• Hoi!

    Kan iemand me vertellen of Nederland betrokken raakt bij WO|||? En overleven wij dit? En hoe loopt dit af en wat gebeurt er? Ik ben een beetje bang...
    Zal Nederland dit ook nog kunnen na vertellen? Hoe denken jullie dat het word? Zijn jullie bang? :$


    (doeg)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 9:38 ]

    Daggers schreef:
    I said nothing ;x


    Hehe ^^


    i put the fun in funeral

    Er komt ooit ongetwijfeld een derde wereldoorlog, ja.
    Maar ja. Maak je daar maar druk over als het zover is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg, wnneer zou die komen?

    Ooit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    http://www.hpdetijd.nl/2014-08-07/waarom-uw-angst-voor-de-derde-wereldoorlog-gegrond-maar-onnodig-lijkt/

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 10:58 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eng....

    Ja, ach. Het is op aarde nooit anders geweest en het zal waarschijnlijk ook nooit anders worden, dus ik zou me er maar niet te druk om maken hoor. Geniet nu maar gewoon van de vrijheid en vrede waarin we leven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dan kan je je beter druk maken om een auto-ongeluk of een ernstige ziekte te krijgen, want die kans is een stuk groter. Gewoon door leven, piekeren maakt het toch niet beter ;].


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Dan kan je je beter druk maken om een auto-ongeluk of een ernstige ziekte te krijgen, want die kans is een stuk groter. Gewoon door leven, piekeren maakt het toch niet beter ;].


    wat was dit ookalweer

    Nee, we gaan allemaal dood, heel Nederland wordt uitgeroeid. Totally.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik hoorde gisteravond de knallen al van het bombardement op Scheveningen.

    Could've just been fireworks though, I dunno.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als er ooit een derde wereldoorlog komt, heeft Nederland weinig kans om te overleven. Het wordt namelijk een flinke oorlog waarbij soldaten achterwege gelaten gaan worden en er vooral bommen heen en weer gegooid gaan worden. Nederland volgt Amerika, want daar zijn ze goed in en voor je het weet, loopt Nederland onder water door al die bommetjes.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Als er ooit een derde wereldoorlog komt, heeft Nederland weinig kans om te overleven. Het wordt namelijk een flinke oorlog waarbij soldaten achterwege gelaten gaan worden en er vooral bommen heen en weer gegooid gaan worden. Nederland volgt Amerika, want daar zijn ze goed in en voor je het weet, loopt Nederland onder water door al die bommetjes.


    Inderdaad bommen of een biologische oorlog.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat er bij een derde wereldoorlog niks meer over zal blijven, maar daar maak ik me nu geen zorgen over. Als die oorlog uitbreekt, zal ik daar toch niets tegen kunnen doen.
    Maar voorlopig is er toch geen oorlog, dus ik zou me zeker geen zorgen gaan maken. (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 11:11 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb nog nergens iets gehoord over een derde wereldoorlog, en als hij er zou zijn dan zouden ze dat echt wel zeggen.
    Dus ik ben nog even helemaal nergens bang voor.


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing