auron, is allang voorbij,'  zei hij en drukte een kus op mijn kaak voordat alles wit wers voor mijn ogen - nee ik ben niet dood want ik voelde me erg vriezen toen ik erachter kwam dat Fred sneeuw had gegooid. Ik schudde de sneeuw van me af en zocht naar Fred die achter een boom sprong.
    'Ha-ha Fred, je bent zo kinderachtig..' grapte ik speels en verzamelde ik met mijn twee armen al het sneeuw op die ik maar kon oppakken en maakte er een gigantische sneeuwbal van die haast mijn hele lichaam bedekte en wankelde er mee richting Fred toe en gooide het- nou ja - duwde het in Fred zijn gezicht.
    'Sorry.. ik hou van je; Freddie.' Murmelde ik en voelde me wat rood worden terwijl ik een snelle kus op zijn lippen drukte waarna ik bog even het sneeuw van hem af veegde en speels van hem weg rende.

    Ghehe :Y) Ralf is uber speels als het gaat om wedstrijden, zwerkbal en natuurlijk sneeuwballengevecht =]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 11:48 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Alvast Topic 16;

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165689


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik denk dat ik voor iedereen heb gereageerd dus ook klaar ben voor vandaag :Y)

    Weet je, ik laat George gewoon wakker worden om buiten een sneeuw engel te maken (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Mijn ogen shoten open en haastig schoot ik dan zelf overeind.
    'CAMLBELL!' Riep ik door het huis en keek de kamer rond. Ik was in mijn eigen kamer. In mijn vertrouwelijke bed, een paar meter verderop stond die van Fred. Ik was terug in het Nest, of was alles een simpele droom? Shit, ik had net weer een nachtmerrie waar Campbell gedood werd. Alleen deze keer was ik een toeschouwer. Een stel dooddoeners hielde me vast terwijl ik Camp probeerde te redden die weer werd gedood door die kikker, Nathaniel. Ik zag dat ik weer had gezweet en met knikkende knieën sprong ik mijn bed uit en gooide de gordijnen open. Buiten zag ik Ralf en Fred die eej sneeuwballengevecbt hielden. Ze waren zoo blij; zo gelukkig ook. En ik zit hier ook maar te treuren. Een zwak glinlachje verscheen op mijn gezicht en ik deed mijn zweterige shirt uit om een nieuwe aan te doen en liep mijn kamer uit. Was Camlbell ook hier? Eerst liep ik de woonkamer in waar ik hem niet zag, en begon al gauw lichtjes te paniekeren tot ik hem in zijn eigen kamer zag slapen. Ik liep naar hem toe en met een glimlachje drukte ik een kus tegen zijn voorhoofd aan.
    'Het gaat goed komen.. ik hou van je, Camp.' Fluisterde ik en gooide zijn gordijnen dicht die nog open stonden. Zk zacht mogelijk opende ik een la van een van de kasten die in de kamer stond en haalde een veer en perkament tevoorschijn. Ik greep naar de sleutel die in de sleutelgat van de deur zat en schreef met slordige letters "de sleutel voor de deur ligt voor de deur op de grond, ik heb het op slot gedaan voor je eigen veiligheid. G.W" en legde het op de kastje naast zijn bed neer. Met dat liep ik de kamer uit en deed die van buiten opslot waarna ik de sleutel van obder de deur liet glijden en spiekte bog of het goed stond waarna ik goedkeurend opsprong en naar beneden liep. Pap jad nog altijd "alahamora" als hij de deur open zou willen doen, en hopelijk is Nathaniel slim genoeg om dat niet te gwbruiken. Maar alsnog. Als de ministerie hem zoekt, en hij gebruikt een spreuk buiten school word er een brubrief naar hem toe gestuurd en weten de anderen meteen waar hij is en kunnen ze Nathaniel komen ophalen. Niet- niet dat hij gaat komen ook..

    Ik liep de trap af en ging door de deur naar buiten, de witte sneeuw in waar ik tegen een boom aan plaats nam en met een glimlach naar Fred en Ralf staarde die een eind verderop stonden. Ik wilde net een commentaar toe roepen maar verslikte die woorden gauw weer in en staarde naar mijn hand die in het sneeuw aan het graaien was.


    Tenminste is hij wakker x') wat dacht je van Draco en Ginny die ook naar buiten komen om gezellig een grote sneeuwballen gevecht tw starten x') of zodat Campbell alleen in huis blijft zodat Leora zich kan uitleven met hem


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ha-ha Fred, je bent zo kinderachtig..' grapt hij. Ik glimlach en kijk toe hoe hij veel sneeuw verzamelt. Voor ik weg kan duiken gooit hij het allemaal op mij. Ik schud de sneeuw van hem af en kijk hem vrolijk aan. 'Sorry.. ik hou van je; Freddie.' Ik glimlach en kijk hoe hij weg rent. Ik ren achter hem aan en tackel hem zodat hij omvalt. Voor hij hard op de grond valt vang ik hem op en leg ik hem in de sneeuw. Ik ga naast hem zitten en kus hem even. Als ik weer opkijk zie ik George in de verte. Ik druk nog even snel een kusje op Ralfs wang en pak dan een sneeuwbal om naar George te gooien. Verderop zie ik mijn drijversknuppel liggen. Die pak ik en ermee sla ik hard een sneeuwbal naar George. Zonder nog na te denken over het sneeuwballengevecht loop ik naar George en blijf ik voor hem staan.
    'H-hoe gaat het met Campbell?' vraag ik. Ik hoop echt dat het goed met hem gaat. En dat mam niet al te boos word. Door mij weet ze dat Campbell uit een dooddoenersfamillie komt. Daardoor was er niemand op tijd bij Campbell. Dus eigenlijk is het allemaal mijn schuld.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waarom geeft iedereen zichsrlf de schd van alles in RPG's terwijl dat nietzo is :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Plotseling voelde ik een sneeuwbal die op me werd gegopid die al gauw werd vervolgd door een tweede toen ik de dader zocht en zag Fred die naar me toe liep.
    'H-hoe gaat het met Campbell?' 
    Mijn ogen schoten even naar de raam van het Nest, ergens boven waarachter Campbell zijn kamer was en keek terug naar Fred.
    'Hij leeft.' Zei ik simpel en perste een glinlach tevoorschijn.
    'De dood net ontsnapt, voor de tweede keer zelf. Hij slaapt nu in zijn kamer.' Zei ik rn keek weer weg.
    'Pap heeft het aan de ministerie vermeld en ze gaan de.. de "dader" opzoeken.' Ik keek terug naar Fred en beet on opmerkelijk op mijn lip en sprong op.
    'Maar zullen we het niet hierover hebben? Ik was ook te dramatisch bezig..' zei ik, en ik wist dat het een leugen was. Ik wil gewoon de sfeer wat beter maken maar toch loop ik met de gigantische angst in mijn hart rond. Ik bujte even even en maakte een sneeuwbal die ik met een kleine grinnik aan Fred liet zien.
    'Zullen we het hierover hebben.' Zei ik en duedde de sneeuwbal in zijn gezicht waarna ik kalmpjes richting Ralf toe liep.
    'Hopelijk maakt het niets uit als ik je ongedeerde vriendje onder het sneeuw begraaf?' Riep ik dan richting Fred toe en schopte zachtjes wat sneeuw op hem.
    'M-m-maakt n-niet u-uit.' Bibberde hij.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Hij leeft,' zegt hij en hij probeert te glimlachen. Er lijkt veel gewicht van mijn schouders te vallen, maar nog steeds niet alles. "Hij leeft" vertelt nog niet veel over de situatie waarin hij leeft. 'De dood net ontsnapt, voor de tweede keer zelf. Hij slaapt nu in zijn kamer. Pap heeft het aan de ministerie vermeld en ze gaan de.. de "dader" opzoeken.' De dader? Iemand wil hem dus dood hebben. Maar wie? oké, hij is een beroemde zwerkballer uit een dooddoenerfamilie die ook nog schoolkampioen van Klammfels is. Iemand zou al snel jaloers op hem kunnen zijn. 'Maar zullen we het niet hierover hebben? Ik was ook te dramatisch bezig..' zegt hij. Ik knik en kijk toe hoe hij een sneeuwbal pakt. 'Zullen we het hierover hebben.' Hij gooit de sneeuwbal in mijn gezicht. Daarna loopt hij naar Ralf toe.
    'Hopelijk maakt het niets uit als ik je ongedeerde vriendje onder het sneeuw begraaf?' roept hij naar mij. Ik wil iets terugroepen maar Ralf is me voor. Misschien moet ik hem maar helpen.
    'M-m-maakt n-niet u-uit.' Ik ren naar ze toe en gooi wat sneeuw in Georges gezicht. 'Niet mijn vriendje!' roep ik vrolijk en ik begin George aan te vallen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Nathaniel.’ Mijn ogen schoten open waar ik een donkere kamer ontmoette en tot mijn verbazing leek ik op een bed te liggen. Ik greep met mijn hand naar mijn hoofd die uit elkaar leek te willen knappen. ‘George.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik moeizaam dacht aan waar ik in vredesnaam kon zijn. Niet in het St Holisto; anders had deze bed anders gelegen en was het niet zo donker. Ook was ik niet thuis. Daar was de kamer weer te licht voor. Waarschijnlijk was ik dan allang opgesloten in de kerkers of was dit een list?’ Ik voelde de hemd die ik aan had aan mijn borstkast kleven wat mij deed beseffen dat ik enorm gezweet had en zweette gezien mijn hoofd klam aanvoelde. Met een ruk stond ik op wat een enorme pijnscheut in mijn buik veroorzaakte en meteen mijn arm daar tegen aan legde en voorover klapte. Ik zette mijn nagels in mijn handpalm terwijl ik de pijn verbeet voordat ik mijn missie verder ondernam. Ik voelde aan de deurklink die ik open wilde drukken maar er leek geen beweging in te komen waardoor ik er tegen aan beukte en alles mij nog erger duizelig maakte. ‘Laat me er uit..’ murmelde ik zachtjes terwijl ik weer tegen de muur aan beukte. Ik wilde naar mijn toverstok grijpen maar ook die leek verdwenen terwijl de zweetdruppels op mijn voorhoofd parelde. ‘Alsjeblieft..’

    Ginny Weasley

    'Ten eerste: als jij niet gaat zwerkballen ga ik al helemaal niet zwerkballen. En ten tweede ben je juist heel goed.’ Ik voelde mijn wangen rood worden. Tot mijn ergernis moest ik toegeven dat ik goed was en dat was door jarenlang de bezemstelen van mijn broers te jatten om te oefenen. Ook mocht ma het nooit weten gezien ze dan geflipt zou zijn. Ze was veels te bang dat mij wat overkwam dus de was op vouwen was veel veiliger. ‘Wat ben je aan het doen? Ik kan wel helpen.’ Ik schudde resoluut mijn hoofd. ‘D-dat hoeft echt niet. Ik ben toch al klaar ik ben al sinds vijf uur ’s ochtends bezig geweest met allerlei dingen en aan de lucht te zien is het al eind na middag dus ik denk dat ik als ik de was naar de schuur heb gebracht wel even mag stoppen.’ Twijfelde ik en gauw keek ik weg. Wat moest Draco wel niet van mij denken nu? Voordat hij me tegen kon houden pakte ik de wasmand en liep vanuit de zolder naar de trap tot ik bij de eerste etage stil stond en hard gebons hoorde. Verbaasd liep ik er naar toe. ‘Laat me er uit… Alsjeblieft..’ ik fronste en legde de wasmand op de grond. ‘Camp?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘D-dat hoeft echt niet. Ik ben toch al klaar ik ben al sinds vijf uur ’s ochtends bezig geweest met allerlei dingen en aan de lucht te zien is het al eind na middag dus ik denk dat ik als ik de was naar de schuur heb gebracht wel even mag stoppen.’ Mijn mond valt bijna open. Vijf uur 's ochtends. Nu voel ik me echt heel verwend. Ik loop samen met Ginny naar beneden. Op de eerste etage stopt ze.
    'Laat me er uit… Alsjeblieft..’ zegt iemand, Campbell. Ginny legt de wasmand op de grond. ‘Camp?’ Ik zie een sleutel liggen en open de deur. Waarom zou iemand de deur sluiten? Dat slaat helemaal nergens op. Als de deur open is zie ik Campbell helemaal onder het zweet. Ik kijk hem verbaasd aan.
    'Cam, gaat het wel? Wat is er gebeurt?' vraag ik geschrokken. Ik til hem op en zet hem op het bed. Waarom zou iemand de deur op slot doen terwijl Campbell erin zat? 'heb je iets nodig?' vraag ik nog maar. Eerlijk gezegd heb ik hier echt helemaal geen ervaring mee. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Hulpeloos kij ik naar Ginny.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wauw x.ó Draacoo tilt Camp op xD ik zou jaloers wezne als ik George was ;P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    en deze post is zodat ik in de nieuwe topic kan posten ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya