• Hoi!

    Kan iemand me vertellen of Nederland betrokken raakt bij WO|||? En overleven wij dit? En hoe loopt dit af en wat gebeurt er? Ik ben een beetje bang...
    Zal Nederland dit ook nog kunnen na vertellen? Hoe denken jullie dat het word? Zijn jullie bang? :$


    (doeg)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 9:38 ]

    Welke derde wereld oorlog?


    i put the fun in funeral

    Oh er is wereldoorlog? Leuk om te weten ;p
    Geen zorgen, je zal het wel merken als Nederland betrokken geraakt bij zoiets. En dan ja, valt er niet veel meer te doen dan overleven (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ja, bedankt, overleven we dit wel?

    Ah vandaar dat alle gebouwen hier tegenover platgebrand zijn! WO III is blijkbaar uitgebroken! lol, nee
    Die is er niet (:


    It's high noon.

    Jawel toch? Tussen Rusland? En die anval op het noorden? Waar ik woon.... o_O. Omg...

    Dat Nederland betrokken word geraakt, bedoel ik met de titel.

    Omdat Rusland en Oekraine ruzie hebben is t geen wereld oorlog. En welke aanval op het noorden, heb je teveel films gekeken? ;o

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 9:42 ]


    It's high noon.

    Friesland is gebombardeerd? D:


    i put the fun in funeral

    Oh, gaan we eraan?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Skoda schreef:
    Omdat Rusland en Oekraine ruzie hebben is t geen wereld oorlog. En welke aanval op het noorden, heb je teveel films gekeken? ;o


    Nee, maar mijn broer zei dat ze Denemarken en het oorden aan wouden valen....


    quidquid excusatio prandium pro

    Uhm... kijk eens rond op internet. Over de 3e oorlog. Dan ie je wat.

    Adrastea schreef:
    (...)

    Nee, maar mijn broer zei dat ze Denemarken en het oorden aan wouden valen....


    1) Dat betwijfel ik
    2) En dan is er nog een verschil tussen willen, kunnen en doen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Overkill schreef:
    Friesland is gebombardeerd? D:

    Netjes om ons huis heen, toch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Adrastea schreef:
    (...)

    Nee, maar mijn broer zei dat ze Denemarken en het oorden aan wouden valen....


    Joa leuk. Broers moet je ook niet altijd geloven. Waarom zouden ze dat doen? En dan nog, ALS ze het zouden doen is t nog altijd geen Wereld Oorlog


    It's high noon.