• Hoi!

    Kan iemand me vertellen of Nederland betrokken raakt bij WO|||? En overleven wij dit? En hoe loopt dit af en wat gebeurt er? Ik ben een beetje bang...
    Zal Nederland dit ook nog kunnen na vertellen? Hoe denken jullie dat het word? Zijn jullie bang? :$


    (doeg)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 9:38 ]

    Hmm nah. Nederland zal het niet overleven. Unless we build a giant spaceship and we will go to Mars. That will work. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wil je me bang maken? Ik wil hier niet overna hoeven denken. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wacht, is dit niet gewoon een troll.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nee, ik heb heel veel gelezen erovee op internet en ik word er bang van... O_o

    Vinception schreef:
    Wacht, is dit niet gewoon een troll.


    Of course, maar iedereen kan hier On-Topic zijn pleziertje beleven ;D


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Adrastea schreef:
    Nee, ik heb heel veel gelezen erovee op internet en ik word er bang van... O_o


    Je moet niet alles geloven wat op internet staat (:

    Gwyn schreef:
    (...)

    Of course, maar iedereen kan hier On-Topic zijn pleziertje beleven ;D


    Ja, das waar.

    (al heb ik ook een tijdje gedacht dat er oorlog zou komen, toen met dat gedoe van de Krim, maar ik ben er niet heel erg bang voor ofzo. Ik maak eerder van die opmerkingen zoals bij de EU-producten ban "Ja Poetin, als je oorlog wil krijgen moet je lekker zo doorgaan :'D")


    OT:

    Noch Nederland noch de wereld zal kapot gaan aan een derde wereldoorlog.
    Nee.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb het net aan mijn ouders vertelt!
    Ze zijn zo bang geworden dat we nu in onze UFO naar een andere planeet vliegen!
    Als ik jullie niet meer spreek..
    Weet dat ik aan jullie denk!

    Sorry, dit moest even


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Pacifique schreef:
    (...)

    Je moet niet alles geloven wat op internet staat (:


    Inderdaad, ik probeer het te vergeten... *Delete all day data..*
    Klaar, hoop ik. (:

    Adrastea schreef:
    Nee, ik heb heel veel gelezen erovee op internet en ik word er bang van... O_o


    Maak je niet zo druk
    Niet alles wat op het internet staat is waar, leef lekker je leven en maak je geen zorgen om dit soort dingen
    Je weet niet wat de toekomst je gaat brengen dus maak het leuk in plaats van je nu al zorgen te maken :p
    Well cute tho.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Ik heb het net aan mijn ouders vertelt!
    Ze zijn zo bang geworden dat we nu in onze UFO naar een andere planeet vliegen!
    Als ik jullie niet meer spreek..
    Weet dat ik aan jullie denk!

    Sorry, dit moest even


    Aww, vaarwel (flower)
    Wij denken ook aan jou (:

    Pacifique schreef:
    (...)

    Aww, vaarwel (flower)
    Wij denken ook aan jou (:


    Haha, ik lig plat!!!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 17:03 ]

    Pacifique schreef:
    (...)

    Aww, vaarwel (flower)
    Wij denken ook aan jou (:


    Awh, wat lief! <3
    Dat doet me echt goed!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Scribe schreef:
    (...)
    Nee hoor. Ik woon in Friesland en ik heb niets gemerkt. ^^


    Niets gemerkt? Hier ligt bijna alles plat :c Behalve mijn huis. En op wonderbaarlijke wijze heb ik ook nog WiFi (:

    Nagusamu schreef:
    Ik heb het net aan mijn ouders vertelt!
    Ze zijn zo bang geworden dat we nu in onze UFO naar een andere planeet vliegen!
    Als ik jullie niet meer spreek..
    Weet dat ik aan jullie denk!

    Sorry, dit moest even

    Noooo! Was toch bij mij in de schuilkelder ingetrokken, daar hebben ze geweldige WiFi! :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it